fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2014. בנוסף, מדריכת פילאטיס שיקומי והידרותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום של שיקום נוירולוגי, אורתופדי ווסטיבולרי. כיום עובדת כפיזיותרפיסטית עצמאית בבית המטופל. במשך שנתיים עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה באנשים לאחר ניתוחים, חבלות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וכדומה. עבדה במרכז השיקום הגריאטרי בית הדר במשך 3 שנים במחלקה הנשימתית ובמחלקת השיקום. עבדה בשיקום יום של קופת חולים מאוחדת בתל אביב במשך 3 שנים - שם עבדה עם מגוון רחב מאוד של מטופלים עם פרקינסון, טרשת נפוצה, אשנים לאחר אירוע מוחי, לאחר תאונות וחבלות.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2014
מוסד לימודים: אוניברסיטת בן גוריון
מספר רישיון: 10128772
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחניון בתשלום, חניה ברחוב בתשלום
10סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
אבלין, שיקום נוירולוגי 06.09.2022

בעלי הוא נכה סיעודי ועבר אירוע מוחי, עבר פגיעת ראש מאוד רחבה. היה מאושפז בבית חולים בשיבא המון זמן והיה צריך להמשיך בטיפולי פיזיותרפיה כדי להזיז את עצמו. דיאנה ממש נהדרת! אני לא רוצה להיפרד ממנה לעולם! היא מפוצצת ברעיונות יצרתיים, ונותנת לבעלי תרגילים שממש יעזרו לו במצבו. דיאנה ממש מנוסה בתחום, אתם זכיתם.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אנטוניה, אורתופדי כאב ופציעה 18.04.2024

רציתי לשבח את דיאנה הפיזיותרפיסטית. מאוד מקצועית ועתירת ידע קשובה ומתאימה את עצמה לצרכי ויכולת האדם ובכך מדייקת מאוד את ההתקדמות, כך שהאדם יכול לחוש בצמיחת יכולותיו המתחדשות. תומכת מאוד באדם, בפן הפסיכולוגי, נפשי ומעודדת "בירידות" ודוחפת "בעליות. ממליצה עליה בחום ואהבה!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יצחק, שיקום מניתוח אורתופדי 08.09.2022

את דיאנה פגשתי לאחר שעברתי ניתוח החלפת מפרק ירך והייתי צריך שיקום, בנוסף לניתוח התעוררו לי כאבים בגב התחתון. דיאנה בחורה מקסימה ובעלת ידע נרחב. היא נעימת הליכות ומאוד נעים לעבוד איתה. דיאנה ענתה לי על כל הציפיות!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם דיאנה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px