fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009. תואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת תל אביב בתחום חקר כאב. עוסקת בטיפולי פיזיותרפיה לנשים במעגל החיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בכאב פציעות ושיקום נוירולוגי. עבדה במכון של קופת חולים כללית בירושלים במשך 5 שנים. שם גם הנחתה קבוצות תרגול וביצעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל. מקבלת במכון פיזיותרפיה פרטי בין 9:00-15:00 בתחילת דרכה עבדה במשך שנה בבי״ס תדהר לחינוך מיוחד בירושלים. משנת 2008 פיזיו רצפת אגן משנת 2010 פיזיותרפיסטית לימפטית. מקיימת הרצאות לגיל השלישי, סדנאות לאמהות ותינוקות, הרצאות לנשים בנושאי רצפת האגן, מרצה בנושא כאב, סדנאות ארגונומיה וטיפול בכאב למחלקות הגיל הרך. אתלטית בעצמה רוכבת שטח ורצה למרחקים.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2009
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 10102312
מיקום הקליניקה: ירושלים
טלביה
נגישות הקליניקה: קלניקה לא נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה ברחוב בתשלום
גישה טיפולית: אני עובדת בצורה יסודית, מדריכה לפעילות גופנית כי חשוב לי לתת כלים לטיפול עצמי ושיתוף המטופל בתהליך. הטיפול המנואלי שאני עושה הוא כדי להפחית כאב אבל חשוב להשלים אותו עם תרגול. אני משקיעה גם בהדרכה לגבי היחס והתגובה לכאב ואיך להוריד את סף הכאב ולהתמודד עם תחושת כאב.
שפות:
7סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
עליזה, טיפול לימפתי 31.05.2023

טלי ממש נעימה ומתווכת מאוד יפה את הטיפול. הסבירה לי מה המשמעות מה אפשרויות הטיפול ומה עומד לקרות. חששתי שיכאב אבל אמרה לי שסה טיפול מאוד נעים ואכן צדקה. עשתה לי עיסוי הראתה לי איזה תרגילים חשוב לעשות ברמה יומיומית. ( אמרה שתשלח לי הסבר) ותיאמנו לשבוע הבא כדי להתארגן על חבישות. נשמעה לי מבינה בתחום ( אם כי אין לי כל כך כלים לשפוט) מאוד עדינה ונעימה. הסטודיו שלה בפנים נעים. בחוץ מוזנח ולא מזמין כך שהרושם הראשוני היה לא משהו אבל ברגע שנכנסתי השתפרה ההרגשה. לצערי הבנתי שזה סיפור כרוני אבל מצד שני טלי אמרה שזה גיל מצוין להתחיל טיפול. כתבתי הרבה… במילה אחת היה טוב🌟 תודה לכם על החיבור ועל ההתעניינות. את ממש מקצוענית כל הכבוד👏🌟

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שושנה, שיקום מניתוח אורתופדי 12.03.2023

טלי טיפלה בי כחצי שנה- הייתה לי פציעה קשה ומורכבת בצוואר בעקבות ניתוח. היו כאבים חזקים וכמעט שלא היה טווח תנועה. טלי פשוט שיקמה אותי! חזרתי לשחות. היא עודדה אותי ולא ויתרה לי. גיוונה את הטיפול ולא התקבעה על תרגילים מסוימים. השתמשה בידע הנרחב שלה- מקצוענית!. גם ברמה האישית מקסימה ונהדרת.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מרים, אורתופדי כאב ופציעה 09.03.2023

טלי מקסימה. אני מטופלת אצלה בעקבות שבר בכתף לאחר תאונת אופניים שעברתי. אני כבר אצלה שנתיים אז אפשר להבין כמה שאני מרוצה ממנה. מרגישה שחרור, היא מאוד עדינה, קשובה מאוד, רצינית וגמישה עם הזמנים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם טלי או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור ירושלים והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10