פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בקורס מאליגן לטיפול מנואלי בכאב ופציעות

יוסף

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

ויטלי

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת פראג בצ׳כיה. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, מדריך פילאטיס שיקומי והידרותרפיסט. בעל 12 שנות ניסיון במכון קופת חולים מאוחדת - שם עבד עם מגוון מטופלים עם רקע אורתופדי,ספורט, שיקום מניתוחים, נוירולוגי, נשימתי, אונקולוגי וכד׳. בנוסף, הנחה קבוצות תרגול בפילאטיס, סוכרת ועוד. משנת 2008 עובד במספר בתי אבות סיעודיים. שם מטפל באוכלוסיה גריאטרית, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים וכד׳. כיום מקבל בקליניקה פרטית ומציע גם טיפולי הידרותרפיה. נא לשים לב כי הבריכה אינה מונגשת לאנשים בעלי בעיות ניידות.

עומר

פיזיותרפיסטים זמר

עבד במכון של מכבי, בית בלב בבת ים. עסק בשיקום לאחר ניתוחים, מרפאות כאב. עבד שנתיים וחצי בטופ בילינסון וי-לייפ. ניתוחים אורתופדים החלפת מפרק ירך וברך, ניתוח גב צוואר וכתף, חולים אונקולוגיים. עבד רבות עם מאובחני פרקינסון, שבץ מוחי טיפולים וסטיבולאריים וגם הידרותרפיסט. עובד רבות עם מטופלים מהגיל השלישי, ירידה תפקודית וכללית

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

עירית

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם אוניברסיטת חיפה. בנוסף, מדריכת פילאטיס ומורה ליוגה והידרותרפיסטית. מעבר לכך לומדת אוסתיאופטיה. בין 2018- 2022 עבדה בבית החולים נהריה במחלקת השיקום ובמחלקות אורתופדיה ונוירוכירורגיה. במחלקת השיקום טיפלה במטופלים מאוד מגוונים: צעירים, גריאטריים, מטופלים אורטופדיים לאחר ניתוחים, חבלות ושברים. מטופלים נוירולוגים אחרי שבץ, חולי פרקינסון, טרשת פגיעות מורכבות ועוד. עובדת בבריכה טיפולית בכרמיאל עם מגוון מטופלים.

אורה

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2001. בנוסף, מדריכת פילאטיס. בעיקר עוסקת בנוירולוגיה,גריאטריה והגיל השלישי. כמובן שמטפלת גם בבעיות אורטופדיות, כאבים ופציעות. עבדה בעבר כ 4 שנים, בבית חולים ״ביקור חולים״ במחלקות פנימית, כירורגיה, נשים, יולדות, ילדים ובמחלקות השונות. במכון של קופות חולים מכבי ומאוחדת כולל ביקורי בית, והנחיית קבוצות גב, צפיפות עצם וכד׳. משנת 2012 עובדת בבתי אבות.

שחר

פיזיותרפיסטים מירון

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2020 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, הידרותרפיסט ומדריך חדר כושר. עבד בקופת חולים מאוחדת במשך שנתיים, הנחה קבוצות לקידום בריאות, קבוצות להפחתת כאבי קרסול, ברך, עשה טיפולי בית במסגרת הקופה ובאופן פרטי עובד במכון פיזיותרפיה פרטי בכרמיאל עם מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאב, או שיקום לאחר ניתוחים. עובד כהידרותרפיסט במבואות חרמון - שם מטפל במגוון מאוד רחב של מטופלים: פרקינסון, לאחר שבץ, טרשת תסמונות, טיפול אורטופדי. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורסל גליל עליון.

ויקטוריה

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

פיזיותרפסיטית מוסמכת משנת 1998 מטעם האקדמיה הרפואית בבולגריה. בעלת 25 שנות נסיון בשיקום נוירולוגי, אורתופדי, פציעות, טיפול בבני הגיל השלישי וטיפול בכאב. עבדה 18 שנים במחלקות השיקום של מאוחדת ב״עד 120״. בנוסף טיפולי מכון .לדיירי הבית. במשך תקופה ארוכה הייתה אחראית פיזיותרפיה ב״עד 120״ עסקה שם רבות בשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לאחר אשפוזים, טיפול בכאב, טיפול בפציעות וחבלות וכד׳. בנוסף עבדה בבתי אבות ״אחוזת ראשונים״, רשת ״בית בלב״, ״נווה עמית״ שם עבדה גם במחלקות הסיעודיות ובמונשמים וכן ״מקום בלב״. לאורך השנים, תמיד עסקה בשיקום ביתי באופן פרטי וכן בטיפולים פיזיותרפיה אורטופדיים במכון. בעיקר כאבי גב, ברכיים, כתפיים, קרסוליים אחרי שברים ונקע עוסקת גם בשיקום בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים, אנשים עם מגבלה שאינם יוצאים מביתם.

אחמד

פיזיותרפיסטים רחובות

.פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת בארי באיטליה משנת 2018 עובד במרכז השיקום הגריאטרי ״נווה עמית״ ברחובות. מטפל שם באנשים עם פגיעות נוירולוגיות, לאחר נפילות, לאחר ניתוחים ואשפוזים ממושכים. בנוסף אחראי פיזיותרפיה במחלקת סיעודי מורכב. בנוסף, עבד במערך ביקורי הבית של קופת חולים מכבי דרך בית בלב. כיום שיקום ביתי של קופת חולים כללית. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל אצל אנשים לאחר ניתוח, לאחר אישפוזים, עם קשיי שיווי משקל והליכה, טיפול בכאב ושיקום נוירולוגי.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית