fbpx

איך לקבל החזר מביטוח פרטי על טיפול פיזיותרפיה עם פיזיותרפיסט מומחה

איך אפשר לקבל החזר כספי עבור טיפולי פיזיותרפיה פרטיים? מה נדרש להפיק לחברות הביטוח על מנת לקבל החזרים? רוב המבוטחים בביטוח בריאות פרטי כלל לא יודעים שמגיע להם אלפי שקלים החזר בשנה עבור טיפולי פיזיותרפיה אצל פיזיותרפיסט מומחה. קרא כאן איך להגיש את הבקשה נכון
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

יש לך ביטוח בריאות פרטי? כנראה שמגיעים לך אלפי שקלים החזר על טיפול פיזיותרפיה פרטי אצל מומחה

חברות ביטוח הבריאות השונות מציעות פוליסות מגוונות ללקוחותיהן. מבוטחים רבים לא מכירים את זכויותיהם לקבלת החזר בגין טיפולי פיזיותרפיה. חשוב שתבדוק מול הסוכן שלך כמה אחוזי החזר מגיע לך עבור טיפול פיזיותרפיה עם מומחה.

אנו ממליצים לך לעיין בפוליסת הבריאות שלך או להתייעץ עם החברה המבטחת לגבי אופן קבלת ההחזר.

בכדי להקל עליך את תהליך הגשת הבקשה לקבלת החזר, נשמח לספק לך את המסמכים הבאים:

1. עותק רשיון משרד הבריאות של הפיזיותרפיסט המומחה המטפל בך.
2. חשבונית מס/קבלה עבור הטיפולים שבוצעו.

לעיתים נדרש להפיק סיכום עם כל תאריכי הטיפולים שבוצעו בהתאם לחשבוניות המצורפות.

לכל חברת ביטוח יש טופס תביעה לקבלת החזר בגין טיפולים אמבולטוריים אותו יש לצרף לבקשתך:

להגשת תביעה לביטוח בריאות פרטי של הראל:
https://www.harel-group.co.il/Insurance/health/claim/Pages/ambulatory-care-by-form.aspx

להגשת תביעה לביטוח בריאות פרטי של הפניקס:
https://ambu.fnx.co.il/home

להגשת תביעה לביטוח בריאות פרטי של כלל:
https://www.clalbit.co.il/claims/claimsmedicalexpenses/

להגשת תביעה לביטוח בריאות פרטי של מגדל:

https://www.migdal.co.il/health-insurance/support/medical-expenses-claims

השאלות שאנו מקבלים לעיתים ותשובתנו כל אחת

למה לעשות טיפול פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה היא השיקום והטיפול המוכר והיעיל ביותר בכל העולם ומאגדת בתוכה שיטות טיפול מגוונות. בכל בתי החולים ומרכזי השיקום תקבל פיזותרפיה לאחר ניתוח, תאונה או פגיעה. כל נבחרת ספורט או ספורטאי מלווה על ידי פיזיותרפיסט צמוד. רוב האורטופדים יפנו את המטופלים שלהם לפיזיותרפיה כשהם סובלים מכאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ברך וירך. גם במידה ויש התלבטות לגבי ניתוח, ההמלצה הגורפת היא להתחיל עם טיפולי פיזיותרפיה.

למה פיזיותרפיה עם פיזיוגרופ – המרכז הארצי לפיזיותרפיה ושיקום?

אנחנו מבטיחים לך ערבות לאיכות המטפלים שלנו ומפקחים באופן מלא על שביעות רצונך מאיכות הטיפול. כדי להצטרף לצוות המטפלים שלנו יש לעמוד בקריטריונים ברורים ולעבור סינון קפדני מצד החברה. אלפי המשובים שקיבלנו מהלקוחות שלנו משמשים לשימור הפיזיותרפיסטים הטובים ביותר בלבד. פיזיוגרופ היא החברה היחידה בעלת מערכת חכמה לשיוך והתאמת מטפלים המתבססת על מאגרי ידע מורכבים וכך מאפשרת התאמת פיזיותרפיסט מדוייק עבורך.

