פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בפציעות ספורט

דבורה

פיזיותרפיסטים תל מונד

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2001 מטעם אוניברסיטת לונדון. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה כשנה במרכז השיקום בית בלב עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים. באנגליה, עבדה בבית חולים במחלקות האשפוז השונות. נוירולוגיה, פנימיות, אורתופדיה, שיקום קטועים וכד׳. בנוסף, עבדה בלונדון במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, מטופלים אותרפודיים, נוירולוגיים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד. מקבלת בקליניקה פרטית קטנה בתל מונד.

האני

פיזיותרפיסטים מבשרת ציון

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת תל אביב. ובוגר תואר שני בפיזיותרפיה מאוניברסיטת חיפה במסלול פיזיולוגיה של המאמץ. במשך 10 שנים עבד במכון שיקום הלב כפיזיותרפיסט . עבד במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מאוחדת בירושלים כשנתיים וחצי. שם טיפול באוכלוסייה רחבה של אנשים עם פגיעות אורתופדיות, פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, חולשה לאחר אשפוז, בני הגיל השלישי ושיקום נוירולוגי כרוני בעבר, עבד על תקן פיזיולוג במערך שיקום הלב בבית החולים שערי צדק. כיום, עובד בקופת חולים מכבי בחולון כפיזיותרפיסט. עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בגבעה הצרפתית בירושלים..

שרלין

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת ״אדרף״ בצרפת. בעלת רשיון משרד הבריאות. פיזיותרפיסטית רצפת האגן והכשרות בתחום האוסתיאופטיה. בעלת ניסיון מגוון בטיפול בתינוקות, ילדים, צעירים, מבוגרים והגיל השלישי. בצרפת עבדה 3 שנים בקליניקה המתמחה בשיקום ספורטאים. אח״כ במכון פיזיותרפיה לפגיעות אורתופדיות, כאב, ספור וטיפולי רצפת האגן לנשים וגברים. בנוסף עבדה בצרפת בבית חולים לילדים, עם תינוקות עם פגיעה במערכת החיסונית, טיפולים נשימתיים, אורתופדיים, לימפתיים. עוסקת גם בטיפולי פיזיותרפיה התפתחותיים, טורטיקוליס, קלאב-פוט וכד׳. כיום, מקבלת בקליניקה במרכז תל אביב לטיפולים במגוון תחומים. במידה ויש צורך בטיפול בבית המטופל מגיעה אך ורק לאיזור בוגרשוב או רמת אביב.

יוסף

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

קרן

פיזיותרפיסטים בת ים

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016, מטעם אוניברסיטת פיזה באיטליה. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה באיטליה במערך של ביקורי בית לשיקום נוירולוגי ואורתופדי ובמכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורטופדיים. עובדת בבית אבות ״אחוזת חוף״ עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאבים, שיקום מניתוחים, חיזוק הגוף, תרגול, וטיפולים נוירולוגיים. משנת 2012 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי, שם עוסקת בשיקום אורתופדי לכאבים, פציעות, פציעות ספורט וכד׳. במקביל, עובדת במערך ביקורי בית של ״בית בלב״ מקבוצת מכבי. שם מטפלת באנשים עם פגיעות נוירולוגויות, שיקום אחרי ניתוחים וכד׳. **מקבלת בחדר טיפולים, בקומה 3 ללא מעלית, לנשים בלבד בקליניקה ** או ביקורי בית

עדנאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1992 מטעם אוניברסיטת ברגן בנורווגיה. בעל רישיון משרד הבריאות. עוסק במגוון פציעות ומגבלות ומשלב שיטות טיפול מגוונות. במשך 20 שנים עסק בטיפולי פיזיותרפיה עבור קופות החולים, ניהל מכון פיזיותרפיה. שם עסק בטיפולים אורתופדיים לכאבים ופציעות, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחרות, פגיעת פה ולסת ועוד. עבד במספר בתי אבות גריאוטריים ושיקומיים ובמשך שנתיים עבד בוינגייט עם ילדי סי.אף.

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

רודד

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2022. במשך 3 שנים עבד כסגן פיזיותרפיסט של הפועל פתח תקווה. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי, שם מלווה מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב ושיקום. בנוסף מדריך קפוארה. עובד המון עם ילדים ונוער בתחום זה. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל וכן מקבל בחדר טיפולים בביתו.

עדי

פיזיותרפיסטים כפר סבא

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם המכללה האקדמית צפת. בעלת נסיון מגוון בטיפולי פיזיותרפיה לספורטאים, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול לגיל המבוגר וכמובן טיפול בכאבים ופציעות. משנת 2014 עובדת במכונים של קופת חולים מכבי וקופת חולים כללית. שם מטפלת בפציעות אורטופדיות לאחר ניתוחים, פציעות או תסמונות כאב, טיפול בבני הגיל השלישי, נוירולוגיה, מניעת נפילות והגריאטריה במכון ובביקורי בית. במקביל מנחה קבוצות תרגול שונות בקופת החולים. במשך 5 שנים הייתה פיזיותרפיסטת בנבחרת ישראל בכדורסל. ברקע ספורטאית וכדורסלנית וכך הגיעה לעולם הפיזיותרפיה

אחמד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.

שחר

פיזיותרפיסטים מירון

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2020 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, הידרותרפיסט ומדריך חדר כושר. עבד בקופת חולים מאוחדת במשך שנתיים, הנחה קבוצות לקידום בריאות, קבוצות להפחתת כאבי קרסול, ברך, עשה טיפולי בית במסגרת הקופה ובאופן פרטי עובד במכון פיזיותרפיה פרטי בכרמיאל עם מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאב, או שיקום לאחר ניתוחים. עובד כהידרותרפיסט במבואות חרמון - שם מטפל במגוון מאוד רחב של מטופלים: פרקינסון, לאחר שבץ, טרשת תסמונות, טיפול אורטופדי. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורסל גליל עליון.

לילך

פיזיותרפיסטים נס ציונה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2003 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות. בעלת נסיון עשיר בשיקום על גווניו, טיפול בכאב, ליווי נשים במעגל החיים. פיזיותרפיסטת אחראית שיקום יום של קופת חולים מכבי. שם עוסקת בשיקום אינטנסיבי עבור מטופלים אורטופדיים מורכבים, טיפול בכאב כרוני, שיקום אקוטי אחרי אשפוז בבית חולים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, טרשת נפוצה וכד׳. מורשית חתימה של משרד הבריאות להמלצה על אביזרי עזר וניידות. פיזיותרפיסטית רצפת אגן נשים וילדים. מדריכת הכנה ללידה. עבדה במשך 9 שנים במכון פיזיותרפיה בו עסקה בטיפולים לכאב, שיקום מניתוחים ותאונות, פציעות ספורט, הנחיית קבוצות תרגול לשיפור היציבה, לשיפור צפיפות העצם, קבוצות הכנה ללידה, פעילת גופנית בהריון ועוד. בתחילת דרכה עבדה בבית החולים אסף הרופא במחלקות : כירורגיה, פנימית, אורטופדיה. מטפלת בתינוקות בטורטיקוליס, הדרכות לאמהות לעידוד זחילה, היפוך, טיפול תחושתי.