טיפולי פיזיותרפיה לחברי עמותת הפרקינסון

עמותת הפרקינסון מציעה טיפולי פיזיותרפיה מותאמים אישית – במחיר מסובסד לחברי העמותה. הטיפולים מוצאים עי פיזיותפיסטים מוסמכים לשיקום נוירולוגי למאובחני פרקינסון מטעם פיזיוגרופ – המרכז הארצי לפיזיותרפיה ושיקום

טיפולי פיזיותרפיה לחברי עמותת פרקינסון – במחיר מסובסד

שיתוף פעולה חדש של פיזיוגרופ עם עמותת הפרקינסון מאפשר לכם להנות מטיפולי פיזיותרפיה עד הבית במחיר מסובסד. טיפולי הפיזיותרפיה מספקים כלים להתמודדות עם מחלת הפרקינסון ומסייעים בהפחתת התסמינים של המחלה.

תסמיני מחלת פרקינסון

מחלת פרקינסון היא מחלה פרוגרסיבית המשפיעה על מערכת העצבים המרכזית.
בין התסמינים הבולטים של המחלה:

• כאבים
  • ירידה במשקל
  • בחילות
  • עצירות
  • בעיות בבליעת הרוק
  • פגיעה ביציבה, מה שגורם לנפילות
  • פגיעה בהליכה

טיפולי פיזיותרפיה לחולי פרקינסון

טיפולי הפיזיותרפיה למאובחני פרקינסון מתייחסים לסימפטומים המוטוריים והלא-מוטוריים כאחד. הם מסייעים מאוד בהפחתת הסימפטומים של המחלה: הם מפחיתים את הכאבים, מסייעים לשמור על יציבה נכונה וכך למנוע נפילות המאוד מאפיינות את מאובחני הפרקינסון, מלמדת טכניקות לבליעת רוק ועוד.

טיפולי הפיזיותרפיה של פיזיוגרופ מותאמים לכל מטופל באופן אישי.
אנחנו מציעים שיטות טיפול מגוונות הכוללות בין היתר (בהתאם לצרכי המטופל):

בנוסף, בחלק מהמקרים יסייע הפיזיותרפיסט במציאת פעילות גופנית מותאמת למאובחני פרקינסון.

חשוב להקפיד לבחור פיזיותרפיסט מנוסה בעל ידע וניסיון עשיר בטיפול במאובחני פרקינסון, זאת כדי שידע לשים לב לסימני אזהרה אחרים בגוף האדם ויוכל להציע טיפול בראייה הוליסטית ורחבה.

טיפולי פיזיותרפיה עד הבית במחיר מסובסד לחברי עמותת הפרקינסון

המנוי כולל 4 טיפולי פיזיותרפיה בחודש בבית המטופל בפריסה ארצית. משך כל טיפול 45 דקות.
הטיפולים מתבצעים ע״י פיזיותרפיסטים בעלי ניסיון ורקע רב בטיפול במאובחני פרקינסון.

הטיפולים מיועדים למאובחני פרקינסון המעוניינים לשפר את ההליכה, היציבה, ללמוד להתמודד עם פריזינג, לחיזוק השרירים ושיפור שיווי המשקל, הפחתת כאבים ונוקשות.
הפיזיותרפיסטים ידריכו את המאובחנים כיצד לבצע תרגילים גם בבית במטרה לאפשר להם לתרגל פעולות יומיומיות נפוצות, למשל: לקום משכיבה, לשבת, להתלבש, להתקלח ועוד.

עלות לחברי עמותה: 1,129 ש״ח לחודש
עלות למי שאינו חבר עמותה: 1,400 ש״ח לחודש

לרכישה והזמנה באתר העמותה: https://israelparkinson.amax.co.il/product-info/28

טיפולי פיזיותרפיה דרך מכון פיזיוגרופ

אנו בפיזיוגרופ מאמינים שהדרך לשיקום מוצלח מותנית בטיפולי פיזיותרפיה מקצועיים בהתאמה אישית. כיצד אנו מתאימים את עצמנו לכל מטופל?

• אנו רגישים לצרכים וליכולות של כל מטופל ומטופל ועל כן מספקים שירות מידי, קרוב לבית, ופעמים רבות אפילו בביתו של המטופל.
    היתרון העצום בשיקום ביתי הוא היכולת להתאים את הטיפול והתרגילים לסביבתו היומיומית של המטופל ולסייע לו בפעולות היומיומיות שלו. פיזיותרפיה בבית המטופל היא לעתים המפתח להתחזקות גופנית ומניעת התדרדרות בריאותית.
  • יש לנו רשת פיזיותרפיסטים ארצית, כך שתוכלו לבחור את מכון הפיזיותרפיה הקרוב ביותר אליכם.
  • אצלנו אין המתנה ממושכת לתורים! ניתן לתאם תור בזמינות גבוהה.
  • אנחנו נתאים לכם את הפיזיותרפיסט הטוב ביותר עבורכם, בהתאם למצב ולצרכים שלכם.
  • כל הפיזיותרפיסטים שלנו מוסמכים ע״י מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה, לכולם שנים של ניסיון והכשרות בבתי חולים מובילים וקליניקות ידועות.

פיזיותרפיה עושה פלאים למאובחני פרקינסון. אל תהססו וסייעו להם לשפר את איכות חייהם.