fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2017. בעל נסיון בשיקום נוירולוגי, אורתופדי וכאב. עובד במכון פיזיותרפיה-שיקומי פרטי. שם עוסק בשיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, חבלות ראש, טרשת נפוצה. בנוסף, מטפל באנשים הסובלים מכאבים ופציעות אורתופדיות כגון כאבי צוואר, גב, ברך וכו. וכמובן שיקום לאחר ניתוחים אורתופדיים של החלפות מפרקים ותאונות. פיזיותרפיסט פרטי בבית הלקוח לבני הגיל השלישי, כאבים אקוטיים ושיקום נוירולוגי.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2017
מוסד לימודים: המכללה האקדמית צפת
מספר רישיון: 10147858
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מאמין שכל אחד זכאי לטיפול. מעבר לטכניקת כאלה ואחרות, הרבה בפיזיותרפיה זה להקנות מוטיבציה והכלה של המטופל. כמו כן, עבודה אקטיבית היא חלק מאוד משמעותי בטיפולים שלי.
17סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
אילנה, שיקום נוירולוגי 17.01.2023

אני מקבלת מחמאות מאיליה שאני מתרגלת היטב. הייתי על הפנים כשהגעתי אליכם. עכשיו ממש חזרתי לעצמי. ההליכה ממש ממש משתפרת. כשהתחלתי בטיפולים איבדתי את הביטחון רציתי שתמיד אחד מהילדים שלי יהיה איתי. אבל עכשיו אני מגיעה כבר לצעדות בחוץ למרחקים גדולים יותר בכוחות עצמי. כשפניתי אליכם היה לי הליכון ליתר ביטחון ועכשיו אני לא זקוקה לו. יש לי בבית 3 מדרגות והיו לי כבר מחשבות לעבור דירה אבל היום אני לא רואה בכך צורך. אני מאוד גאה בעצמי שאני ממשיכה ומשקיעה בפעילות.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יעקב, שיקום נוירולוגי 27.07.2022

אני בן 75, מאובחן פרקינסון בין 6-7 שנים. יש לי קשיים בהליכה, תפקוד הידיים ירוד ולפעמים נופלים דברים מהידיים. משתדל ללכת לאט ולאחוז בדברים כדי לא ליפול. הולך בחוץ בבוקר ואחה"צ - לא רחוק מהבית. לפני חודשיים עברתי דלקת ריאות קשה עם אשפוז של שבוע. שבועיים אחרי השחרור לא תפקדתי והתקשיתי בכל. לאט לאט מתחזק. הטיפולים עם איליה היו טובים מאוד, הוא ענה לי על כל הצרכים. היה מאוד סבלני, עזר לי לעשות תרגילים, היה נחמד ובא בזמן לטיפולים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יעקב, שיקום נוירולוגי 07.07.2022

אני בן 75, ומאובחן פרקינסון בין 6-7 שנים. יש קשיים בהליכה, תפקוד הידיים ירוד ולפני חודשיים עברתי דלקת ריאות קשה עם אשפוז של שבוע. שבועיים אחרי השחרור לא תפקדתי והתקשתי בכל. אני לאט לאט מתחזק והתחלתי טיפולים עם איליה. איליה מאוד נחוש לעזור לי, מבין את הסיטואציה ועושה איתי שלב שלב. הוא לא לוחץ במהלך הטיפול מה שמאוד חשוב לי ועושה לי הפסקות על מנת שלא אתעייף. נראה שאיליה מבין טוב מאוד באיך לטפל באנשים עם פרקינסון.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם איליה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px