fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2015
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10151087
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשבו לי לגייס את המטופל לטיפול ושתהייה לו מטרה להשיג את המטרות לטווח הארוך והקצר. חשוב שהמטופל יתרגל כדי שנגיע למטרות. אבל הכי חשוב לי שהמטופל והמשפחה יהיו מרוצים מהטיפולים.
שפות:
4סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
לינוי, אוטיזם וחינוך מיוחד 18.06.2023

אני מאוד מרוצה מאחמד. הוא מטפל בבן שלי בן 6, נכה 88% ובנוסף הוא גם צמח. אחמד עושה עבודה מדהימה, הוא אנושי, יודע לטפל בו כמו שצריך. הוא ממש נותן מעצמו, משקיע בטיפול. אחמד 100% הוא מדהים! אני בחיים לא רוצה להחליף אותו. מגיעים אלינו גם מכללית אבל זה הבדל של שמיים וארץ. הוא משקיע את הנשמה בטיפול.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מורן, אוטיזם וחינוך מיוחד 18.06.2023

אחמד הוא בן אדם מדהים, הוא עשה עבורינו מעל ומעבר לטיפול והוא בן אדם מאוד אישי. לא מובן מאליו הוא מטפל בבן שלי בצורה מקצועית. ואנחנו מרוצים ממנו מאוד, מדהים פשוט! היחס שלו מיוחד במינו. הטיפולים שלו מאוד משמעותיים, הבן שלי מת עליו! אני מקבלת הרבה מטפלים בבית שלי וממנו אני הכי מרוצה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
חנאן, אוטיזם וחינוך מיוחד 21.06.2023

מדהים מדהים! אחמד עובד טוב עם הבן שלי, בן 12 וצריך טיפולים בבית. הוא עובד איתו על הרגליים, האגן והגב. הם עובדים גם על ההליכה כי הוא לא יציב. הבן שלי אוהב את אחמד, הוא חמוד ועוזר לנו מאוד בטיפולים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם אחמד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px