פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה ב שיקום רצפת האגן נשים

שיר

פיזיותרפיסטים כליל

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם המכללה האקדמית צפת. בנוסף, מדריכת יוגה ופילאטיס, הידרותרפיסטית ופיזיותרפיסטית רצפת האגן. משנת 2022 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי, שם עוסקת בעיקר בטיפולים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום אחרי ניתוחים, טיפול במבוגרים. עבדה בבריכות טיפוליות כהידרותרפיסטית ופיזיותרפיסטית שיקומית. בעבר עבדה עם ילדים במשרד החינוך בגן תקשורת ובבית ספר לחינוך מיוחד. מקבלת בחדר טיפולים בביתה - טיפולים אורתופדיים ורצפת האגן. בנוסף, מגיעה לביקורי בית.

אילת

פיזיותרפיסטים נוקדים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2013 .בעלת קליניקה לפיזיותרפיה בגוש-עציון עובדת גם במסגרת קופת חולים 'מכבי' משנת 2016 בעיקר בתחום של רצפת אגן לנשים וילדים ובתחום התפתחות הילד עם פגים, מגיל לידה ועד גיל 6. ילדים עם סרבול מוטורי, עיכוב התפתחותי, אבחנה סומטית. מטפלת בכאבים אורתופדיים סביב הריון ולידה. בנוסף, במסגרת טיפולי המכון הפרטיים ובקופה עוסקת בשיקום לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד׳. עבדה 3 שנים במחלקת שיקום בבית החולים הרצוג עם מטופלים נוירולוגיים, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפולים נשימתיים וכד׳.

שרלין

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת ״אדרף״ בצרפת. בעלת רשיון משרד הבריאות. פיזיותרפיסטית רצפת האגן והכשרות בתחום האוסתיאופטיה. בעלת ניסיון מגוון בטיפול בתינוקות, ילדים, צעירים, מבוגרים והגיל השלישי. בצרפת עבדה 3 שנים בקליניקה המתמחה בשיקום ספורטאים. אח״כ במכון פיזיותרפיה לפגיעות אורתופדיות, כאב, ספור וטיפולי רצפת האגן לנשים וגברים. בנוסף עבדה בצרפת בבית חולים לילדים, עם תינוקות עם פגיעה במערכת החיסונית, טיפולים נשימתיים, אורתופדיים, לימפתיים. עוסקת גם בטיפולי פיזיותרפיה התפתחותיים, טורטיקוליס, קלאב-פוט וכד׳. כיום, מקבלת בקליניקה במרכז תל אביב לטיפולים במגוון תחומים. במידה ויש צורך בטיפול בבית המטופל מגיעה אך ורק לאיזור בוגרשוב או רמת אביב.

רחלי

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2007. בעלת ניסיון בעולם הטיפול האורתופדי, כאב, שיקום מניתוחים. טיפולי רצפת האגן נשים וילדים, טיפול לימפטי, התפתחותי תינוקות עד שלב ההליכה. כיום גם מדריכה קלינית, מרכזת הדרכה של המכון בו עובדת. משנת 2008 עובדת בקופת חולים בתחומים שונים: עבדה בהתפתחות הילד מספר שנים, במכון הפיזיותרפיה של קופת החולים בטיפולים אורתופדיים, טיפול במבוגרים, טיפולים לימפתיים, מחנכת סכרת מטעם משרד הבריאות, פיזיותרפיסטית רצפת האגן ילדים ונשים. עוסקת בטיפולים לימפתיים. מדריכה קליניקית ורכזת הדרכה במכון הפיזיותרפיה. עבדה בגן לחינוך המיוחד ובהתפתחות הילד עם תינוקות עד שלב ההליכה, עיכובים התפתחותיים, טורטיקוליס מגיעה לביקורי בית בירושלים - אזור עיר דוד, אזור רחביה, העיר העתיקה, הרובע, הרובע הנוצרי, מעלה הזיתים, גבעה צרפתית.

ביקורי בית

הדר

פיזיותרפיסטים הרצליה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2009. במשך 11 שנים עבדה במרכז השיקום ״רעות״. שם טיפלה במחלקות השונות ועבדה עם מטופלים נוירולוגיים (שבץ, פגיעות ראש, טרשת, פרקינסון), שיקום קטועים, טיפול בכאב כרוני, שיקום צעירים, שיקום מניתוחים, ושיקום מבוגרים. בשלושת השנים האחרונות עבדה באשפוז יום במרכז השיקום ״רעות״. וניהלה לתקופה את השיקום צעירים. עבדה כפיזיותרפיסטית רצפת האגן במרפאה לשיקום מיני ברעות. בהמשך עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה של קופת חולים כללית בטיפולי רצפת האגן וטיפולים אורטופדיים. ***הטיפולים בקליניקה הם לרצפת האגן בלבד***

טלי

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009. תואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת תל אביב בתחום חקר כאב. עוסקת בטיפולי פיזיותרפיה לנשים במעגל החיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בכאב פציעות ושיקום נוירולוגי. עבדה במכון של קופת חולים כללית בירושלים במשך 5 שנים. שם גם הנחתה קבוצות תרגול וביצעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל. מקבלת במכון פיזיותרפיה פרטי בין 9:00-15:00 בתחילת דרכה עבדה במשך שנה בבי״ס תדהר לחינוך מיוחד בירושלים. משנת 2008 פיזיו רצפת אגן משנת 2010 פיזיותרפיסטית לימפטית. מקיימת הרצאות לגיל השלישי, סדנאות לאמהות ותינוקות, הרצאות לנשים בנושאי רצפת האגן, מרצה בנושא כאב, סדנאות ארגונומיה וטיפול בכאב למחלקות הגיל הרך. אתלטית בעצמה רוכבת שטח ורצה למרחקים.

