פיזיותרפיה באמצעות גלי הלם

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2014 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בשיקום ילדים, ספורטאים ומבוגרים בתחומים שונים. עובד בקופות החולים לאומית וכללית משנת 2016, במכון הפיזיותרפיה וכן בביקורי בית מטעם הקופה. במשך 6 שנים עבד בבית איזי שפירא עם ילדים עם נכויות שונות ותסמונות, עיכוב התפתחותי, תסמונת דאון ואוטיזם. היה הידרותרפיסט במרכז אלון במשך 6 שנים. ** אינו מקבל בקליניקה מבוטחי כללית באופן פרטי בקליניקה **

שרלין

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת ״אדרף״ בצרפת. בעלת רשיון משרד הבריאות. פיזיותרפיסטית רצפת האגן והכשרות בתחום האוסתיאופטיה. בעלת ניסיון מגוון בטיפול בתינוקות, ילדים, צעירים, מבוגרים והגיל השלישי. בצרפת עבדה 3 שנים בקליניקה המתמחה בשיקום ספורטאים. אח״כ במכון פיזיותרפיה לפגיעות אורתופדיות, כאב, ספור וטיפולי רצפת האגן לנשים וגברים. בנוסף עבדה בצרפת בבית חולים לילדים, עם תינוקות עם פגיעה במערכת החיסונית, טיפולים נשימתיים, אורתופדיים, לימפתיים. עוסקת גם בטיפולי פיזיותרפיה התפתחותיים, טורטיקוליס, קלאב-פוט וכד׳. כיום, מקבלת בקליניקה במרכז תל אביב לטיפולים במגוון תחומים. במידה ויש צורך בטיפול בבית המטופל מגיעה אך ורק לאיזור בוגרשוב או רמת אביב.

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

עדנאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1992 מטעם אוניברסיטת ברגן בנורווגיה. בעל רישיון משרד הבריאות. עוסק במגוון פציעות ומגבלות ומשלב שיטות טיפול מגוונות. במשך 20 שנים עסק בטיפולי פיזיותרפיה עבור קופות החולים, ניהל מכון פיזיותרפיה. שם עסק בטיפולים אורתופדיים לכאבים ופציעות, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחרות, פגיעת פה ולסת ועוד. עבד במספר בתי אבות גריאוטריים ושיקומיים ובמשך שנתיים עבד בוינגייט עם ילדי סי.אף.

אמין

פיזיותרפיסטים מג'ד אל-כרום

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1993 מטעם אוניברסיטת פאביה באיטליה. בעל רשיון משרד הבריאות וניסיון מגוון מאוד בטיפול בכאב, שיקום מניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי ובגיל המבוגר. עובד כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת משנת 2000 ועד היום. במשך שנתיים עבד במחלקת השיקום בבי״הח ״פלימן״ עסק בשיקום לאחר ניתוחי לב, קטיעה ותאמת פרוטזות ושיקום לאחר אירוע מוחי. המשיך במחלקה האורטופדית בבי״הח נהריה שנתיים. עבד בקופת חולים לאומית במשך 9 שנים שם טיפל במנעד רחב של מטופלים. במשך 8 שנים ניהל צוות פיזיותרפיה ועסק בשיקום לב בבית האבות ״מעיין הרופא״. כבר 5 שנים מנהל יחידת הפיזיותרפיה בבית האבות ג׳ועפי.

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

דניאל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2018. בעל תעודת מדריך חדר כושר והידרותרפיה. עובד בקופת חולים מכבי משנת 2018 במכון הפיזיותרפיה. עושה גם טיפולים בבית המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בראש העין. מלווה את קבוצת מכבי רעננה כדוריד עוסק בעיקר בתחום השיקום האורטופדי, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, טיפול בכאב, טיפול בפציעות לאחר חבלה או תאונה. מוסמך כמטפל וסטיבולרי ובהפרעות מפרק פה ולסת. בוגר קורס דיקור מערבי.

טל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2016. עבדה כ 4 שנים בקופת חולים מכבי – טיפולי מכון וטיפולי בית. שם עסקה בטיפול בכאב, שיקום מפציעות, תאונות וניתוחים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי וחולי פרקינסון. בנוסף, הייתה רכזת תחום שיקום שיווי משקל, הדריכה קבוצות בתחום. לפני כן עבדה שנה במכון פיזיותרפיה פרטי. כיום מקבלת מטופלים במכון פיזיותרפיה פרטי.

גוליאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת פריז משנת 2007. בנוסף, אוסטאופת. מתמחה בשיקום וסטיבולרי, שיקום ספורטאים, שיקום נוירולוגי וטיפול בכאב. בפריז ניהל מכון פזיותרפיה פרטי - שם טיפל במגוון רחב של סוגי מטופלים. החל מספורטאים שיקום לאחר ניתוחים, טיפולים נוירולוגיים, טיפול בסחרחורות ועוד. בהמשך עבד בבית ספר לילדים עם נכויות ופגיעות נוירולוגיות. משנת 2014 עבד כאוסטיאופת ופיזיותרפיסט באופן פרטי גם בישראל. בנוסף עבד במרכז רפואי בנווה צדק בשילוב טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל.

ורד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988, בנוסף פיזיותרפיסטית רצפת האגן ופיזיותרפיסטית לימפתית. עבדה בקופות החולים מאוחדת ומכבי 14 שנים בתחום האורטופדי, שיקום לאחר ניתוחים, פציעות, הסרת גבס, פציעות ספורט, כאבים ושיקום נוירולוגי כרוני. במשך 10 שנים, ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בכפר סבא. מתמחה בתחום האורטופדי,רצפת אגן (נשים),לימפטי,עיסויים,טווינה,שיקום לאחר ניתוחים והורדת גבס.

נתי

פיזיותרפיסטים חולון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1997. בנוסף, בעל תואר שני בפיזיותרפיה אורטופדית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מדרסן מקצועי ואוסטיאופת. משנת 2010 מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בחולון שם מלווה מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות בכתף , שיקום מניתוחי, פציעות ספורט וכדומה. היה פיזיותרפיסט של קבוצת כדור-יד מכבי תל אביב כשנתיים וארבע שנים פיזיותרפיסט של קבוצת הנוער מכבי ת״א כדורסל. בעבר עבד 13 שנים כפיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.