פיזיותרפיסטים מומלצים עם נסיון תעסוקתי בפיזיותרפיסט של קבוצת ספורט

יוחאי

פיזיותרפיסטים זכרון יעקב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2023. בנוסף, לומד אוסתיאופטיה לפיזיותרפיסטים. עובד במכוני פיזיותרפיה פרטיים עם אנשים לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, כאבי מפרקים ועמוד שדרה. היה פיזיותרפיסט של הפועל חיפה בליגת העל בוגרים. מגיע לביקורי בית באיזור הכרמל.

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

רודד

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2022. במשך 3 שנים עבד כסגן פיזיותרפיסט של הפועל פתח תקווה. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי, שם מלווה מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב ושיקום. בנוסף מדריך קפוארה. עובד המון עם ילדים ונוער בתחום זה. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל וכן מקבל בחדר טיפולים בביתו.

עדי

פיזיותרפיסטים כפר סבא

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם המכללה האקדמית צפת. בעלת נסיון מגוון בטיפולי פיזיותרפיה לספורטאים, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול לגיל המבוגר וכמובן טיפול בכאבים ופציעות. משנת 2014 עובדת במכונים של קופת חולים מכבי וקופת חולים כללית. שם מטפלת בפציעות אורטופדיות לאחר ניתוחים, פציעות או תסמונות כאב, טיפול בבני הגיל השלישי, נוירולוגיה, מניעת נפילות והגריאטריה במכון ובביקורי בית. במקביל מנחה קבוצות תרגול שונות בקופת החולים. במשך 5 שנים הייתה פיזיותרפיסטת בנבחרת ישראל בכדורסל. ברקע ספורטאית וכדורסלנית וכך הגיעה לעולם הפיזיותרפיה

אחמד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.

שחר

פיזיותרפיסטים מירון

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2020 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, הידרותרפיסט ומדריך חדר כושר. עבד בקופת חולים מאוחדת במשך שנתיים, הנחה קבוצות לקידום בריאות, קבוצות להפחתת כאבי קרסול, ברך, עשה טיפולי בית במסגרת הקופה ובאופן פרטי עובד במכון פיזיותרפיה פרטי בכרמיאל עם מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאב, או שיקום לאחר ניתוחים. עובד כהידרותרפיסט במבואות חרמון - שם מטפל במגוון מאוד רחב של מטופלים: פרקינסון, לאחר שבץ, טרשת תסמונות, טיפול אורטופדי. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורסל גליל עליון.

איתי

פיזיותרפיסטים דרום תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משתנ 2020. בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים וילדים. משנת 2021 עובד בבית החולים אלין מגילאי 0 עד 20. רוב המטופלים עם פגיעות ראש, לאחר תאונות דרכים, טראומה, פרתס, ניתוחי ירך ניתוחי ברך, הארכות גידים, שיתוק מוחין, סי.פי וכד׳. בנוסף, עוסק בשיקום ביתי של בית בלב לבני האוכלוסיה המבוגרת והגריאטרית. עם אנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שבץ מוחי, מפרצת. בעבר היה עוזר מחקר למניעת נפילות במחלקה הגריאטרית בבית אבות. במשך שנה עבד במעון לפעוטות על הרצף האוטיסטי. במקביל עבד כשנה במכון פיזיותרפיה פרטי של קבוצות ספורט והיה גם הפיזיותרפיסט של נבחרת הכדור-יד של דימונה.

סנד

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2022, מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. במשך שנה היה עוזר פיזיותרפיסט של נבחרת טייבה בכדורגל. קרוב לשנתיים עובד כהידרותרפיסט ב״עולם המים״ נתניה. שם עושה אבחונים, בניית תכניות טיפול וכמובן טיפולים. מטפל בעיקר במבוגרים עם פגיעות אורטופדיות, שיקום מניתוחים, לאחר אשפוזים ממושכים, אירוע מוחי, פרקינסון, פגיעות עמוד שדרה

דניאל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2018. בעל תעודת מדריך חדר כושר והידרותרפיה. עובד בקופת חולים מכבי משנת 2018 במכון הפיזיותרפיה. עושה גם טיפולים בבית המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בראש העין. מלווה את קבוצת מכבי רעננה כדוריד עוסק בעיקר בתחום השיקום האורטופדי, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, טיפול בכאב, טיפול בפציעות לאחר חבלה או תאונה. מוסמך כמטפל וסטיבולרי ובהפרעות מפרק פה ולסת. בוגר קורס דיקור מערבי.

מעיין

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם הקרייה האקדמית אונו. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בהולנד. בנוסף, הידרותרפיסטית ומרצה לאנטומיה. מטפלת בעיקר בתחום האורטופדיה, כאב, וספורט. עבדה בקבוצות ספורט שונות ביניהן הפועל רעננה ומועדון הכרודגל מכבי תל אביב, וכיום פיזיותרפיסטית של קבוצת הנשים של מכבי חיפה. עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי במשך שנתיים וחצי עם אוכלוסייה מגוונת של אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בפציעות, כאבים, גיל המבוגר וכד׳. הנחתה קבוצות תרגול לגפה תחתונה - אנשים עם פציעות קרסול, ברך וכד. קבוצת תרגול כללית לחיזוקים וגמישות. בנוסף, ביצעה ביקורי בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים. במשך שנה עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי בפתח תקווה עם אוכלוסייה מגוונת.

דורין

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2021, בנוסף מדריכת פילאטיס מזרן ופילטיס שיקומי. עבדה במשך שנה בשיקום יום של קופת חולים כללית ״מכון בן יאיר״ ביפו. שם עסקה רבות בשיקום נוירולוגי ושיקום אורטופדי ושיקום לבני הגיל השלישי. כיום עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי יותר בתחום הספורט, שיקום מפציעות, טיפול בכאב. היא הפיזיותרפיסטית של להקת המחול בת שבע ולהקת ענבל. עבדה עם נבחרת הכדורימים ועם קבוצת הכדורסל רמת השרון גברים.