fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת ״אמר״ באטלנטה, משנת 1997. בעלת נסיון עשיר ומגוון בשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי, שיקום לגיל המבוגר וגריאטריה. בארצות הברית עסקה רבות בביקורי בית. עבדה בנוסף במרכז רפואי באטלנטה - שיקום סאב-אקוטי עם מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי. כיום מגיעה לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל ובנוסף, הידרותרפיסטית ומקבלת בבריכת שחיה בבית שמש. *הקליניקה בערוגות היא רק עבור טיפולי הידרותרפיה*
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 1997
מוסד לימודים: אוניברסיטת אמר, באטלנטה ארה״ב
מספר רישיון: 10120506
מיקום הקליניקה: ערוגות
ערוגות
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מרגישה שכשאני מטפלת, אני מטפלת באדם עצמו ולא רק במפרק אחד. חשוב לי להבין איך החיים של המטפל , איך הדינמיקה היומיומית, איך הוא מרגיש, דינמיקה משפחתית. אני משתדלת לעזור ככל הניתן. אני לא מוותרת למטופלים שלי. במים אפשר לעשות הרבה מאוד תרגילים מגוונים.
תחומי התמחות:
שפות:
12סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
תמי, שיקום מניתוח אורתופדי 21.02.2023

נפגשנו לפני ארבע שנים כשהגעתי כואבת מאוד ובחרדה כי לא הצלחתי ללכת ולתפקד.(אני מושתלת מפרק ירך בגלל מחלת פרטס מולדת) . אחרי מספר טיפולים פרטניים איתך במים רמת הכאב ירדה משמעותית וחזרתי לתפקד. הצטרפתי לקבוצתך המתעמלת במים ומאז רמת הכאב והתפקוד שלי מצויינים,ההתמדה והתרגול במים מעצימים אותי יום יום-מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. אני מקווה שנמשיך בפעילות המועילה עוד שנים רבות,תודה רבה לך.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ענת, אורתופדי כאב ופציעה 23.02.2023

אביגיל-עשיתי אצל קרן 20 טיפולים ועדיין עושה. הכינה אותי לניתוח החלפת מפרק ועשתה איתי הכנה של חיזוק שרירי ליבה והגוף, הגעתי אל הניתוח בלב שלם ועם ביטחון. לאחר מכן עברנו שיקום לאחר הניתוח. מקצועית, יודעת לנצל את הגוף ולתת תרגילים מתאימים. מאוד אנושית ואישית. החזירה אותי לחיים, פיזית מנטלית.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רועי, שיקום מניתוח אורתופדי 22.02.2023

הגעתי אל קרן בעקבות ניתוח הלפת מפרק ירך ושרירים חלשים שעוד היו לי לפני, דבר ראשון נתנה לי תחושת ביטחון ותרגילים חדשים כל הזמן. הייתי אצל עוד פיזיותרפיסט והיה חשוב לה להיות איתו בסינכרון שהשיקום יצליח ושלא נעבוד על אותו דבר פעמיים. יש לה ידע ומאוד נעימה בתור בן אדם

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם קרן-ע או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור מישור החוף הדרומי מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10