פיזיותרפיה באמצעות כדור פיזיו

שיר

פיזיותרפיסטים כליל

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם המכללה האקדמית צפת. בנוסף, מדריכת יוגה ופילאטיס, הידרותרפיסטית ופיזיותרפיסטית רצפת האגן. משנת 2022 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי, שם עוסקת בעיקר בטיפולים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום אחרי ניתוחים, טיפול במבוגרים. עבדה בבריכות טיפוליות כהידרותרפיסטית ופיזיותרפיסטית שיקומית. בעבר עבדה עם ילדים במשרד החינוך בגן תקשורת ובבית ספר לחינוך מיוחד. מקבלת בחדר טיפולים בביתה - טיפולים אורתופדיים ורצפת האגן. בנוסף, מגיעה לביקורי בית.

דבורה

פיזיותרפיסטים תל מונד

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2001 מטעם אוניברסיטת לונדון. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה כשנה במרכז השיקום בית בלב עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים. באנגליה, עבדה בבית חולים במחלקות האשפוז השונות. נוירולוגיה, פנימיות, אורתופדיה, שיקום קטועים וכד׳. בנוסף, עבדה בלונדון במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, מטופלים אותרפודיים, נוירולוגיים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד. מקבלת בקליניקה פרטית קטנה בתל מונד.

שלומי

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעל ניסיון שיקומי מגוון בתחום האורתופדיה, כאב כרוני, שיקום נוירולוגי, שיקום בגיל המבוגר, לאחר ניתוחים ואשפוזים. עובד במרכז השיקום "רעות" באשפוז יום. שם מטפל באנשים עם פגיעה נוירולוגית, פגיעות ראש, אירוע מוחי, טיפול בכאב כרוני, שיקום מניתוחים, שיקום קטועים והגיל השלישי. בתקופת הלימודים עבד כסטודנט בטיפולים נשימתייים עם חולי סי.אף. עבד בנוסף בקליניקות פרטיות לשיקום

אילת

פיזיותרפיסטים נוקדים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2013 .בעלת קליניקה לפיזיותרפיה בגוש-עציון עובדת גם במסגרת קופת חולים 'מכבי' משנת 2016 בעיקר בתחום של רצפת אגן לנשים וילדים ובתחום התפתחות הילד עם פגים, מגיל לידה ועד גיל 6. ילדים עם סרבול מוטורי, עיכוב התפתחותי, אבחנה סומטית. מטפלת בכאבים אורתופדיים סביב הריון ולידה. בנוסף, במסגרת טיפולי המכון הפרטיים ובקופה עוסקת בשיקום לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד׳. עבדה 3 שנים במחלקת שיקום בבית החולים הרצוג עם מטופלים נוירולוגיים, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפולים נשימתיים וכד׳.

יוסף

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

נועה

פיזיותרפיסטים הוד השרון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017, מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2017 עבדה ב״עלה נגב״ במחלקת השיקום וגם בבתי הספר והגנים עם ילדי החינוך המיוחד. משנת 2018 עוסקת רק בתחום הילדים. עובדת במשרד החינוך עם גילאי גן 3-6, בנוסף עבדה ביחידה התפתחותית של מרכז לגיל הרך. עבדה בעמותת אחיה (בבני ברק) ביחידה להתפתחות הילד. משנת 2021 עובדת במכון התפתחות הילד בקופת החולים עם תינוקות ופעוטות בגילאי 0-5. מקבלת בקליניקה בעיקר ילדים ותינוקות בגילאי 0-4 בגלל המרחב בקליניקה.

מעיין

פיזיותרפיסטים פרדסיה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2012 מטעם אוניברסיטת בן גוריון. עוסקת בטיפולים התפחותיים לתינוקות ופעוטות בגילאי 0 עד שנתיים. עבדה 4 שנים בבית החולים מאיר במחלקה להתפתחות הילד. לאחר מכן עברה להתפתחות הילד בקופת חולים כללית חדרה. כיום מקבלת בקליניקה פרטית בפרדסיה.

עופר

פיזיותרפיסטים רחובות

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988. עוסק בעיקר בתחום האורתופדיה, שיקום לגיל המבוגר וטיפול בסחרחורות. בעל 25 שנות ניסיון בטיפולי מכון בהן מלווה ומטפל באנשים הסובלים מכאבים, פציעות, לאחר ניתוחים, לאחר אישפוז, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחורות ועוד. במשך 10 שנים עבד בקופות החולים מכבי ומאוחדת. בנוסף, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מלאכי 15 שנים. בבית החולים איכילוב עבד במחלקת שיקום חיילים ושיקום אורתופדי במשך שנתיים. עבד עם האוכלוסיה הגריאטרית במעונות מכבי בבת ים במשך שנה, ובית אלמוג גבעת ברנר במשך 3 שנים- שם היה אחראי פיזיותרפיה. עבד שנה כפיזיותרפיסט בצה״ל. ** הטיפולים בקליניקה מתאפשרים רק בשעות אחר הצהריים, לא ניתן לטפל במבוטחי כללית בקליניקה **

אפרת

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית משנת 2004 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בתחום השיקום באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף מטפלת בעקמת בשיטת שרוט. וכן מדריכה קליניקת לסטודנטים לפיזיותרפיה. עוסקת רבות בתחום השיקום הנוירולוגי לילדים עם סי.פי, שיתוק מוחין ותסמונות. וכן בתחום התפתחות הילד ושיקום ילדים. משנת 2005 עובדת בגן שיקומי משי בירושלים. בנוסף עובדת במעון ״סולם״ בלוד. בעבר עבדה בגן לילדים עם לקויות שמיעה. מטפלת במנעד רחב של תחומים בהתפתחות הילד עם ילדים מגיל 0 עד 18. גם בטיפולים התפתחותיים סטנדטיים, טיפול בטורטיקוליס, טונוס נמוך וכד. בנוסף מטפלת גם בילדים עם תסמונות מורכבות לאורך חייהם. בתחילת דרכה עבדה שנה בבית החולים שיבא תל השומרבמחלקת אשפוז יום שיקומי. ולפני כן בבית הלוחם בתל אביב.

אירנה

פיזיותרפיסטים הרצליה

בוגרת תואר שני באוניברסיטת חיפה. עבדה בשיקום אורתופדי, נוירולוגי, ולימפטי בבית רבקה. ביקורי בית דרך הכללית. .כיום עובדת במכון פרטי ומטפלת במטופלים הסובלים מכאב ופציעות שונות. מדריכת כושר ופילאטיס שיקומי

ביקורי בית

אורה

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2001. בנוסף, מדריכת פילאטיס. בעיקר עוסקת בנוירולוגיה,גריאטריה והגיל השלישי. כמובן שמטפלת גם בבעיות אורטופדיות, כאבים ופציעות. עבדה בעבר כ 4 שנים, בבית חולים ״ביקור חולים״ במחלקות פנימית, כירורגיה, נשים, יולדות, ילדים ובמחלקות השונות. במכון של קופות חולים מכבי ומאוחדת כולל ביקורי בית, והנחיית קבוצות גב, צפיפות עצם וכד׳. משנת 2012 עובדת בבתי אבות.

טלי

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009. תואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת תל אביב בתחום חקר כאב. עוסקת בטיפולי פיזיותרפיה לנשים במעגל החיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בכאב פציעות ושיקום נוירולוגי. עבדה במכון של קופת חולים כללית בירושלים במשך 5 שנים. שם גם הנחתה קבוצות תרגול וביצעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל. מקבלת במכון פיזיותרפיה פרטי בין 9:00-15:00 בתחילת דרכה עבדה במשך שנה בבי״ס תדהר לחינוך מיוחד בירושלים. משנת 2008 פיזיו רצפת אגן משנת 2010 פיזיותרפיסטית לימפטית. מקיימת הרצאות לגיל השלישי, סדנאות לאמהות ותינוקות, הרצאות לנשים בנושאי רצפת האגן, מרצה בנושא כאב, סדנאות ארגונומיה וטיפול בכאב למחלקות הגיל הרך. אתלטית בעצמה רוכבת שטח ורצה למרחקים.