האם פיזיותרפיה מתאימה לי?

93% מהמטופלים שלנו מדווחים על שיפור ומרגישים טוב יותר מלפני טיפולי הפיזיותרפיה עם פיזיוגרופ. פיזיותרפיה מתאימה לכל אחד הסובל מכאב גופני, פציעה, ניתוח, חולשה גופנית או פגיעה כלשהי במערכות הגוף. פיזיותרפיה מתמקדת במנעד תחומים ולכל פיזיותרפיסט ההתמחויות ושיטות הטיפול בהן נעזר. מכאן שחשוב כל כך למצוא את הפיזיותרפיסט המתאים לך ביותר. שיטות הטיפול בפיזיותרפיה מתמקדות בהפחתת כאב בעזרת דיקור מערבי, טיפול בטריגרפוינטס, עיסוי רפואי וקינזיוטייפינג. בנוסף, שיפור התנועה וכח השרירים בעזרת טיפול מנואלי, בניית תכנית אימון אישית ותרגול פונקציונלי-תפקודי של פעולות מסויימות.

כמה טיפולים אצטרך?

לאחר 2 טיפולים כבר תרגיש שיש שינוי בתחושה בגוף. כמובן שכל מקרה לגופו ולכן בפגישה הראשונה הפיזיותרפיסט יבדוק אותך. לפי הממצאים יסביר לך מה ניתן לעשות כדי להקל עליך וכמה טיפולים הוא צופה שתצטרך. לרוב, טיפול בכאב אורך כ 6 מפגשים. טיפול נוירולוגי דורש תקופה ממושכת יותר. כדי להשיג תוצאה מירבית מטיפולי פיזיותרפיה חשוב שתבצע באופן יומיומי את התרגילים שהפיזיותרפיסט יתאים לך.

למה לעשות טיפול פיזיותרפיה באופן פרטי?

בבחירתך לפנות לטיפול פיזיותרפיה פרטי קיימת ההצהרה כי אתה לוקח אחריות על החיים שלך ומכבד את הבריאות שלך. אתה לא רוצה לבזבז זמן על טיפול שלא יעזור ולכן מוכן להשקיע במי שיקדם אותך באמת. בזמן שתמתין לתור בקופה כבר יכולת לעשות מספר טיפולי פיזיותרפיה אצל מטפל שמומחה בבעיה שלך ולהיפטר מהכאב והמגבלה. מטופלים רבים שלנו השיגו שיפור משמעותי כל כך בשלושה טיפולים שכבר לא נזקקו לטיפול אחר. מגיע לך להרגיש טוב ולהשקיע בעצמך!

איך אדע שהפיזיותרפיסט שלי טוב?

בבחירת פיזיותרפיסט חשוב לדעת שהוא טוב בשבילך! הבסיס החשוב ביותר להצלחת הטיפול הוא התחושה שאתה סומך על הפיזיותרפיסט ושיש לך איתו חיבור אישי. מעבר לכך, הכרחי שתדע בוודאות שהוא אכן בעל ההסמכה, ההכשרות והנסיון המתאימים לטיפול בך. אנחנו בפיזיוגרופ, בוחרים את הפיזיותרפיסטים שלנו בקפידה ויודעים בעזרת מערכת חכמה להתאים לך במדוייק את המטפל הנכון. בזכות המשובים מלקוחותינו, אנו גם יודעים לאפיין את אופי המטפל ולהתאים לך פיזיותרפיסט בעל הגישה הטיפולית המתאימה לך. כמובן שבמידה ולאחר טיפול תעדיף פיזיותרפיסט אחר, נוכל להסדיר זאת בקלות רבה.

קבע עוד היום טיפול פיזיותרפי אצל פיזיותרפיסט מומחה

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות