fbpx

למה לעשות טיפול פיזיותרפיה פרטי בפיזיוגרופ

מנסיוננו, אנשים שמחפשים טיפול לכאב או פגיעה מתלבטים לרוב בשתי סוגיות. הראשונה היא למה בכלל לפנות לפיזיותרפיסט ולא מטפל כזה או אחר. סוגיה שניה היא למה דווקא טיפול פיזיותרפיה פרטי בפיזיוגרופ. נשמח לתת לך כאן מענה להתלבטויות אלה
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

טיפול פיזיותרפיה פרטי הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות. היחס האישי, מומחיות הפיזיותרפיסט ומשך טיפול של מוכחים כבעלי השפעה קריטית על קצב ואיכות השיקום.

למה לפנות דווקא לטיפול פיזיותרפיה?

נפלא ובאמת כל הכבוד לך שהחלטת שנמאס לך לסבול והגיע הזמן למצוא מזור לכאב וטיפול שיוציא אותך מהמצב הזה. רוב הסיכויים, שמסע החיפושים באינטרנט הציף כל מיני ״שיטות טיפול״ ומרוב הבטחות נותרת עם בלבול אחד גדול.

אנו נתקלים בשאלות רבות האם פיזיותרפיה באמת עוזרת? האם זה ״טיפול רציני״?

פיזיותרפיה היא השיקום והטיפול המוכר ביותר בכל העולם

בכל בתי החולים ניתן טיפול פיזיותרפיה מיד לאחר הניתוח כדי ללמוד שוב ללכת ולתפקד. בכל פגיעה חמורה ועד חולשה כללית המצריכה אשפוז יגיע פיזיותרפיסט לטפל בך, להקל על הכאב, לעזור לך להתחזק כדי לחזור הביתה בהקדם.

במרכזי השיקום ברחבי העולם, פיזיותרפיה היא המרכיב העיקרי בהצלחה של מיליוני מטופלים. כולם מקבלים טיפול פיזיותרפיה מיד לאחר ניתוח, תאונה, אירוע מוחי, פגיעה נוירולוגית או חולשה.

כל נבחרת ספורט מלווה על ידי פיזיותרפיסט בכל האימונים, משחקי הבית ומשחקי החוץ. הפיזיותרפיסט ממלא תפקיד משמעותי בבניית תכנית האימונים, נותן טיפול חירום בשטח ומחזיר את השחקנים למגרש לאחר תקופת שיקום מפציעה.

רוב האורטופדים יפנו את המטופלים שלהם לפיזיותרפיה כשהם סובלים מכאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ברך וירך. גם במידה ויש התלבטות לגבי ניתוח, ההמלצה הגורפת היא להתחיל עם טיפולי פיזיותרפיה בכדי לנסות למנוע ניתוח ואפילו לחזק את הגוף כדי להתמודד טוב יותר עם הניתוח.

כל חברות הביטוח מכירות בחשיבות טיפולי הפיזיותרפיה ולכן מציעות החזר על טיפולי פיזיותרפיה פרטיים.

מקצוע הפיזיותרפיה הוא בין הבודדים המוכרים על ידי משרד הבריאות. כל פיזיותרפיסט שלנו הוא בעל רשיון משרד הבריאות ומקבל אותו רק לאחר שסיים תואר ראשון בפיזיותרפיה ועבר מבחנים רשמיים של משרד הבריאות.

https://youtu.be/pEGIf-F-wDE

רק 2 טיפולים כדי לדעת שפיזיותרפיה היא המענה הטוב ביותר עבורך

93% מהמטופלים שלנו מדווחים על שיפור ומרגישים טוב יותר מלפני טיפולי הפיזיותרפיה עם פיזיוגרופ. אנו מציעים לך להתחיל עם טיפול אחד שבו ניתן קודם כל להתרשם מהפיזיותרפיסט שלך. חשוב להרגיש שניתן לסמוך עליו ושיש לך איתו גם חיבור אישי. הרושם החיובי שלך מרמתו המקצועית והאישית הכרחית להצלחה שלך. במפגש הראשון הזה שנמשך עד כשעה, הפיזיותרפיסט יבדוק ויאבחן את מצבך וידע להמליץ לך על המשך הטיפולים. ייתכן שיעריך כי צריך 2-3 טיפולים, אולי צריך מספר שבועות שיקום. הפיזיותרפיסט שלך גם ידע להפנות אותך לבדיקות רפואיות נוספות במידת הצורך.

