פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בחבישות

יוחאי

פיזיותרפיסטים זכרון יעקב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2023. בנוסף, לומד אוסתיאופטיה לפיזיותרפיסטים. עובד במכוני פיזיותרפיה פרטיים עם אנשים לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, כאבי מפרקים ועמוד שדרה. היה פיזיותרפיסט של הפועל חיפה בליגת העל בוגרים. מגיע לביקורי בית באיזור הכרמל.

מאריה

פיזיותרפיסטים תל אביב - יפו

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2019 מטעם אוניברסיטת תל אביב. מטפלת במגוון רחב של מטופלים צעירים, בוגרים ומבוגרים. במשך 4 שנים עבדה בקליניקה פרטית לפיזיותרפיה וניתוח הליכה. שים טיפלה בנערים ומבוגרים. עסקה בשיקום פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, שיקום אורתופדי, פציעות ספורט, שיקום נוירולוגי לחולי פרקינסון, טרשת נפוצה, אירוע מוחי. עבדה 6 שנים בשיקום ״עלה״ בבני ברק, עוד כסטודנטית. בעיקר טיפול נשימתי לילדים ונוער. כיום עובדת בשיקום ביתי וטיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל במצבים שונים.

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

רודד

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2022. במשך 3 שנים עבד כסגן פיזיותרפיסט של הפועל פתח תקווה. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי, שם מלווה מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב ושיקום. בנוסף מדריך קפוארה. עובד המון עם ילדים ונוער בתחום זה. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל וכן מקבל בחדר טיפולים בביתו.

עדי

פיזיותרפיסטים כפר סבא

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם המכללה האקדמית צפת. בעלת נסיון מגוון בטיפולי פיזיותרפיה לספורטאים, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול לגיל המבוגר וכמובן טיפול בכאבים ופציעות. משנת 2014 עובדת במכונים של קופת חולים מכבי וקופת חולים כללית. שם מטפלת בפציעות אורטופדיות לאחר ניתוחים, פציעות או תסמונות כאב, טיפול בבני הגיל השלישי, נוירולוגיה, מניעת נפילות והגריאטריה במכון ובביקורי בית. במקביל מנחה קבוצות תרגול שונות בקופת החולים. במשך 5 שנים הייתה פיזיותרפיסטת בנבחרת ישראל בכדורסל. ברקע ספורטאית וכדורסלנית וכך הגיעה לעולם הפיזיותרפיה

אחמד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.

משה

פיזיותרפיסטים עפולה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם המכללה האקדמית צפת משנת 2016. עובד בבית חולים העמק במחלקה הפנימית, בטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. מבצע גם טיפולים במכון הפיזיותרפיה של בית החולים. עובד עם מטופלים מגוונים, בעיקר שיקום מניתוחים או טראומה, טיפול בכאב, מטופלים מספר שנים לאחר אירוע מוחי, בני הגיל השלישי וכד׳. שירת קרוב ל 4 שנים בצבא כפיזיותרפיסט. שם טיפל בחיילים צעירים ובאנשי קבע. טיפולים אורטופדיים בעיקר לאחר פציעות, ניתוחים וטיפול בכאב. עבד בתור מנהל פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי במרחב עפולה בית שאן. טיפל באנשים במנעד רחב של בעיות רפואיות. בנוסף, טיפל בביקורי ביתב באנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, טיפולים נוירולוגיים ובני הגיל השלישי. בתחילת דרכו עבד במרכז תעסוקה עם מבוגרים עם צרכים מיוחדים

שירן

פיזיותרפיסטים יהוד-מונוסון

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2015. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים. עוסקת בעיקר בטיפולים אורטופדיים, שיקום, טיפולי רצפת האגן וטיפול בסחרחורות. כיום עובדת בצבא כפיזיותרפיסטית ובמקביל מקבלת מטופלים פרטיים בחדר טיפולים. עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי המתמחה בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים ותאונות. במשך 4 שנים עבדה בקופת חולים מכבי - במכון הפיזיותרפיה, בביקורי בית, ובנוסף הנחתה קבוצות בשילוב פילאטיס מזרן ומכשירים, קבוצות לטיפול בכאבים שונים. במשך שנתיים עבדה בבית חולים שמואל הרופא - בית חולים גריאטרי שם טיפלה באנשים הזקוקים לשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לגיל המבוגר ושיקום נשימתי מורכב. עבדה גם ב״בתימון״ של כללית בתחילת דרכה.

מעיין

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם הקרייה האקדמית אונו. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בהולנד. בנוסף, הידרותרפיסטית ומרצה לאנטומיה. מטפלת בעיקר בתחום האורטופדיה, כאב, וספורט. עבדה בקבוצות ספורט שונות ביניהן הפועל רעננה ומועדון הכרודגל מכבי תל אביב, וכיום פיזיותרפיסטית של קבוצת הנשים של מכבי חיפה. עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי במשך שנתיים וחצי עם אוכלוסייה מגוונת של אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בפציעות, כאבים, גיל המבוגר וכד׳. הנחתה קבוצות תרגול לגפה תחתונה - אנשים עם פציעות קרסול, ברך וכד. קבוצת תרגול כללית לחיזוקים וגמישות. בנוסף, ביצעה ביקורי בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים. במשך שנה עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי בפתח תקווה עם אוכלוסייה מגוונת.

ווסאם

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2009, בעל רשיון משרד הבריאות. מנהל שירות הפיזיותרפיה בקופת חולים לאומית בקריית שמונה ובחצור. בנוסף מציע שיקום ביתי וטיפולי פיזיותרפיה עד הבית ביחידה להמשך טיפול של הקופה, באופן פרטי ובמערך שיקום ביתי של ״צבר״ רפואה במשך 8 שנים. מורשה חתימה של משרד הבריאות להתאמת אביזרי עזר וניידות. במשך 10 שנים היה מנהל השירות של 3 בתי אבות בחולתה, אמיר, ושדה נחמיה. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

דניאל