fbpx

איך לבחור פיזיותרפיסט פרטי

מהם הקריטריונים לבחירת פיזיותרפיסט שיוכל לשקם אותך ביעילות? איך נכון לבחור פיזיותרפיסט מבלי לבזבז זמן וכסף ותחושת מפח נפש בשיקום שאינו מדויק? למה כל כך חשוב לבחור פיזיותרפיסט עם הכשרות המדויקות לבעיה הרפואית שלך? איזה גוף מאמת את הניסיון הקליני והתמחויות המטפלים?
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

כבר הרבה זמן שאתה סובל וסופסוף קיבלת החלטה אמיצה לטפל בגוף שלך ולהתחיל טיפולי פיזיותרפיה. איך מתקדמים מכאן, רוצה לדעת איך לבחור פיזיותרפיסט פרטי מבין כל הפיזיותרפיסטים שמצאת באינטרנט?

חשוב שתתייחס לנושא ברצינות ותבחר במותג פיזיותרפיה שיוביל את התהליך ויעטוף אותך לכל אורכו. כדי שתדע בביטחון שהפיזיותרפיסט הפרטי שמצאת הוא אכן הטוב ביותר עבורך, חשוב לבדוק את 5 הכללים הבאים:

1. פיזיותרפיסט המומחה המדויק לבעיה הספציפית שלך

הבן של השכנה ממול הוא פיזיותרפיסט מצוין, אבל הוא מתמחה בספורטאים ולך בכלל כואב הגב בגלל שעות עבודה רבות מול המחשב. לכן, הוא לא מתאים לך.

פיזיוגרופ היא החברה היחידה בארץ שפיתחה מערכת שממיינת ומצליבה את המידע הרלוונטי לשיוך הפיזיותרפיסט הנכון ביותר עבורך. כך נמצא לך את המטפל המתאים מבחינת הכשרות וניסיון מקצועי. כמובן שנתאים לך מטפל שיהיה זמין וקרוב לביתך, בעל מכשור מתאים לטיפול בבעיה. בין אם מדובר על מטפל שייקח אותך עד הקצה ושיא הסיבולת, או מטפל שיטפל בעדינות באמא אחרי ניתוח, נמצא עבורך את המטפל הנכון ביותר.

2. דאג לוודא כי הפיזיותרפיסט שבחרת זמין לכל אורך התקופה הנדרשת

התחלת טיפול עם פיזיותרפיסט נפלא. הוא נסע לחופשה ארוכה בחו"ל, ומה קורה איתך עכשיו?

עד שסוף סוף התחלת לטפל בבעיה ממנה אתה סובל, חשוב שתדע שיש לך התחייבות לכל אורך התהליך. זה הכרחי לשמור על רצף של טיפולים קבועים לאורך הזמן הדרוש עד לריפוי. קטיעת רצף הטיפולים עלולה להאריך ולפגוע בתהליך השיקום, בייחוד אם מדובר על הפסקות גדולות שלא תואמות את תוכנית הטיפול.

אנחנו בפיזיוגרופ מבינים שלפעמים בחיים יש שינויים לא צפויים. לכן אנו מציעים גיבוי של פיזיותרפיסט חלופי, כדי שתמשיך את תהליך השיקום עד ליעד שהצבת לעצמך.

3. טיפול פיזיותרפיה בוחרים לעשות רק אצל פיזיותרפיסט שסומכים עליו

כשמתחילים תהליך טיפולי, חשוב למצוא מטפל איתו יהיה לך חיבור אישי. חשוב שתרגיש בנוח לומר לפיזיותרפיסט אם הטיפול כואב מדי, לעדכן אותו אם יש החמרה לאחר הטיפול או כל עניין אחר. החיבור ביניכם הוא מהותי להצלחת השיקום. אנחנו מתייחסים ברצינות לקשר בין הפיזיותרפיסט למטופל וחשוב לנו שתזכה לטיפול מיטבי.

במידה ואתה מרגיש שאין לך חיבור טוב עם הפיזיותרפיסט, אין בעיה! עדכן אותנו ונמצא לך מטפל מתאים יותר. כך נחסוך לך את כאב הראש ואי הנעימות שבשיחה עם המטפל, ולא תצטרך להסביר שוב את מצבך הרפואי ולעבור בדיקות חוזרות. גם מהבחינה הכלכלית אתה יכול להיות רגוע – במקרה ששילמת מראש על הטיפולים תזכה להחזר יחסי.

אנחנו כאן בשבילך, והמטרה שלנו היא שתרגיש בידיים הכי בטוחות שיש.

4. יש לאמת את ניסיונו המקצועי של הפיזיותרפיסט

מצאת באינטרנט פיזיותרפיסט מומחה בשיקום ברכיים. איך תדע שהפיזיותרפיסט אכן איכותי כפי שהוא מציג את עצמו?
אנחנו בפיזיוגרופ ערבים לאיכות הפיזיותרפיסטים שלנו. מעבר לדרישה הבסיסית של תואר ראשון בפיזיותרפיה ורשיון מקצועי ממשרד הבריאות, למטפלים שלנו יש ניסיון תעסוקתי של מינימום 4 שנים במרפאות מובילות ומרכזי שיקום. בנוסף, צוות המטפלים שלנו עובר סינון קפדני ומתמיד. אנו גאים להיות החברה היחידה שמקפידה לערוך מבחנים והכשרות מקצועיות לפיזיותרפיסטים שלנו. כל זאת כדי להבטיח תדע שאתה נמצא בידי הטובים ביותר.

5. בחר פיזיותרפיסט עם המלצות שיתן לך ראש שקט

כשאתה נותן אמון במטפל ומפקיד בידיו את הבריאות שלך ושל משפחתך, אתה רוצה להיות בטוח שאלה הידיים הכי מקצועיות שיש. פיזיותרפיסט מומלץ ומקצועי, עם המלצות והרבה מטופלים מרוצים, שתרגיש נוח להשאיר איתו גם את אמא בת ה-82 לבד בבית.

איתנו תדע שאתה בידיים טובות. אנחנו עובדים רק עם מטפלים שזוכים לשביעות רצון גבוהה מהלקוחות ומי שמקבל אפילו חצי ביקורת לא נשאר איתנו. אנחנו דואגים לקבל משובים תמידיים ולהיות בקשר רציף עם כלל הלקוחות, כדי לדעת בדיוק מה קורה בטיפול ואיך מתנהל הקשר עם המטפל. גם איתך נהיה בקשר קבוע ונפעל להבטיח לך את המטפל הטוב ביותר. אצלנו אין לקוחות לא מרוצים!

אנחנו בפיזיוגרופ, שמים את טובתך ובריאותך במקום הראשון ויכולים לקצר לך את התהליך של איך לבחור פיזיותרפיסט פרטי ולהבטיח לך התאמה מלאה. לשם כך בנינו מערכת חכמה שכל תפקידה הוא להפנות אליך את המטפל שיתאים לך בדיוק. הפיזיותרפיסטים שלנו עוברים ראיונות מקצועיים ואישיים, נמדדים באופן קבוע במדדי שביעות רצון מהלקוחות הרבים שלנו. אנו בוחרים את הפיזיותרפיסטים המקצועיים ביותר בשוק ודואגים באופן מתמיד להעלות את רמתם המקצועית.
איתנו תוכל לדעת שאתה מתחיל תהליך טיפול שיוביל אותך בביטחון לאיכות החיים שמגיע לך.

פיזיוגרופ, כי החיים שלך יקרים

כולנו בפיזיוגרופ רואים במקצוע הפיזיותרפיה שליחות לשמה, בכולנו בוערת התשוקה לטפל ולקדם אותך. נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות