fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת תל אביב. ובוגר תואר שני בפיזיותרפיה מאוניברסיטת חיפה במסלול פיזיולוגיה של המאמץ. במשך 10 שנים עבד במכון שיקום הלב כפיזיותרפיסט . עבד במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מאוחדת בירושלים כשנתיים וחצי. שם טיפול באוכלוסייה רחבה של אנשים עם פגיעות אורתופדיות, פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, חולשה לאחר אשפוז, בני הגיל השלישי ושיקום נוירולוגי כרוני בעבר, עבד על תקן פיזיולוג במערך שיקום הלב בבית החולים שערי צדק. כיום, עובד בקופת חולים מכבי בחולון כפיזיותרפיסט. עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בגבעה הצרפתית בירושלים..
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2013
מוסד לימודים: מוסד לימודים אחר
מספר רישיון: 10124465
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מטפל במגוון רחב של אנשים. חשוב לי שהמטופל יבין מה קרה לו, להסביר את מהות הפציעה, סטטיסטיקות, צפי להחלמה ועל התהליך. חשוב לי שסביבת הטיפול תהיה נוחה ושהוא ידע מה לעשות גם בעצמו. שירגיש בנוח לשאול אותי שאלות ויבין שהוא חלק מהטיפול השלם. אני אעשה כמיטב יכולתי אבל המטופל חייב לקחת אחריות ולהיות שותף בדרך.
5סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
לנא, אורתופדי כאב ופציעה 18.04.2024

כשהגעתי אל האני הייתי בתהליך של ירידה במשקל והיה לי פציעת ספורט בקרסול, בנוסף בעיות יציבות וכאבים בברכים עקב כך. האני אחד המעולים לא ניפרדתי ממנו יותר מעשור, ואני עדין בקשר איתו, לא מוותרת עליו. האני הוא לא רק מטפל טוב יש לו ראייה רוחבית לכל הבעיות, והוא מאוד דוגל בתרגול עצמי, הוא ממש היה מזהה מתי ביצעתי תרגולים בבית ומתי לא. האני מקסים, יש לו יחסי אנוש מעולים, מאוד מקצועי. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
נעמי, אורתופדי כאב ופציעה 18.04.2024

אני שברתי את שתי הרגליים שלי שבירה מאוד קשה, קיבלתי פיזיותרפיה אבל הייתי צריכה משהו יותר אישי והגעתי להאני דרך חברה שלי, והתרשמתי ממנו ממש לטובה. הייתי בטיפולים אצלו כמעט שנה מאוד אהבתי אותו. האני מאוד רציני, הגון, עושה עבודה טובה ויסודית, רק מילים טובות יש לי להגיד עליו, מאוד מבין, נעים, קשוב ומקצועי. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מרים, אורתופדי כאב ופציעה 18.04.2024

הגעתי להאני עקב שתי פריצות דיסק שיש לי ואני מטופלת אצלו עד היום. האני הוא תותח, הוא ממש תותח, הוא הקים אותי כמה פעמים ממצבים לא נעימים וקשים שחוויתי. הוא מאוד נעים, מבין, קשוב ומאוד מקצועי. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם האני או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px