פיזיותרפיה באמצעות טנס

דבורה

פיזיותרפיסטים תל מונד

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2001 מטעם אוניברסיטת לונדון. בעלת רשיון משרד הבריאות. עבדה כשנה במרכז השיקום בית בלב עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים. באנגליה, עבדה בבית חולים במחלקות האשפוז השונות. נוירולוגיה, פנימיות, אורתופדיה, שיקום קטועים וכד׳. בנוסף, עבדה בלונדון במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, מטופלים אותרפודיים, נוירולוגיים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד. מקבלת בקליניקה פרטית קטנה בתל מונד.

יוסף

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2014 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בשיקום ילדים, ספורטאים ומבוגרים בתחומים שונים. עובד בקופות החולים לאומית וכללית משנת 2016, במכון הפיזיותרפיה וכן בביקורי בית מטעם הקופה. במשך 6 שנים עבד בבית איזי שפירא עם ילדים עם נכויות שונות ותסמונות, עיכוב התפתחותי, תסמונת דאון ואוטיזם. היה הידרותרפיסט במרכז אלון במשך 6 שנים. ** אינו מקבל בקליניקה מבוטחי כללית באופן פרטי בקליניקה **

עדנאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1992 מטעם אוניברסיטת ברגן בנורווגיה. בעל רישיון משרד הבריאות. עוסק במגוון פציעות ומגבלות ומשלב שיטות טיפול מגוונות. במשך 20 שנים עסק בטיפולי פיזיותרפיה עבור קופות החולים, ניהל מכון פיזיותרפיה. שם עסק בטיפולים אורתופדיים לכאבים ופציעות, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחרות, פגיעת פה ולסת ועוד. עבד במספר בתי אבות גריאוטריים ושיקומיים ובמשך שנתיים עבד בוינגייט עם ילדי סי.אף.

מורן

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2009. בנוסף מדריכת פילאטיס מכשירים ומזרן. במשך 13 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים כללית. שם טיפלה בעיקר באנשים עם כאבים אורטופדיים, שיקום מניתוחים, פציעות ספורט, שיקום נוירולוגי כרוני, טיפולי פה ולסת וטיפול בסחרחורות. במקביל הנחתה קבוצות תרגול פיזיותרפיה ופילאטיס לאנשים עם כאבי גב, כתף צוואר וכד׳. משנת 2022 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי ״מדיקס״ עם ספורטאים ומטופלים אורטופדיים. עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי.

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

נטע