fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן משנת 2014. בעל רשיון משרד הבריאות. בעל ניסיון בשיקום אורתופדי, וסטיבולרי, אורטופדי, גיל השלישי ונשימתי. עבד שנתיים במחלקה האורתופדית בבית חולים אסף הרופא עם מטופלים לאחר ניתוחים ובמחלקה הסיעודית. בנוסף עבד במרכז השיקום הגריאטרי נווה עמית, שם היה אחראי מחלקת מונשמים, עבד במחלקת השיקום וסייע במחלקות ותחומים נוספים כמו טיפולים וסטיבולרים ומחלקות סיעוד. כיום עובד במכון פיזיותרפיה של מכבי בשוהם עם מטופלים אורטופדיים לאחר ניתוחים, ליווי אנשים לאחר אשפוזים, מטופלים נוירולוגיים ובני הגיל השלישי. עובד ביחידת המשך לטיפולי בית של קופת חולים כללית וגם טיפול במונשמים.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2014
מוסד לימודים: אוניברסיטת אירביד בירדן
מספר רישיון: 10124373
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מטפל באנשים בשלבים האקוטיים וגם עם בעיות כרוניות. המטרה היא לעזור לאנשים להיות במצב התפקודי הגבוה ביותר שניתן. הליכה, יציאה מהבית, פעילות, הפחתת כאבים ועצמאות. אני שם דגש רב על התפקוד והבריאות הכללית. הטיפול כמובן ממוקד במטופל עצמו, במטרותיו ויכולותיו.
2סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
איילה, חולשה כללית 30.11.2022

זו פעם ראשונה שעשיתי פיזיותרפיה פרטית, והופתעתי כל כך לטובה. מוחמד איש נחמד, אכפתי, מקצועי, תמיד הגיע בזמן לטיפול. נתן לי תרגילים אחרי כל שיעור ונתן תרגילים והסביר עליהם , בסדר מגיעה בזמן ואם מאחר . הוא פשוט 100%.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רונית, סחרחורות ורטיגו 11.10.2022

לאחר הטיפול חזרתי לעצמי. מוחמד היה נהדר. לא יאומן איך המצב השתפר. לילה לפני הטיפול חשבתי שאני אבטל טיסה לחו"ל ועכשיו אני יכולה לטוס כפי שתכננתי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם מוחמד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px