פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בהכנה ללידה

אילת

פיזיותרפיסטים נוקדים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2013 .בעלת קליניקה לפיזיותרפיה בגוש-עציון עובדת גם במסגרת קופת חולים 'מכבי' משנת 2016 בעיקר בתחום של רצפת אגן לנשים וילדים ובתחום התפתחות הילד עם פגים, מגיל לידה ועד גיל 6. ילדים עם סרבול מוטורי, עיכוב התפתחותי, אבחנה סומטית. מטפלת בכאבים אורתופדיים סביב הריון ולידה. בנוסף, במסגרת טיפולי המכון הפרטיים ובקופה עוסקת בשיקום לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות ספורט וכד׳. עבדה 3 שנים במחלקת שיקום בבית החולים הרצוג עם מטופלים נוירולוגיים, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפולים נשימתיים וכד׳.

לילך

פיזיותרפיסטים נס ציונה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2003 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות. בעלת נסיון עשיר בשיקום על גווניו, טיפול בכאב, ליווי נשים במעגל החיים. פיזיותרפיסטת אחראית שיקום יום של קופת חולים מכבי. שם עוסקת בשיקום אינטנסיבי עבור מטופלים אורטופדיים מורכבים, טיפול בכאב כרוני, שיקום אקוטי אחרי אשפוז בבית חולים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, טרשת נפוצה וכד׳. מורשית חתימה של משרד הבריאות להמלצה על אביזרי עזר וניידות. פיזיותרפיסטית רצפת אגן נשים וילדים. מדריכת הכנה ללידה. עבדה במשך 9 שנים במכון פיזיותרפיה בו עסקה בטיפולים לכאב, שיקום מניתוחים ותאונות, פציעות ספורט, הנחיית קבוצות תרגול לשיפור היציבה, לשיפור צפיפות העצם, קבוצות הכנה ללידה, פעילת גופנית בהריון ועוד. בתחילת דרכה עבדה בבית החולים אסף הרופא במחלקות : כירורגיה, פנימית, אורטופדיה. מטפלת בתינוקות בטורטיקוליס, הדרכות לאמהות לעידוד זחילה, היפוך, טיפול תחושתי.

אירינה

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר שני מאוניברסיטת בן גוריון משנת 2013 ותואר ראשון מאוניברסיטת אריאל משנת 2007 . תחום ההתמחות שלי הוא בעיקר רצפת אגן לנשים בכל מעגלי החיים וילדים, בנוסף מתמחה בטיפולים התפתחותיים עבור תינוקות וילדים. מדריכת פילאטיס.בעלת נסיון עשיר בטיפול במכוני פיזיותרפיה פרטיים שם טיפלה במגוון תחומי טיפול בכאב, שיקום פציעות, שיקום מניתוחים אורטופדיים ושיקום לגיל השלישי. מציעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל לאנשים לאחר ניתוחים אורטופדיים, לאחר אישפוזים, בני הגיל השלישי ולאנשים הסובלים כאבים אקוטיים.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

יעל