fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת רבת עמון בירדן. בעל רשיון משרד הבריאות.
עבד בבית החולים השיקומי-גריאטרי שמואל הרופא קרוב לשנתיים.
בעל 8 שנות נסיון בבית החולים קפלן במחלקות השונות (כירורגית, פנימית, אורתופדית, גריאטרית) שם היה גם רכז התחום הוסטיבולרי של בית החולים.
עבד 7 שנים ביחידה להמשך טיפול של קופת החולים. במסגרת זו טיפל בבית המטופל ועבד עם אוכלוסיה מבוגרת, אנשים לאחר ניתוחי החלפת מפרק, אנשים לאחר אשפוז, טיפולים נוירולוגיים ועוד.
מורשה חתימה של משרד הבריאות להמלצה עח אביזרי עזר וניידות.
במרוצת השנים צבר ידע ונסיון רב במסגרת שיקום גריאטרי אורטופדי ונוירולוגי.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2011
מוסד לימודים: Jordan University of Science and Technology
מספר רישיון: 10118831
מיקום הקליניקה: טייבה
טייבה
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: הדבר הראשון מבחינתי הוא לשמוע את המטופל ולבדוק אותו. אנחנו מתחילים בטיפולים וכל הזמן מבצעים הערכה של ההתקדמות. במידה ואין התקדמות אנחנו משנים גישה ושיטות טיפול. עד שמוצאים את הדרך הנכונה ביותר עבור כל אחד. הראייה שלי היא הוליסטית ולא נקודתית רק על המפרק. כך ניתן להתייחס לאדם כמכלול ולהשיג תוצאות טובות ביותר
15סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
צבי, שיקום מניתוח אורתופדי 02.08.2021

יש לי רק מילים טובות להגיד על מוסלם. הוא באמת אחר, ממש מקצוען. אני משווה אותו לפיזיותרפיסטים אחרים שאיתם אני עובד והוא באמת הרבה יותר מקצועי, בגישה שלו, בטיפול ובמכשירים שהוא משתמש בהם. הוא היה מגיע אלי הביתה כשלא יכולתי ללכת ועכשיו אני מגיע אליו לקליניקה. הקליניקה מאוד נעימה ומאובזרת. זה ממש לא כמו להגיע לטיפול בקופת חולים, שם הטיפול בקושי רבע שעה וגם אז הפיזיותרפיסט הולך כל פעם... ברגע שהטיפול הוא אישי, הפיזיותרפיסט לידך, לכוון וגם לתקן טעויות תוך כדי התרגול, זה משהו אחר. מעבר להיותו פיזיותרפיסט מעולה, הוא איש שיחה נעים, אדם משכיל ומאוד נחמד

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אשר, שיקום מניתוח אורתופדי 01.08.2021

מה שאני מאוד אוהב אצלו זה תשומת לב שהוא מעניק למטופל, הבנה של המטופל והתייחסות למטופל. נותן יחס אחר ממטפלים אחרים שעבדתי איתם. אני עברתי ניתוח של מפרקי שתי הברכיים וניתוח החלפה מלאה של הירך. הוא נתן תרגילים טובים שאני משתמש בהם עד היום .מוסלם אדיב ומנומס. אהבתי את הטיפול איתו. שלחתי אפילו את הנכד אליו לטיפול בברך. יחס רציני ואדיב. הטיפולים עזרו, ההדרכה שלו הייתה טובה. ישבתי על כיסא גלגלים ואחרי הניתוחים הוא עזר מאוד, אני היום עושה צעידות של עשרות קילומטרים ביום בזכותו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
סעיד, אורתופדי כאב ופציעה 02.08.2021

יודע לעבוד, בעל גישה טובה למטופל, יחסי אנוש מעולים, חייכן, מקצועי, היה לי טניס אלבו תרופות וכדורים לא עזרו וקבלתי המלצה חמה עליו. ובתוך 3 שבועות פתר לי את הבעיה. נתן תרגילים טובים וכמו קסם לא צריך תרופות. עשה לי דיקור גם ברגל והעביר לי את הכאבים שהיו לי בברך. יש לו ידע רחב מאוד בכל התחומים בפיזיותרפיה. והוא עובד מכל הלב.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מוסלם או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px