fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2014 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בשיקום ילדים, ספורטאים ומבוגרים בתחומים שונים. עובד בקופות החולים לאומית וכללית משנת 2016, במכון הפיזיותרפיה וכן בביקורי בית מטעם הקופה. במשך 6 שנים עבד בבית איזי שפירא עם ילדים עם נכויות שונות ותסמונות, עיכוב התפתחותי, תסמונת דאון ואוטיזם. היה הידרותרפיסט במרכז אלון במשך 6 שנים. ** אינו מקבל בקליניקה מבוטחי כללית באופן פרטי בקליניקה **
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2014
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10131324
מיקום הקליניקה: קלנסווה
קלנסווה
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מקפיד כל שנה לצאת להשתלמויות ולהמשיך ללמוד. חשוב לי לתת טיפול מקצועי, מוצלח, לתת את מלוא תשומת הלב והסבלנות. חשוב לי שהמטופל יהיה מרוצה מהטיפול ויתקדם.
4סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
כרמית, אורתופדי כאב ופציעה 08.04.2024

הגעתי אל יוסף כשהייתי בהריון אחרי דריסה, והוא ממש הרים אותי על הרגליים, רק בזכותו הצלחתי להגיע לאן שאני עכשיו. יוסף הוא בן אדם מקסים, מאוד נעים, קשוב, מבין את הסיטואציה ברגישות יתרה, הוא מתאים את עצמו ואת הטכניקות שלו בהתאם לסיטואציה. להגיע למרפאה שלו זה ממש כמו להגיע למשפחה, כל כך מקצועי ומיוחד. חשוב לי להגיד שאני גם רואה את הגישה והרגישות שלו כלפי כל גיל, מאוד מכיל תמיד עם נכונות לעזור. בלתי אפשרי לצאת מטיפול איתו לא מרוצה. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מאי, אורתופדי כאב ופציעה 02.04.2024

יוסף ממש מצוין מבין תעבודה שלו כל שאלה ששאלתי אותו הוא ידע לענות לגבי כאבים, זמני החלמה, תהליך הטיפול הוא גם נתן לי ועדיין נותן הרגשה טובה בטיפולים יחס מאוד אישי קשוב ועוזר בהכול בזכותו והידע שלו הכאבים שלי פחתו בהרבה יותר מבעבר אפילו שלפעמים יש לחץ בקופה הוא עדיין יודע להיות רגוע ולתת יחס בצורה ממש טובה הוא אוהב לחייך לצחוק הוא באמת בן אדם זהב אני ממש מרוצה ממנו אין עליו באמת ממליץ בחום ובאהבה!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ציון, שיקום מניתוח אורתופדי 08.04.2024

אני עברתי 2 ניתוחים בברכיים והתחלתי טיפולי פיזיותרפיה אצל יוסף. יוסף קודם כל בן אדם. בן אדם טוב, מקצוען ברמה גבוהה. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו, יודע בדיוק מה לעשות ואיך עבור ספורטאים מקצועיים. עם ידיים טובות וידע רחב. ממליץ עליו בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם יוסף או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px