fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2001 מטעם אוניברסיטת לונדון. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה כשנה במרכז השיקום בית בלב עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים. באנגליה, עבדה בבית חולים במחלקות האשפוז השונות. נוירולוגיה, פנימיות, אורתופדיה, שיקום קטועים וכד׳. בנוסף, עבדה בלונדון במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, מטופלים אותרפודיים, נוירולוגיים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד. מקבלת בקליניקה פרטית קטנה בתל מונד.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2001
מוסד לימודים: אוניברסיטת לונדון
מספר רישיון: 10147880
מיקום הקליניקה: תל מונד
הציפורים
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: הקשר עם המטופל חשוב לי מאוד, צריך שיהיה חיבור, שיסמכו עלי. אני זמינה עבור המטופלים שלי. הטיפול צריך להיות מהנה ואנרגטי. טיפול מנואלי ותרגילים הם חלק חשוב בטיפול כדי לשמור על התוצאות. אני מקפידה להסביר על אורח חיים בריא, תרגול, השפעת הטיפול וכו.
שפות:
7סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
ג'ול, אורתופדי כאב ופציעה 09.04.2024

הגעתי לדבורה עקב כאבי גב חוזרים שהקשו עלי בהליכה, יצאתי מכל טיפול עם תחושת שיפור גדולה. דבורה עזרה לי מאוד, נתנה לי גם תרגילים לבית כדי שאוכל להמשיך את הטיפול השותף, ואתמיד בטיפול שלי כדי להקל על הכאבים. דבורה מאוד נחמדה, ומאוד מקצועית היא הסבירה לי את כל התהליך שעשתה איתי ונתנה לי שקיפות מלאה. רק מילים טובות יש לי להגיד אליה. שירות מעולה. ממליץ בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
קלרה, אורתופדי כאב ופציעה 08.04.2024

אני עובדת בעבודה משרדית ועקב כך יש לי המון כאבי גב, אני מטופלת אצל דבורה המון שנים עד היום, ולאחר כל טיפול אני מרגישה שיפור כל כך משמעותי. דבורה מצויינת, מאוד נעימה, קשובה ,אכפתית, עדינה, יש לה ידיי זהב. חשוב לי להגיד שהיא מאוד כנה זאת אומרת שהיא לא תעשה טיפולים שללא צורך והיא תתאים את הטיפול המתאים למטופל. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שושנה, אורתופדי כאב ופציעה 08.04.2024

אני הגעתי אל דבורה כי שברתי את ראש מפרק הירך. חשוב לי להגיד שאני אחות במקצועי, כשהגעתי אליה הרגשתי שהיא יודעת את החומר ויודעת בידיוק מה לעשות, דבורה מקצועית, מאוד אנושית, היא מעולה, מסודרת, עומדת בזמנים ומאוד קשובה. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם דבורה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px