פיזיוגרופ – שאלות נפוצות

פיזיוגרופ הוקמה מתוך שליחות אמיתית להציע את שירותי הבריאות המדויקים ביותר עבורך. אנו מעניקים שקיפות מלאה על כל מטפל כדי להבטיח לך וודאות בבחירת המומחה. כל מטפל עובר תהליך מיון קפדני ובקרת איכות מתמדת המתבססת על המלצות מטופלים. חשוב לנו להיות יעילים עבורך. לכן, בלחיצת כפתור תוכל למצוא את המטפלים המדוייקים לך ולשריין טיפול עם המטפל הנכון לך ביותר. הערכים שלנו כוללים דיוק, איכות, בריאות, העצמה אישית והגשמה. ערכים אלו שזורים בכל התהליכים שלנו ומניעים אותנו קדימה. אכפת לנו באמת. הגשמה עבורנו היא לדעת שהצלחנו לבצע עבורך התאמה מדוייקת עם מטפל שידע להביא אותך לבריאות מיטבית
פיזיותרפיה היא השיקום והטיפול המוכר והיעיל ביותר בכל העולם ומאגדת בתוכה שיטות טיפול מגוונות. בכל בתי החולים ומרכזי השיקום תקבל פיזיותרפיה לאחר ניתוח, תאונה או פגיעה נוירולוגית. כל נבחרת ספורט או ספורטאי מלווה על ידי פיזיותרפיסט צמוד. רוב האורטופדים יפנו את המטופלים שלהם לפיזיותרפיה כשהם סובלים מכאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ברך וירך. גם במידה ויש התלבטות לגבי ניתוח, ההמלצה הגורפת היא להתחיל עם טיפול פיזיותרפיה שמרני
93% מהמטופלים שלנו מדווחים על שיפור ומרגישים טוב יותר מלפני שהתחילו טיפולי הפיזיותרפיה עם פיזיוגרופ. פיזיותרפיה מתאימה לכל אחד הסובל מכאב גופני, פציעה, ניתוח, חולשה גופנית או פגיעה כלשהי במערכות הגוף. פיזיותרפיה מתמקדת במנעד תחומים ולכל פיזיותרפיסט ההתמחויות ושיטות הטיפול בהן נעזר. מכאן שחשוב כל כך למצוא את הפיזיותרפיסט המדוייק לך ביותר בעל הנסיון וההכשרות הנכונות עבורך. שיטות הטיפול בפיזיותרפיה מתמקדות בהפחתת כאב, שיפור התנועה וכח השרירים, בניית תכנית אימון אישית ותרגול פונקציונלי-תפקודי של פעולות היום-יום
בבחירתך לפנות לטיפול פיזיותרפיה פרטי קיימת ההצהרה כי אתה לוקח אחריות על החיים שלך ומכבד את הבריאות שלך. אתה רוצה פיזיותרפיסט שיודע בדיוק מה הוא עושה. בזמן ההמתנה לתור בקופה כבר יכולת לעשות מספר טיפולי פיזיותרפיה אצל מטפל מדוייק, להיפטר מהכאב והמגבלה. מטופלים רבים שלנו השיגו שיפור משמעותי כל כך בטיפולים בודדים שכבר לא נזקקו לטיפול אחר
כל הפיזיותרפיסטים בוגרי תואר ראשון (לפחות) בפיזיותרפיה, עוברים מבחן ממשלתי ובעלי רישיון משרד הבריאות לעסוק בפיזיותרפיה בישראל. כך שהבסיס זהה אצל כל הפיזיותרפיסטים. ההבדל המהותי בינהם נובע מהוותק, הנסיון שצברו, ההכשרות וההסמכות הנוספות. ככל שפיזיותרפיסט משקיע יותר בעצמו, יש לו יותר מעבר לכך, כל פיזיותרפיסט עם גישה טיפולית שלו. יש הדוגלים יותר בטיפול שבו המטופל לוקח חלק פעיל במיוחד, יש העובדים באינטנסיביות גבוהה ויש המעניקים טיפול מנואלי בעיקרו
לאחר 2 טיפולים כבר תרגיש שיש שינוי בתחושה בגוף. כמובן שכל מקרה לגופו ולכן בפגישה הראשונה הפיזיותרפיסט יבדוק אותך. לפי הממצאים יסביר לך מה ניתן לעשות כדי להקל עליך וכמה טיפולים הוא צופה שתצטרך. לרוב, טיפול בכאב אורך כ 6 מפגשים. טיפול נוירולוגי דורש תקופה ממושכת יותר. כדי להשיג תוצאה מירבית מטיפולי פיזיותרפיה חשוב שתבצע באופן יומיומי את התרגילים שהפיזיותרפיסט יתאים לך
אנחנו מבטיחים לך ערבות לאיכות המטפלים שלנו ומפקחים באופן מלא על שביעות רצונך מאיכות הטיפול. כדי להצטרף לצוות המטפלים שלנו יש לעמוד בקריטריונים ברורים ולעבור סינון קפדני מצד החברה. אלפי המשובים שקיבלנו מהלקוחות שלנו משמשים אותנו לשימור המטפלים הטובים ביותר בלבד. פיזיוגרופ היא החברה היחידה בעלת מערכת חכמה לשיוך והתאמת מטפלים המתבססת על מאגרי ידע מורכבים ובכך מאפשרת התאמת מטפל מדוייק עבורך

שיחת הכוונה עם נציג

השאירו פרטים ונציג מטעמינו ייצור איתכם קשר בהקדם.

מאמרים מקצועיים

כולנו מרגישים ומבינים כי ישיבה ממושכת גורמת לנו לנזקים רבים מאחר וגוף האדם בנוי לתנועה, וחוסר תנועה פוגע בו. בנוסף, מחקרים גילו כי שעות ארוכות של עבודה סטטית