fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה אוניברסיטת אריאל משנת 2010. מאז עובדת במכון פיזיתורתפיה של קופת חולים. מטפלת בעיקר בפגיעות אורטופדיות, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וכד. בנוסף, בעלת כשנתיים נסיון במחלקה סיעודית בבית אבות.
*** אינה מקבלת מבוטחי מכבי ***. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2010
מוסד לימודים: אוניברסיטת אריאל בשומרון
מספר רישיון: 10113753
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: הגישה שלי היא שהאדם צריך לדאוג לבריאות שלו. לפעמים יש מצבים שמביאים לירידה בבריאות. תפקידי הוא לסייע בהתחלה, להוביל אותו יד ביד עד שהוא עצמאי בשיקום שלו עצמו. הגישה היא אקטיבית וכמעט תמיד אשלב טיפול מנואלי. הטיפול מונחה מטרות של המטופל, הוא מגדיר אותם ואני אעשה כל מה שאני יכולה לעשות כדי להגיע לשם
שפות:
24סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
לובה, פציעות ספורט 21.01.2021

דנה פיזיותרפיסטית מעולה, אני מטופלת אצלה מספטמבר. ההתקדמות שלי מהירה יחסית לחומרת המצב. כתוצאה מפציעת סקי, הייתי זקוקה לניתוח בברך ברצועה הצולבת ובמיניסקוס, הניתוח היה באוגוסט. בסוף ספטמבר התחלתי אצלה, הייתי חודש ללא פיזיו אחרי ניתוח (עקב סיבוך) ורק אז התחלתי וזה נחשב באיחור ויכול היה לפגום לי בשיקום, וזה לא פגם! כיום אני מסוגלת לרוץ ואפילו לקפוץ. אני יכולה לעשות דברים שלא יכולתי לעשות אחרי הניתוח. בעברי הייתי ספורטאית, הייתי בשחייה תחרותית. באיכות החיים שלי היה חשוב לי לשמר את הספורט ואת היכולות שהיו לי לפני הפציעה. אני ממשיכה איתה עד שאשתקם לחלוטין! פעמיים שלוש בשבוע אני מקבלת טיפול אצלה, אני מסיימת קצת עייפה אבל אין בכלל כאבים אחרי! אני עושה תרגילים שהיא נותנת לי. כל שיעור איתה דינאמי. הלכתי לאחרים אבל זה היה מונוטוני. חזרתי מהר לדנה. כיף לי איתה במהלך הטיפול, אנחנו עושות צחוקים. כל תרגיל עושים ביחד, היא מחזיקה אותי בתרגילים שקשה לי יותר. דנה מאוד קשובה לכאב במידה ויש. ומשנה בהתאם את אופי הטיפול. פשוט תענוג.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
הלן, שיקום מניתוח אורתופדי 21.01.2021

וואו דנה היא פשוט מעולה, חבל על הזמן, אין כמוה, באמת. אני סבלתי שנים מכאבי רגלים בגלל מפרקי הירך שלי. כרגע אני חודשיים וחצי אחרי החלפת מפרק ירך. אחרי חודשיים טיפול אצל דנה התקדמתי מאוד יפה, בעיקר בזכותה. אני הולכת ממש טוב, ובבית רוב הזמן אני הולכת בלי מקל, אנשים לא מאמינים, אני ממש מרוצה. אני הייתי אצל שתי פיזיותרפיסטיות דרך הקופה, וגם הייתי בעוד מקומות, והטיפול לא היה כמו הטיפולים איתה, היא עולה על כולם. אין כמוה. החלפתי מפרק אחד בינתיים ובקרוב מחליפה עוד אחד ואמשיך טיפולים איתה כמובן גם למפרק השני. מבחינת הפן האישי במהלך הטיפול, אני יכולה להגיד עליה שהיא אישה מקסימה ומבינה ודווקא יחד עם זה היא לא ויתרה לי. אני טיפוס שמקבל הנחות בדרך כלל מהסביבה ורגילה שמוותרים לי, דנה התעקשה איתי ועזרה לי. בתרגילים היא הייתה קשוחה אבל בו זמנית מכילה. אני מאוד מרוצה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ענת, אורתופדי כאב ופציעה 19.05.2021

אני מרגישה הרבה יותר טוב, אין מילים. דנה עזרה לי מאוד ושיקמה אותי מאוד יפה ומגיע לה כל הטוב שיש. היא דייקנית, אחראית, מקצועית ושירותית. דנה זמינה לכל שאלה וכל דבר. רק דברים טובים יש לי להגיד עליה. השתקמתי בזכותה. נורא חשוב לה המטופל, נורא חשוב לה שיחזור לעצמו. היא נותנת את כל הביטחון, ועושה הכל כדי שהמטופל שלה ישתקם, גם אם ייקח זמן ואתה מיואש- היא תרים לך את המורל. בכתתי כשנגמרו הטיפולים איתה. אני מודה לכם על השירות הנתינה והיחס. אני עובדת במקצועות הרפואה ויודעת מה זה. אתם אדיבים ונחמדים בטלפון. כל מי שיצטרך טיפולים אני אפנה אותו רק אליכם.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם דנה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px