פיזיותרפיה באמצעות pulley / מכשור לתרגול ידיים

אילת

פיזיותרפיסטים נוקדים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2013 .בעלת קליניקה לפיזיותרפיה בגוש-עציון עובדת גם במסגרת קופת חולים 'מכבי' משנת 2016 בעיקר בתחום של רצפת אגן לנשים וילדים ובתחום התפתחות הילד עם פגים, מגיל לידה ועד גיל 6. ילדים עם סרבול מוטורי, עיכוב התפתחותי, אבחנה סומטית. מטפלת בכאבים אורתופדיים סביב הריון ולידה. בנוסף, במסגרת טיפולי המכון הפרטיים ובקופה עוסקת בשיקום לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד׳. עבדה 3 שנים במחלקת שיקום בבית החולים הרצוג עם מטופלים נוירולוגיים, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפולים נשימתיים וכד׳.

עופר

פיזיותרפיסטים רחובות

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988. עוסק בעיקר בתחום האורתופדיה, שיקום לגיל המבוגר וטיפול בסחרחורות. בעל 25 שנות ניסיון בטיפולי מכון בהן מלווה ומטפל באנשים הסובלים מכאבים, פציעות, לאחר ניתוחים, לאחר אישפוז, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחורות ועוד. במשך 10 שנים עבד בקופות החולים מכבי ומאוחדת. בנוסף, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מלאכי 15 שנים. בבית החולים איכילוב עבד במחלקת שיקום חיילים ושיקום אורתופדי במשך שנתיים. עבד עם האוכלוסיה הגריאטרית במעונות מכבי בבת ים במשך שנה, ובית אלמוג גבעת ברנר במשך 3 שנים- שם היה אחראי פיזיותרפיה. עבד שנה כפיזיותרפיסט בצה״ל. ** הטיפולים בקליניקה מתאפשרים רק בשעות אחר הצהריים, לא ניתן לטפל במבוטחי כללית בקליניקה **

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

הילה-כ

פיזיותרפיסטים שערי תקווה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2015. בעלת ניסיון בתחומי אורתופדיה, שיקום אחרי ניתוחים, פציעות ספורט, פה ולסת, וסטיבולרי. טיפלה ממש בכל קשת הגילאים מגיל 5 ועד אנשים בני 80-90. עובדת משנת 2015 בקליניקה פרטית שמתעסקת בספורטאים. שחקנית כדורעף חופים מקוצעני, גם בליגת העל וגם בחופים 26 שנים.

טלי

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009. תואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת תל אביב בתחום חקר כאב. עוסקת בטיפולי פיזיותרפיה לנשים במעגל החיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בכאב פציעות ושיקום נוירולוגי. עבדה במכון של קופת חולים כללית בירושלים במשך 5 שנים. שם גם הנחתה קבוצות תרגול וביצעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל. מקבלת במכון פיזיותרפיה פרטי בין 9:00-15:00 בתחילת דרכה עבדה במשך שנה בבי״ס תדהר לחינוך מיוחד בירושלים. משנת 2008 פיזיו רצפת אגן משנת 2010 פיזיותרפיסטית לימפטית. מקיימת הרצאות לגיל השלישי, סדנאות לאמהות ותינוקות, הרצאות לנשים בנושאי רצפת האגן, מרצה בנושא כאב, סדנאות ארגונומיה וטיפול בכאב למחלקות הגיל הרך. אתלטית בעצמה רוכבת שטח ורצה למרחקים.

דניאל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2018. בעל תעודת מדריך חדר כושר והידרותרפיה. עובד בקופת חולים מכבי משנת 2018 במכון הפיזיותרפיה. עושה גם טיפולים בבית המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בראש העין. מלווה את קבוצת מכבי רעננה כדוריד עוסק בעיקר בתחום השיקום האורטופדי, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, טיפול בכאב, טיפול בפציעות לאחר חבלה או תאונה. מוסמך כמטפל וסטיבולרי ובהפרעות מפרק פה ולסת. בוגר קורס דיקור מערבי.

טל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2016. עבדה כ 4 שנים בקופת חולים מכבי – טיפולי מכון וטיפולי בית. שם עסקה בטיפול בכאב, שיקום מפציעות, תאונות וניתוחים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי וחולי פרקינסון. בנוסף, הייתה רכזת תחום שיקום שיווי משקל, הדריכה קבוצות בתחום. לפני כן עבדה שנה במכון פיזיותרפיה פרטי. כיום מקבלת מטופלים במכון פיזיותרפיה פרטי.

דגנית-ח

מרפאים בעיסוק חדרה

בעלת תואר ראשון ושני בריפוי בעיסוק מטעם האוניברסיטה העברית. עוסקת רבות בתחום הפיזיקאלי ושיקום כף יד. מטפלת באנשים לאחר אירוע מוחי, תאונות דרכים, שברים, נפילות, תאונות עבודה, מחלות ניווניות, דלקות פרקים וכד׳. עבדה עשרות שנים בקופת חולים מכבי בנוסף עבדה 12 שנים בבית החולים רמב״ם במחלקות כוויות, כף יד, אורטופדיה ונוירולוגיה. הייתה מרצה באוניברסיטת חיפה בחוג לריפוי בעיסוק.

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

תומר

פיזיותרפיסטים תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2017, בנוסף הידרותרפיסט. עבד ועובד במכוני פיזיותרפיה פרטיים עם אנשים לאחר ניתוחים, לאחר פציעות, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב ושיקום לגיל המבוגר. בעבר, פיזיותרפיסט הפועל רמת גן בכדור יד גברים. עבד כשנה במרכז שיקום גריאטרי נאות התיכון עם בני הגיל השלישי, לאחר ניתוחים, אשפוזים ממושכים, שיקום נויורולוגי וכד׳ בתחילת הדרך עבד כשנה כפיזיותרפיסט בגן בעמותה לילדים בסיכון וכן במכון ״ספיבק״ השיקומי. עוסק באומנויות לחימה מגיל 7 ולכן בקיא מאוד בפציעות בתחום זה.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

ביקורי בית

אדי-ר

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2012. בנוסף, בעל תואר ראשון ברפואת חירום משנת 2006 בעל נסיון עשיר בשיקום על גווניו. עובד במרכז השיקום ״רעות״ משנת 2012 שם מלווה אנשים בשיקום נוירולוגי לאחר פגיעות ראש, ארוע מוחי וכד, שיקום אורטופדי, שיקום מניתוחים ותאונות, טיפול בכאב כרוני וטיפול מונשמים כרוניים.