פיזיותרפיסטים מומלצים עם נסיון תעסוקתי בבית אבות שיקומי

קרן

פיזיותרפיסטים בת ים

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016, מטעם אוניברסיטת פיזה באיטליה. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה באיטליה במערך של ביקורי בית לשיקום נוירולוגי ואורתופדי ובמכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורטופדיים. עובדת בבית אבות ״אחוזת חוף״ עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאבים, שיקום מניתוחים, חיזוק הגוף, תרגול, וטיפולים נוירולוגיים. משנת 2012 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי, שם עוסקת בשיקום אורתופדי לכאבים, פציעות, פציעות ספורט וכד׳. במקביל, עובדת במערך ביקורי בית של ״בית בלב״ מקבוצת מכבי. שם מטפלת באנשים עם פגיעות נוירולוגויות, שיקום אחרי ניתוחים וכד׳. **מקבלת בחדר טיפולים, בקומה 3 ללא מעלית, לנשים בלבד בקליניקה ** או ביקורי בית

עדנאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1992 מטעם אוניברסיטת ברגן בנורווגיה. בעל רישיון משרד הבריאות. עוסק במגוון פציעות ומגבלות ומשלב שיטות טיפול מגוונות. במשך 20 שנים עסק בטיפולי פיזיותרפיה עבור קופות החולים, ניהל מכון פיזיותרפיה. שם עסק בטיפולים אורתופדיים לכאבים ופציעות, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחרות, פגיעת פה ולסת ועוד. עבד במספר בתי אבות גריאוטריים ושיקומיים ובמשך שנתיים עבד בוינגייט עם ילדי סי.אף.

אמין

פיזיותרפיסטים מג'ד אל-כרום

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1993 מטעם אוניברסיטת פאביה באיטליה. בעל רשיון משרד הבריאות וניסיון מגוון מאוד בטיפול בכאב, שיקום מניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי ובגיל המבוגר. עובד כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת משנת 2000 ועד היום. במשך שנתיים עבד במחלקת השיקום בבי״הח ״פלימן״ עסק בשיקום לאחר ניתוחי לב, קטיעה ותאמת פרוטזות ושיקום לאחר אירוע מוחי. המשיך במחלקה האורטופדית בבי״הח נהריה שנתיים. עבד בקופת חולים לאומית במשך 9 שנים שם טיפל במנעד רחב של מטופלים. במשך 8 שנים ניהל צוות פיזיותרפיה ועסק בשיקום לב בבית האבות ״מעיין הרופא״. כבר 5 שנים מנהל יחידת הפיזיותרפיה בבית האבות ג׳ועפי.

שירה

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2019 מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, מדריכת פילאטיס ויוגה. עוסקת בשיקום לגיל המבוגר, שיקום מניתוחים, פציעות, שיקום נוירולוגי וכד׳. משנת 2022 עבדת ב ״גולדן קייר״ נס ציונה, מרכז שיקום גריאטרי. בעבר עבדה בשיקום גריאטרי ב״עמל״ טבריה. בנוסף, עובדת במערך שיקום ביתי של קופת החולים.

אחמד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.

איתן

פיזיותרפיסטים רחובות

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2021 מטעם המכללה האקדמית צפת. בנוסף, מדריך חדר כושר. בעל ניסיון בטיפולי שיקום אורתופדי, נוירולוגי והגיל השלישי. עובד במחלקת השיקום של "נווה עמית" ברחובות. שם מטפל באנשים לאחרי ניתוחים אורטופדיים, שברים, מטופלים עם פגיעות נוירולוגיות כגון אירוע מוחי, פרקינסון, פוסט קורונה וכמובן שיקום לבני הגיל השלישי. בתחילת דרכו עבד מספר חודשים במכון פיזיותרפיה של "מכבי" ביבנה, בעיקר עם מטופלים עם רקע אורתופדי הסובלים מכאבים, לאחר פציעות, ניתוחים וכד׳.