רונית-י

פיזיותרפיסטים ירושלים בית הכרם

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניבריסטת טורנטו בקנדה. בעלת תואר ראשון בקינזיולוגיה ותואר שני בפיזיותרפיה. עוסקת במנעד רחב של בעיות רפואיות החל מטיפול בסחרחורות, פציעות ספורט, כאבים, שיקום מניתוחים, פגיעות נוירולוגיות, טיפולי רצפת האגן נשים, ילדים עם בעיות אורטופדיות ותסמונות ועוד. מקבלת היום מטופלים בביקורי בית או בחדר טיפולים בביתה. בעלת 12 שנות נסיון כפיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עסקה בטיפולי מכון פיזיותרפיה, הנחיית קבוצות וביקורי בית. טיפלה בתחומי השיקום מסחרחורות, שיקום נוירולוגי, טיפול בילדים, שיקום מניתוחים ופציעות, פציעות ספורט, טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן נשים. בקופה הנחתה גם קבוצות תרגול של פרקינסון, קבוצות הפעלה כללית, אוסטיאופורוזיס, יציבה לנערות הסובלות מעקמת, התעמלות לגיל השלישי. בביקורי בית - טיפלה בהרבה מאוד מטופלי טרשת נפוצה ואי. אל.אס. זאת בנוסף לטיפולים בבני הגיל השלישי, שיקום מניתוחים. את נסיונה בטיפול בילדים צברה באלין, גן טיפולי משי וגן שיקומי פרטי עבדה שנה וחצי בקנדה במכון פיזיותרפיה פרטי - בו עבדה בעיקר בתחום הנוירולוגי עם ילדים ומבוגרים. בנוסף בתחום האורטופדי. ** מגיעה לביקורי בית בירושלים אך ורק במקרים של טיפול בסחרחורות וטיפולי רצפת האגן במידת הצורך

רונית

פיזיותרפיסטים כפר עציון

אינה

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת פראג בצ׳כיה. בעלת נסיון עשיר מאוד בתחום התפתחות הילד וטיפולי רצפת האגן לנשים בכל מעגל החיים. בובט לילדים , וויטה ילדים עבדה בהתפתחות הילד ובמעון השיקומי בבית החולים נהריה 3 שנים במעון השיקומי עבדה עם ילדים מאוד מורכבים. עובדת כעצמאית בקופת חולים לאומית משנת 2013 בתחום שיקום רצפת האגן והתפתחות הילד. במקביל עובדת בבית אבות פרטי בתחום השיקום הגריאטרי.

לילך

פיזיותרפיסטים נס ציונה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2003 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות. בעלת נסיון עשיר בשיקום על גווניו, טיפול בכאב, ליווי נשים במעגל החיים. פיזיותרפיסטת אחראית שיקום יום של קופת חולים מכבי. שם עוסקת בשיקום אינטנסיבי עבור מטופלים אורטופדיים מורכבים, טיפול בכאב כרוני, שיקום אקוטי אחרי אשפוז בבית חולים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, טרשת נפוצה וכד׳. מורשית חתימה של משרד הבריאות להמלצה על אביזרי עזר וניידות. פיזיותרפיסטית רצפת אגן נשים וילדים. מדריכת הכנה ללידה. עבדה במשך 9 שנים במכון פיזיותרפיה בו עסקה בטיפולים לכאב, שיקום מניתוחים ותאונות, פציעות ספורט, הנחיית קבוצות תרגול לשיפור היציבה, לשיפור צפיפות העצם, קבוצות הכנה ללידה, פעילת גופנית בהריון ועוד. בתחילת דרכה עבדה בבית החולים אסף הרופא במחלקות : כירורגיה, פנימית, אורטופדיה. מטפלת בתינוקות בטורטיקוליס, הדרכות לאמהות לעידוד זחילה, היפוך, טיפול תחושתי.

ורד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988, בנוסף פיזיותרפיסטית רצפת האגן ופיזיותרפיסטית לימפתית. עבדה בקופות החולים מאוחדת ומכבי 14 שנים בתחום האורטופדי, שיקום לאחר ניתוחים, פציעות, הסרת גבס, פציעות ספורט, כאבים ושיקום נוירולוגי כרוני. במשך 10 שנים, ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בכפר סבא. מתמחה בתחום האורטופדי,רצפת אגן (נשים),לימפטי,עיסויים,טווינה,שיקום לאחר ניתוחים והורדת גבס.

סמר

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2006, בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר שני בפיזיותרפיה מאוניברסיטת בן גוריון. בעלת נסיון עשיר מאוד בשיקום על גווניו, מתמחה בשיקום נוירולוגי, אורטופדי וטיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן. במשך 6 שנים ניהלה מכון פיזיותרפיה של קופת חולים מאוחדת. עבדה במרכז השיקום תל השומר בין השנים 2008-2014. בשיקום הגריאטרי, במחלקת אשפוז יום ובמחלקות בית החולים השונות. שם טיפלה באנשים לאחר תאונות מורכבות, ניתוחים, פגיעות נוירולוגיות כגון אירוע מוחי, פגיעות ראש, פרקינסון וכד׳. בתל השומר עסקה בהדרכת סטודנטים לפיזיותרפיה במסגרת הכשרתם הקלינית. 2006-2007 עבדה בבית החולים השיקומי רעות בשנים ובעבר עבדה במחלקה הקליניקת של חברת מכשור רפואי.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

ביקורי בית