פיזיותרפיסטים מומלצים עם נסיון תעסוקתי באימון קבוצות

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

אלישבע

פיזיותרפיסטים גוש עציון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם אריאל. בנוסף, מדריכת כושר והידרותרפיסטית. שחיינית תחרותית ועוסקת רבות בספורט. בעלת נסיון עשיר בטיפול התפתחותי, אורתופדי ונוירולוגי לילדים. עוסקת גם בשיקום מבוגרים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי ואימון גופני. עובדת במכון התפתחות הילד בקופ״ח לאומית. עובדת במערכת החינוך של פרח בגוש עציון. שם עובדת בהתפחות הילד וגם שיקום נוירולוגי מורכב לילדי מעון. מטפלת בילדים עם ירידה קוגניטיבית, מחלות נדירות גנטיות, פגים. עובדת משנת 2021 בגן תקשורת וגן לילדים עם עיכוב התפתחותי, ילדים עם תסמונת דאון או על הרצף. עבדה בבית החולים אלין בירושלים מ 2016-2021. כהידרותרפיסטית, במערכת החינוך וכן במחלקת חוץ. טיפלה גם בילדים אחרי שבץ או תאונה משנת 2015 עובדת כם כמאמנת אישית עבור בני הגיל השלישי, מניעת נפילות, שיקום הליכה, חיזוק הגוף. עוסקת בשיקום אורתופדי למבוגרים לאחר ניתוחי החלפת ברך, ירך.

יעל

פיזיותרפיסטים רמלה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם מכללת קרית אונו משנת 2017. בוגרת תואר שני בפיזיולוגיה של המאמץ באוניברסיטת תל אביב. מאמנת כושר אישית ומדריכת קבוצות. עבדה קרוב לשנה בבית החולים אסף הרופא במחלקות האשפוז ובמכון הפיזיותרפיה. עובד משנת 2018 שנים במכבי שירותי בריאות - מטפלת אורטופדי (ניתוחים, שיקום, פציעות ספורט), נשימתי, וסטיבולרי, מפרק הלסת וביקורי בית לאחר ניתוחים, אשפוזים, גריאטריה והגיל השלישי, שיקום נוירולוגי. עוסקת בשיקום מחלות ריאה כרוניות, בניית תכנית אימונים של שיקום נשימתי.

טלי

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009. תואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת תל אביב בתחום חקר כאב. עוסקת בטיפולי פיזיותרפיה לנשים במעגל החיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בכאב פציעות ושיקום נוירולוגי. עבדה במכון של קופת חולים כללית בירושלים במשך 5 שנים. שם גם הנחתה קבוצות תרגול וביצעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל. מקבלת במכון פיזיותרפיה פרטי בין 9:00-15:00 בתחילת דרכה עבדה במשך שנה בבי״ס תדהר לחינוך מיוחד בירושלים. משנת 2008 פיזיו רצפת אגן משנת 2010 פיזיותרפיסטית לימפטית. מקיימת הרצאות לגיל השלישי, סדנאות לאמהות ותינוקות, הרצאות לנשים בנושאי רצפת האגן, מרצה בנושא כאב, סדנאות ארגונומיה וטיפול בכאב למחלקות הגיל הרך. אתלטית בעצמה רוכבת שטח ורצה למרחקים.

מורן

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2009. בנוסף מדריכת פילאטיס מכשירים ומזרן. במשך 13 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים כללית. שם טיפלה בעיקר באנשים עם כאבים אורטופדיים, שיקום מניתוחים, פציעות ספורט, שיקום נוירולוגי כרוני, טיפולי פה ולסת וטיפול בסחרחורות. במקביל הנחתה קבוצות תרגול פיזיותרפיה ופילאטיס לאנשים עם כאבי גב, כתף צוואר וכד׳. משנת 2022 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי ״מדיקס״ עם ספורטאים ומטופלים אורטופדיים. עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי.

דיאנה

פיזיותרפיסטים תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2014. בנוסף, מדריכת פילאטיס שיקומי והידרותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום של שיקום נוירולוגי, אורתופדי ווסטיבולרי. כיום עובדת כפיזיותרפיסטית עצמאית בבית המטופל. במשך שנתיים עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה באנשים לאחר ניתוחים, חבלות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וכדומה. עבדה במרכז השיקום הגריאטרי בית הדר במשך 3 שנים במחלקה הנשימתית ובמחלקת השיקום. עבדה בשיקום יום של קופת חולים מאוחדת בתל אביב במשך 3 שנים - שם עבדה עם מגוון רחב מאוד של מטופלים עם פרקינסון, טרשת נפוצה, אשנים לאחר אירוע מוחי, לאחר תאונות וחבלות.

