fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם מכללת קרית אונו משנת 2017. בוגרת תואר שני בפיזיולוגיה של המאמץ באוניברסיטת תל אביב. מאמנת כושר אישית ומדריכת קבוצות. עבדה קרוב לשנה בבית החולים אסף הרופא במחלקות האשפוז ובמכון הפיזיותרפיה. עובד משנת 2018 שנים במכבי שירותי בריאות - מטפלת אורטופדי (ניתוחים, שיקום, פציעות ספורט), נשימתי, וסטיבולרי, מפרק הלסת וביקורי בית לאחר ניתוחים, אשפוזים, גריאטריה והגיל השלישי, שיקום נוירולוגי. עוסקת בשיקום מחלות ריאה כרוניות, בניית תכנית אימונים של שיקום נשימתי.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2017
מוסד לימודים: הקריה האקדמית אונו
מספר רישיון: 10144694
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מאוד אוהבת את מקצוע הפיזיותרפיה. חשוב לי שתהיה תקשורת טובה מול המטופל ושקיפות. חשוב לי שאני והמטופל נהנה מהטיפול. אני מגיעה מעולם הכושר והאימון ומשלבת הרבה מאוד פעילות גופנית בטיפולים.
שפות:
31סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
נבעה, שיקום נוירולוגי 17.03.2024

אבא עבר אירוע מוחי והיד והרגל שלו היו מאוד חלשות. יעל עושה איתו הרבה מאוד דברים בטיפולים, ואני רואה שהטיפולים עוזרים לו מאוד. הוא היה מתנדנד בהליכה ועכשיו השתפר מאוד והולך עם מקל. חשוב לנו עכשיו שהטיפול יהיה יותר אינטנסיבי ולהמשיך לעבוד על החיזוק.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
פרופ, אורתופדי כאב ופציעה 23.08.2023

הייתי מאד מרוצה מהטיפול שקיבלתי מיעל. היא נמרצת, יודעת היטב את העבודה, בדקה אותי סביב הכתף השמאלית באופן מקיף ונתנה לי סדרת תרגילים לבצע בבית. ומעל לכל יעל מאד נעימה. אני מקווה שבעוד מספר ימים ארגיש בשינוי במידת הכאב.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יערה, שיקום נוירולוגי 16.08.2023

בת 12.5, עם עקמת ועברה הרבה ניתוחי גולגולת כי היה לה מום במוח. היה הידרוצפלוס. נמצאת על הרצף האוטיסטי. רוצים לטפל ביציבות בהליכה. יעל מהממת, מדהימה, הטיפולים מאוד טובים איתה ואנחנו מאוד מרוצים!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם יעל או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px