בכל טיפול, הפיזיותרפיסט מנצל את מלוא הזמן (כ 45 דקות) כדי לשלב טכניקות טיפול מגוונות ויתאים את אינטנסיביות הטיפול לרמת ההתקדמות שלך. כמובן שידריך גם לתרגילים והתאמות ביומיום כדי שתוכל להתקדם בעצמך בין מפגש למפגש. אנחנו מאמינים שתוך 2-3 טיפולים כבר תרגיש שינוי כלשהו ותראה שזה באמת הטיפול הטוב ביותר עבורך. המטרה שלנו היא שלאורך זמן תהפוך לעצמאי יותר ולא תזדקק כלל לטיפולי פיזיותרפיה.

למה לעשות טיפול פיזיותרפיה פרטי בפיזיוגרופ?

עד שהחלטת לחפש טיפול, אנחנו בטוחים שעולה אצלך השאלה ״איך אדע למצוא את המטפל הנכון שבאמת יעזור לי ויקדם אותי, בלי לשרוף זמן וכסף״

ערבות מלאה לאיכות טיפול הפיזיותרפיה

אנחנו ערבים לאיכות המטפלים שלנו ומפקחים באופן מלא על שביעות רצונך מאיכות הטיפול. לא קל להצטרף לצוות המטפלים שלנו. מעבר לדרישה הבסיסית של תואר ראשון בפיזיותרפיה, רישיון משרד הבריאות ולפחות 5 שנות ניסיון במוסדות מוכרים. אנו מצפים מהפיזיותרפיסטים שלנו להתמיד ברכישת כלים ושיטות טיפול מתקדמות, דורשים שביעות רצון מלאה לגבי הטיפולים איתם ומאמינים שפיזיותרפיסט צריך לעבוד עם ״נשמה״ ותשוקה למקצוע. בנוסף, צוות המטפלים שלנו עובר סינון קפדני ומתמיד. אנו גאים להיות החברה היחידה שמקפידה לערוך מבחנים והכשרות מקצועיות לפיזיותרפיסטים שלנו.

המלצות על פיזיותרפיסטים

בפיזיוגרופ תקבל רק פיזיותרפיסטים עם המלצות! הערך החשוב לנו ביותר הוא איכות המטפלים והטיפולים שאנו מעניקים. לכן כבר אחרי הטיפול הראשון נבקש לקבל את דעתך הכנה והאמיתית על הטיפול שקיבלת. בנוסף, לאחר כל טיפול תקבל אפשרות להשאיר משוב. אלפי המשובים שקיבלנו מהלקוחות שלנו משמשים אותנו לסטטיסטיקות ושימור הפיזיותרפיסטים הטובים ביותר בלבד ולכן נבקש את עזרתך בהגדלת בקרת האיכות שלנו. אצלנו אין לקוחות לא מרוצים!

פיזיותרפיה חכמה בחזית

פיזיוגרופ עומדת בחזית הטכנולוגיה עם מערכת שיוך חכמה ומעטפת טיפולית שנותנת הרבה מעבר לטיפול הרגיל שתקבל בכל מקום אחר. אנחנו מובילים לדרך חדשנית לצריכת טיפולים רפואיים כשבראשם טיפולי פיזיותרפיה. אנו דוגלים בקלות ונגישות עבורך במציאת הפיזיותרפיסט המתאים ביותר לבעיה הספציפית שלך וכמובן תקשורת פתוחה מול חברה אחת שתאתר עבורך פיזיותרפיסט מומחה, תבטיח איכות טיפול ובמידת הצורך אף תחליף לך מטפל.

פיזיוגרופ היא החברה היחידה בעלת מערכת חכמה לשיוך והתאמת מטפלים המתבססת על מאגרי ידע מורכבים. יש במערכת אפשרויות סינון ומיון חכמות שמאפשרות התאמה מדויקת לצרכים האישיים שלך ואיתור הפיזיותרפיסט שיקדם אותך בצורה מיטבית.

המערכת הזו מאפשרת לנו להציג לך שקיפות מלאה ומידע מהימן אודות הפיזיותרפיסט שלך לאחר שעבר מיון קפדני ווידוא שאכן מומחה בתחומו כפי שמציג עצמו. כאשר יוצג בפניך המטפל הנבחר תקבל עליו מידע מקיף הכולל את ניסיונו המקצועי, הכשרותיו, המלצות ממטופלים שלו והגישה הטיפולית בה הוא דוגל.

בחודשים הקרובים נשיק את המעטפת הטיפולית המלאה שלנו שתכלול בין היתר גישה למאגרי ידע עצומים, מערכת תרגילים, ציוד תרגול, זימון תורים מהיר ועוד. כל זאת לשם שמירה על בריאותך הפיזית ולאפשר לך שליטה מלאה על בריאותך.

הפיזיותרפיסטים של פיזיוגרופ רואים במקצוע הפיזיותרפיה שליחות לשמה, בכולנו בוערת התשוקה לטפל ולקדם אותך. נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך

https://youtu.be/pEGIf-F-wDE

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות