fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך מאונבירסטת המדע וטכנולוגיה אירביד משנת 2006, בעל רשיון משרד הבריאות.
עובד ביחידת שקד של קופת חולים כללית בביקורי בית שם עוסק בעיקר בשיקום אורטופדי לאחר ניתוחים, שברים, אשפוזים ופגיעות נוירולוגיות.
משנת 2007 אחראי שירותי הפיזיותרפיה בבית אבות אחוזת השרון בנתניה – עם אוכלוסיה גריאטרית עם מטרות שיקומיות ולרוב שיפור ושימור איכות החיים והתפקוד.
דיור מוגן לב גנים בנתניה במחלקה הסיעודית וכן עבור האנשים השוהים וגרים במקום. עוסק בשיקום אורטופדי, שיקום נוירולוגי, טיפול בחולי פרקינסון, טיפול בכאבים כרוניים ואקוטיים.
בתחילת דרכו בטיפולים עבד בגני ילדים ובתי ספר של החינוך המיוחד ובמכון פיזיותרפיה של קופת חולים באום אל פאחם.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2006
מוסד לימודים: אוניברסיטת אירביד בירדן
מספר רישיון: 10105788
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: דבר ראשון חשוב לי להקל על סבל וכאבים של האדם שמולי. אני חייב להבין מה מפריע לו ולעזור לו תוך שילוב מספר טכניקות טיפול. כמובן שאני שם דגש על טיפול תפקודי כדי שיהיה עצמאי יותר.
4סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
יוסי, גריאטריה והגיל השלישי 01.09.2021

אמגד טיפל באמא שלי כ4 שנים. אמא שלי לא יכלה לעמוד על הרגליים, ולאחר הטיפולים עם אמג'ד הוא שיקם אותה כל כך ועכשיו היא הולכת לבד . מה שהכי מדהים הוא שכל טיפול הוא חוזר יותר מקצועי מהפעם הקודמת בזכות כל השתלמויות שבהם הוא לומד. רואים שהוא אוהב את המקצוע! והוא כל כך ישר ומקצועי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יהודית, גריאטריה והגיל השלישי 31.08.2021

אמגד הוא בן אדם יוצא מין הכלל! הגעתי עליו עם כאבים ובנוסף הגיל המבוגר הוא טיפל בי כל כך טוב ובזכותו אני עומדת על הרגלים יש לו כל כך הרבה ידע הוא מבין ישר את הבעיה ולא עוזב אותה עד שמרגישים טוב ביחד עם האישיות המקצועיות והעקשנות והאחריות שלו הוא מלאך! אני מכל הלב ממליצה עליו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ויגרינה, אורתופדי כאב ופציעה 01.09.2021

אמגד הוא קודם כל בן אדם אחראי ורציני. יש לו ידיים זהב לפני שהגעתי עליו הייתי עם כאבים חזקים בעמוד שדרה הצווארי ובגב ובזכות הטיפולים של אמג'ד אני חיה בלי כאבים, עשיתי בעבר טיפולי פיזיותרפיה אבל בחיים לא קיבלתי טיפולים כאלה מכל הלב. אין לי מלים להודות לו .

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם אמגד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px