fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2003 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות. בעלת נסיון עשיר בשיקום על גווניו, טיפול בכאב, ליווי נשים במעגל החיים. פיזיותרפיסטת אחראית שיקום יום של קופת חולים מכבי. שם עוסקת בשיקום אינטנסיבי עבור מטופלים אורטופדיים מורכבים, טיפול בכאב כרוני, שיקום אקוטי אחרי אשפוז בבית חולים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, טרשת נפוצה וכד׳. מורשית חתימה של משרד הבריאות להמלצה על אביזרי עזר וניידות. פיזיותרפיסטית רצפת אגן נשים וילדים. מדריכת הכנה ללידה. עבדה במשך 9 שנים במכון פיזיותרפיה בו עסקה בטיפולים לכאב, שיקום מניתוחים ותאונות, פציעות ספורט, הנחיית קבוצות תרגול לשיפור היציבה, לשיפור צפיפות העצם, קבוצות הכנה ללידה, פעילת גופנית בהריון ועוד. בתחילת דרכה עבדה בבית החולים אסף הרופא במחלקות : כירורגיה, פנימית, אורטופדיה. מטפלת בתינוקות בטורטיקוליס, הדרכות לאמהות לעידוד זחילה, היפוך, טיפול תחושתי.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2003
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10105426
מיקום הקליניקה: נס ציונה
שכונת יד אליעזר
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה ברחוב בתשלום
גישה טיפולית: אחד הדברים שמקדמים אותי כפיזיותרפסטית זה שאני חייבת שיהיה פרטנר לטיפול. הטיפול תלוי מאוד במטופל ובמשפחתו. חובה ליישם את הדברים שעשינו ולתרגל באופן קבוע. מוטיבציה ורצון לשינוי משמעותיים מאוד להצלחת הטיפול. כמובן שבטיפול אנחנו משלבים טיפול מנואלי ועשייה משותפת. חשוב לי להתאים את הטיפול לאדם שמולי כדי שאוכל לקדם אותו באמת.
שפות:
20סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
דניאל, שיקום מניתוח אורתופדי 23.06.2022

אני אשמח לתת משוב על לילך! לפני 5 שנים עשיתי תאונת דרכים בה פרקתי ושברתי את הכתף. הייתי צריכה בין חצי שנה לשנה פיזיותרפיה, בהתחלה לא הזזתי את הכתף בכלל וסבלתי מאוד מכאבים. סבלנית ורגישה ואכפת לה ממני מאוד, הכניסה הומור לטיפולים על מנת להקל על הכאב היא מדהימה ובעבודה של כמעט שנה יש לי טווח פעולה מלא בכתף. יש לי גם חיבור איתה ברמה האישית ואנחנו בקשר ברמה שאני מכירה את הילדים שלה. אם אני צריכה ממנה עדיין משהו אני יוצרת איתה קשר. בשמחה הייתי ממליצה עלייה לאחרים!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יוני, שיקום מניתוח אורתופדי 20.06.2022

לפני שנה עברתי תאונת אופנוע, ריסקתי את האגן והחלפתי מפרק ירך ברגל הגעתי אליה במצב לא טוב אחרי חצי שנה של ניתוחים ושיקום בתל השומר פחדתי מאוד על איזה פיזיותרפיסט אפול ביציאה מהשיקום אך לילך הפתיעה מאוד לטובה! היא מדהימה! מקצועית ברמות! יחס אישי, גרמה לי להרגיש בנוח- הייתי בין כיסא גלגלים לקביים. עזרה בחיזוק השרירים שהידלדלו, נתנה תרגילים וידעה להתאים אותם ליכולות שלי (כגון תרגילים על משקוף) הייתי ממליץ עליה בחום לכל אחד!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ורדה, רצפת האגן נשים 12.06.2023

יש לי צניחה של שלפוחית השתן, והגעתי ללילך בגלל שהרגשתי כבר אי נוחות... לילך פשוט מקסימה, מקצועית, נעימה, הסבירה כל דבר לגופו, כל דבר ששאלתי. אני פשוט שמחה, שמחה, שמחה!!! התאימה לי מה שאני צריכה, נתנה לי תרגילים לעבודת בית. היא חמודה מאוד מאוד מאוד, אני כל כך שמחה שפניתי אליכם והבאתם אותי אליה. היה לי נוח איתה שזה הכי חשוב!!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם לילך או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור מישור החוף הדרומי מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10