שמעון

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1994 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעל תואר שני במנהל מערכות בריאות. בנוסף, מדריך קליני לסטודנטים לפיזיותרפיה. כיום, פיזיותרפיסט פרטי וכן פיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת החולים. עוסק בעיקר בטיפולים אורטופדיים, פציעות ספורט, טיפול בסחרחורות, בעיות במפרק הלסת וכד׳. מדריך בנושא ארגונומיה של עמדות עבודה ואחראי על רישום מפרטים לאביזרי שיקום. בנוסף, מציע טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל לכאבים אקוטיים, בני הגיל השלישי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים ולפגיעות נוירולוגיות כרוניות. בעבר היה פיזיותרפיסט של מספר נבחרות כדורסל, כדורעף והוקי קרח. הרצה במכון וינגייט. וכן, עבד כפיזיותרפיסט בבית החולים הילל יפה במחלקות: אורתופדיה, נוירולוגיה ושיקום נוירולוגי. ***אינו מקבל מבוטחי קופת חולים מאוחדת באופן פרטי***. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

איתמר

פיזיותרפיסטים צפון תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2016. בנוסף, מדריך חדר כושר בהכשרתו. עובד בקופת חולים במסגרת טיפולי מכון וביקורי בית. בנוסף עובד כפיזיותרפיסט פרטי. עוסק בתחום האורתופדי: טיפול בכאב, פציעות, שיקום מניתוחי החלפת מפרקים ושחזור. בתחום הנוירולוגי מטפל במאובחני פרקינסון ואנשים לאחר אירוע מוחי, אנשים עם ירידה תפקודית או לאחר ניתוחים ואשפוזים. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

אלי

פיזיותרפיסטים מזכרת בתיה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2006, ותואר שני בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2012. בנוסף, מטפל ברפואה סינית (טווינא, צמחי מרפא, דיקור). בעל נסיון עבודה עשיר ומגוון החל ממרכזי שיקום, עובדה עם מבוגרים, ילדים, טיפוים בקופת חולים, עבודה עם נכי צה״ל, והרצאות. עבד מספר שנים במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי עם אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וטיפולים נשימתיים. במשך כשנתיים עבד במחלקת השיקום ב "בית הדר" אשדוד עם אנשים אחרי אירועים מוחיים, מאובחני פרקינסון, לאחר פגיעות ראש. ואורטופדיה ובמחלקת מונשמים. . בשנים האחרונות עובד עם נכי צה"ל- אנשים עם פגיעות ראש, פגיעות חוט שדרה וטיפול בכאבים. במשך 6 שנים היה פיזיותרפיסט של גן לילדים עם צרכים מיוחדים מטעם העמותה לילדים בסיכון ועבד שנים במכון המתמחה בטיפול בילדים- עם ילדים מסורבלים, ילדים עם שיתוק מוחין, ילדים על הספקטרום האוטיסטי כיום, בעל קליניקה פרטית במזכרת בתיה ומטפל גם בבתי המטופלים- אנשים עם פרקינסון, לאחר אירועים מוחיים, שיקום תפקודי לאוכלוסיה מבוגרת, שיקום אורטופדי לאחר ניתוחים וטיפול בפציעות ספורט. שימש במשך מספר שנים כמרצה בבית הספר ווינגייט . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

שלומית

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה. מאוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים וכן פיזיותרפיסטית רצפת האגן. עבדה במרכז הרפואי תל השומר במחלקות השונות וצברת שם ניסיון רב בשיקום הנוירולוגי, הנשימתי והגריאטרי במשך 7 שנים. עבדה בשער הנגב בהידרותרפיה, בנוסף עבדה בקופת חולים כללית בבית שמש שם צברה ניסיון אורתופדי ווסטיבולרי. כיום עובדת בקופת חולים כללית במודיעין, שם עושה טיפולי מכון וביקורי בית. ההתמחות העיקרית היא בשיקום נוירולוגי. עבדה עם אנשים לאחר אירוע מוחי ופגיעה בחוט השדרה ובעיות נוירולוגיות שונות. בעלת תואר שני עם תזה והתמחות של חולי פרקינסון. הייתה בשליחות 5 שנים בסינגפור שם עבדה בקליניקה פרטית. בנוסף, בעלת ניסיון בטיפולים לנשים בהיריון לפני ואחרי לידה וגיל המעבר

דינה

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1974 מטעם מכללת וינגייט. עבדה 7 שנים באנגליה ו-23 שנים בטורונטו קנדה. במדינות אלה עבדה בבתי חולים, במוסדות סיעודיים, במכוני פיזיותרפיה פרטיים ובבית חולים לפגועי נפש. עבדה גם במחלקות אורטופדיות ופנימיות בבתי חולים. במרוצת השנים עשתה קרוב ל 30 הכשרות מקצועיות בתחומי טיפול כגון: טיפול בכאב, פציעות, שיקום מניתוחים, טיפול מנואלי, דיקור מערבי, שיקום לגיל המבוגר ועוד. הנחתה 17 שנים קבוצות בנושא": ניהול נכון במתח נפשי",מתוך האמונה שהמצב הנפשי של המטופל הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיקום.

דנה

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה אוניברסיטת אריאל משנת 2010. מאז עובדת במכון פיזיתורתפיה של קופת חולים. מטפלת בעיקר בפגיעות אורטופדיות, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וכד. בנוסף, בעלת כשנתיים נסיון במחלקה סיעודית בבית אבות. *** אינה מקבלת מבוטחי מכבי ***. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון