פיזיותרפסיטית מוסמכת משנת 1998 מטעם האקדמיה הרפואית בבולגריה. בעלת 25 שנות נסיון בשיקום נוירולוגי, אורתופדי, פציעות, טיפול בבני הגיל השלישי וטיפול בכאב. עבדה 18 שנים במחלקות השיקום של מאוחדת ב״עד 120״. בנוסף טיפולי מכון .לדיירי הבית. במשך תקופה ארוכה הייתה אחראית פיזיותרפיה ב״עד 120״ עסקה שם רבות בשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לאחר אשפוזים, טיפול בכאב, טיפול בפציעות וחבלות וכד׳. בנוסף עבדה בבתי אבות ״אחוזת ראשונים״, רשת ״בית בלב״, ״נווה עמית״ שם עבדה גם במחלקות הסיעודיות ובמונשמים וכן ״מקום בלב״. לאורך השנים, תמיד עסקה בשיקום ביתי באופן פרטי וכן בטיפולים פיזיותרפיה אורטופדיים במכון. בעיקר כאבי גב, ברכיים, כתפיים, קרסוליים אחרי שברים ונקע עוסקת גם בשיקום בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים, אנשים עם מגבלה שאינם יוצאים מביתם.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 1998
מוסד לימודים: האקדמיה הרפואית בבולגריה
מספר רישיון: 10112425
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: שיתוף הפעולה והמעורבות של המטופל חשובים מאוד להצלחת הטיפול. חשוב לי לתת תקווה ולהביא אנרגיות טובות לטיפול כדי לעודד את המטופל ולגייס אותו לטיפול. חשוב לי שהמטופל יביע מה חשוב לו ולטפל באדם כמכלול, בכאבים בחולשה ולשפר את התפקוד.
9סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
דורית, אורתופדי כאב ופציעה 11.10.2023

ויקטוריה מקצועית, יודעת את העבודה. אישתי התחילה טיפולים בגלל שלא יכלה בכלל להזיז את היד. היא כבר עושה יותר דברים, טווח התנועה השתפר. בסך הכל מרגישה יותר טוב. ויקטוריה עובדת איתה הרבה על היד, לפעמים גם על שיווי המשקל והגב.

מאיר, אורתופדי כאב ופציעה 12.07.2023

קרע בכף רגל שמאל וברגע עם תסמונת דאון. היה פשוט מצוין עם ויקטוריה, הוא מרגיש יותר טוב ברוך השם!

סגולה, גיל השלישי וגריאטריה 12.06.2023

הטיפולים עם ויקטוריה היו בסדר גמור, במידת הצורך נהיה איתה בקשר ונקבע עוד טיפולים לאמא

עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם ויקטוריה או כל מטפל אחר?

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור ראשון לציון והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10