ויקטוריה

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

פיזיותרפסיטית מוסמכת משנת 1998 מטעם האקדמיה הרפואית בבולגריה. בעלת 25 שנות נסיון בשיקום נוירולוגי, אורתופדי, פציעות, טיפול בבני הגיל השלישי וטיפול בכאב. עבדה 18 שנים במחלקות השיקום של מאוחדת ב״עד 120״. בנוסף טיפולי מכון .לדיירי הבית. במשך תקופה ארוכה הייתה אחראית פיזיותרפיה ב״עד 120״ עסקה שם רבות בשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לאחר אשפוזים, טיפול בכאב, טיפול בפציעות וחבלות וכד׳. בנוסף עבדה בבתי אבות ״אחוזת ראשונים״, רשת ״בית בלב״, ״נווה עמית״ שם עבדה גם במחלקות הסיעודיות ובמונשמים וכן ״מקום בלב״. לאורך השנים, תמיד עסקה בשיקום ביתי באופן פרטי וכן בטיפולים פיזיותרפיה אורטופדיים במכון. בעיקר כאבי גב, ברכיים, כתפיים, קרסוליים אחרי שברים ונקע עוסקת גם בשיקום בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים, אנשים עם מגבלה שאינם יוצאים מביתם.

כרם

פיזיותרפיסטים שפרעם

פיזיותרפיסט משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית, בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הינו גם אח מוסמך. עובד במרכז יום שיקומי ״בית מרים״ בקריית חיים. עבד בבית אבות מדיקל פאלאס תל אביב. במחלקת שיקום, מחלה סיעודית, מטפל באנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים וכד. במשך שנה עבד בטיפולי בית לילדים עם אוטיזם.

מוחמד

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2019, בעל רשיון משרד הבריאות. עובד בעמותת אקים במרכז יום, שם הוא גם מדריך פיזיותרפיסטים חדשים. אחראי על פתיחת מרכז יום חדש במודיעין. עובד במעון של משרד הרווחה ״משכנות ירושלים״ עם אנשים בגילאי 21-55 בעלי מוגבלויות פיזיות. מציע טיפולי פיזיותרפיה עד הבית עבור קופת חולים מאוחדת. עוסק שיקום אחרי ניתוחים, גריאטריה, שיקום נוירולוגי וכד. עבד במשך שנה בבתי אבות בירושלים: נווה הורים ועידן הזהב

דיאנה

פיזיותרפיסטים תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2014. בנוסף, מדריכת פילאטיס שיקומי והידרותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום של שיקום נוירולוגי, אורתופדי ווסטיבולרי. כיום עובדת כפיזיותרפיסטית עצמאית בבית המטופל. במשך שנתיים עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה באנשים לאחר ניתוחים, חבלות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וכדומה. עבדה במרכז השיקום הגריאטרי בית הדר במשך 3 שנים במחלקה הנשימתית ובמחלקת השיקום. עבדה בשיקום יום של קופת חולים מאוחדת בתל אביב במשך 3 שנים - שם עבדה עם מגוון רחב מאוד של מטופלים עם פרקינסון, טרשת נפוצה, אשנים לאחר אירוע מוחי, לאחר תאונות וחבלות.

ווסאם

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2009, בעל רשיון משרד הבריאות. מנהל שירות הפיזיותרפיה בקופת חולים לאומית בקריית שמונה ובחצור. בנוסף מציע שיקום ביתי וטיפולי פיזיותרפיה עד הבית ביחידה להמשך טיפול של הקופה, באופן פרטי ובמערך שיקום ביתי של ״צבר״ רפואה במשך 8 שנים. מורשה חתימה של משרד הבריאות להתאמת אביזרי עזר וניידות. במשך 10 שנים היה מנהל השירות של 3 בתי אבות בחולתה, אמיר, ושדה נחמיה. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

תומר