פיזיותרפיה באמצעות אולטרסאונד

יוסף

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2014 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בשיקום ילדים, ספורטאים ומבוגרים בתחומים שונים. עובד בקופות החולים לאומית וכללית משנת 2016, במכון הפיזיותרפיה וכן בביקורי בית מטעם הקופה. במשך 6 שנים עבד בבית איזי שפירא עם ילדים עם נכויות שונות ותסמונות, עיכוב התפתחותי, תסמונת דאון ואוטיזם. היה הידרותרפיסט במרכז אלון במשך 6 שנים. ** אינו מקבל בקליניקה מבוטחי כללית באופן פרטי בקליניקה **

יוסף

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

אמין

פיזיותרפיסטים מג'ד אל-כרום

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1993 מטעם אוניברסיטת פאביה באיטליה. בעל רשיון משרד הבריאות וניסיון מגוון מאוד בטיפול בכאב, שיקום מניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי ובגיל המבוגר. עובד כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת משנת 2000 ועד היום. במשך שנתיים עבד במחלקת השיקום בבי״הח ״פלימן״ עסק בשיקום לאחר ניתוחי לב, קטיעה ותאמת פרוטזות ושיקום לאחר אירוע מוחי. המשיך במחלקה האורטופדית בבי״הח נהריה שנתיים. עבד בקופת חולים לאומית במשך 9 שנים שם טיפל במנעד רחב של מטופלים. במשך 8 שנים ניהל צוות פיזיותרפיה ועסק בשיקום לב בבית האבות ״מעיין הרופא״. כבר 5 שנים מנהל יחידת הפיזיותרפיה בבית האבות ג׳ועפי.

עופר

פיזיותרפיסטים רחובות

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988. עוסק בעיקר בתחום האורתופדיה, שיקום לגיל המבוגר וטיפול בסחרחורות. בעל 25 שנות ניסיון בטיפולי מכון בהן מלווה ומטפל באנשים הסובלים מכאבים, פציעות, לאחר ניתוחים, לאחר אישפוז, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחורות ועוד. במשך 10 שנים עבד בקופות החולים מכבי ומאוחדת. בנוסף, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מלאכי 15 שנים. בבית החולים איכילוב עבד במחלקת שיקום חיילים ושיקום אורתופדי במשך שנתיים. עבד עם האוכלוסיה הגריאטרית במעונות מכבי בבת ים במשך שנה, ובית אלמוג גבעת ברנר במשך 3 שנים- שם היה אחראי פיזיותרפיה. עבד שנה כפיזיותרפיסט בצה״ל. ** הטיפולים בקליניקה מתאפשרים רק בשעות אחר הצהריים, לא ניתן לטפל במבוטחי כללית בקליניקה **

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

דניאל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2018. בעל תעודת מדריך חדר כושר והידרותרפיה. עובד בקופת חולים מכבי משנת 2018 במכון הפיזיותרפיה. עושה גם טיפולים בבית המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בראש העין. מלווה את קבוצת מכבי רעננה כדוריד עוסק בעיקר בתחום השיקום האורטופדי, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, טיפול בכאב, טיפול בפציעות לאחר חבלה או תאונה. מוסמך כמטפל וסטיבולרי ובהפרעות מפרק פה ולסת. בוגר קורס דיקור מערבי.

ויקטוריה

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

פיזיותרפסיטית מוסמכת משנת 1998 מטעם האקדמיה הרפואית בבולגריה. בעלת 25 שנות נסיון בשיקום נוירולוגי, אורתופדי, פציעות, טיפול בבני הגיל השלישי וטיפול בכאב. עבדה 18 שנים במחלקות השיקום של מאוחדת ב״עד 120״. בנוסף טיפולי מכון .לדיירי הבית. במשך תקופה ארוכה הייתה אחראית פיזיותרפיה ב״עד 120״ עסקה שם רבות בשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לאחר אשפוזים, טיפול בכאב, טיפול בפציעות וחבלות וכד׳. בנוסף עבדה בבתי אבות ״אחוזת ראשונים״, רשת ״בית בלב״, ״נווה עמית״ שם עבדה גם במחלקות הסיעודיות ובמונשמים וכן ״מקום בלב״. לאורך השנים, תמיד עסקה בשיקום ביתי באופן פרטי וכן בטיפולים פיזיותרפיה אורטופדיים במכון. בעיקר כאבי גב, ברכיים, כתפיים, קרסוליים אחרי שברים ונקע עוסקת גם בשיקום בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים, אנשים עם מגבלה שאינם יוצאים מביתם.

כרם

פיזיותרפיסטים שפרעם

פיזיותרפיסט משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית, בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הינו גם אח מוסמך. עובד במרכז יום שיקומי ״בית מרים״ בקריית חיים. עבד בבית אבות מדיקל פאלאס תל אביב. במחלקת שיקום, מחלה סיעודית, מטפל באנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים וכד. במשך שנה עבד בטיפולי בית לילדים עם אוטיזם.

לילך

פיזיותרפיסטים נס ציונה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2003 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות. בעלת נסיון עשיר בשיקום על גווניו, טיפול בכאב, ליווי נשים במעגל החיים. פיזיותרפיסטת אחראית שיקום יום של קופת חולים מכבי. שם עוסקת בשיקום אינטנסיבי עבור מטופלים אורטופדיים מורכבים, טיפול בכאב כרוני, שיקום אקוטי אחרי אשפוז בבית חולים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, טרשת נפוצה וכד׳. מורשית חתימה של משרד הבריאות להמלצה על אביזרי עזר וניידות. פיזיותרפיסטית רצפת אגן נשים וילדים. מדריכת הכנה ללידה. עבדה במשך 9 שנים במכון פיזיותרפיה בו עסקה בטיפולים לכאב, שיקום מניתוחים ותאונות, פציעות ספורט, הנחיית קבוצות תרגול לשיפור היציבה, לשיפור צפיפות העצם, קבוצות הכנה ללידה, פעילת גופנית בהריון ועוד. בתחילת דרכה עבדה בבית החולים אסף הרופא במחלקות : כירורגיה, פנימית, אורטופדיה. מטפלת בתינוקות בטורטיקוליס, הדרכות לאמהות לעידוד זחילה, היפוך, טיפול תחושתי. **אינה מקבלת מבוטחי מכבי באופן פרטי**

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

ורד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988, בנוסף פיזיותרפיסטית רצפת האגן ופיזיותרפיסטית לימפתית. עבדה בקופות החולים מאוחדת ומכבי 14 שנים בתחום האורטופדי, שיקום לאחר ניתוחים, פציעות, הסרת גבס, פציעות ספורט, כאבים ושיקום נוירולוגי כרוני. במשך 10 שנים, ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בכפר סבא. מתמחה בתחום האורטופדי,רצפת אגן (נשים),לימפטי,עיסויים,טווינה,שיקום לאחר ניתוחים והורדת גבס.

נתי

פיזיותרפיסטים חולון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1997. בנוסף, בעל תואר שני בפיזיותרפיה אורטופדית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מדרסן מקצועי ואוסטיאופת. משנת 2010 מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בחולון שם מלווה מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות בכתף , שיקום מניתוחי, פציעות ספורט וכדומה. היה פיזיותרפיסט של קבוצת כדור-יד מכבי תל אביב כשנתיים וארבע שנים פיזיותרפיסט של קבוצת הנוער מכבי ת״א כדורסל. בעבר עבד 13 שנים כפיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.