fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2011
מוסד לימודים: Jordan University of Science and Technology
מספר רישיון: 10116030
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני דוגל בטיפול אחד על אחד, ככה אני יכול לתת את מלוא היחס ולהגיע לתוצאות. אני עושה אבחון מקיף כדי לדעת לבנות תכנית טיפול. לרוב אני מצפה לראות שיפור קל כבר במפגש הראשון. כדי להשלים את הטיפול אני נותן הדרכה לתרגול בבית ונמצא במעקב מול המטופל.
3סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
מוחמד, אורתופדי כאב ופציעה 14.08.2023

אני הגעתי ליוסף בעקבות כאבי גב וכאבי צוואר. עכשיו במקרה נפלתי לפניי יומיים מאופנוע ואני מתכנן ללכת אליו שוב באופן פרטי. יוסף אין עליו הוא מספר אחד! אתם תרוויחו. כל טיפול שאני עושה זה רק איתו, אני לא הולך לאף אחד חוץ ממנו. הוא אפילו לא דרך הקופה שלי אבל אני הולך אליו באופן פרטי ואני ממליץ לכול החברים שלי עליו וכולם מרוצים ממנו תמיד. הוא עושה תמיד מעבר למה שצריך והוא עושה הרבה השתלמויות כדי לעזור למטופלים שלו עם טיפולים חדשים. אני פראמדיק במקצוע אז אני עוד יותר מכבד אותו. הוא אדם אנושי ובן אדם משכיל ומתחשב ותמיד זמין לשאלות.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
פרידה, אורתופדי כאב ופציעה 14.08.2023

הגעתי ליוסף דרך המלצה של חברה לאחר בלט דיסק ובקע בגב ובעוד כמה מקומות בגוף. חד משמעית מי שמגיע אליו זוכה! באמת אין לי מילים להודות לו על הטיפול. שלחתי אליו גם את אבא שלי שהיה הכי סקפטי בעולם ורופא במקצוע בעצמו והוא יצא המום מאיכות הטיפול והיחס האנושי שלו. אם משהו לא עבד בטיפול הוא ניסה שוב ושוב והוא לא וויתר עליי. חובה עליכם לעבוד איתו! עברתי כמה מטפלים בחיי אבל הוא מספר אחת, אין הרבה אנשי מקצוע כמוהו ברמה המקצועית והאישית. אתם תהיו בראש שקט איתו, הוא מדהים ואין מילים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
פראס, אורתופדי כאב ופציעה 14.08.2023

היה לי ניסיון אישי איתו, גם אני וגם אשתו היינו מטופלים שלו. הוא היה מדהים, אחראי מאוד. כל פעם שהיו מבקשים ממני המלצות על פיזיותרפיה, תמיד הייתי מפנה אליו עם לב פתוח וראש שקט. הוא מהמם והוא סופר מקצועי יש לו ידיים ולב זהב. התרשמתי ממנו לטובה והוא באמת מתמיד ועושה הכל מהלב, רואים שאכפת לו מהמטופלים שלו. השיחות איתו הם מעבר לטיפול, תמיד מתעניין ואכפתי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם יוסף או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור חוף הכרמל מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10