fbpx

פיזיותרפיה אוטיזם וחינוך מיוחד

  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע

נועה

פיזיותרפיסטים הוד השרון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017, מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2017 עבדה ב״עלה נגב״ במחלקת השיקום וגם בבתי הספר והגנים עם ילדי החינוך המיוחד. משנת 2018 עוסקת רק בתחום הילדים. עובדת במשרד החינוך עם גילאי גן 3-6, בנוסף עבדה ביחידה התפתחותית של מרכז לגיל הרך. עבדה בעמותת אחיה (בבני ברק) ביחידה להתפתחות הילד. משנת 2021 עובדת במכון התפתחות הילד בקופת החולים עם תינוקות ופעוטות בגילאי 0-5. מקבלת בקליניקה בעיקר ילדים ותינוקות בגילאי 0-4 בגלל המרחב בקליניקה.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
0 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

בר

פיזיותרפיסטים קרית טבעון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם אוניברסיטת סמלוייס בהונגריה. בוגרת תואר שני בהתפתחות הילד באוניברסיטת חיפה. בין הנושאים בתואר: פסיכולוגיה התפתחותית, מערכות יחסים והתקשרות. בעלת ניסיון מגוון בתחומי התפתחות הילד והחינוך המיוחד. עובדת עם תינוקות מגילאי 0 עד ילדים, נוער ובוגרים עם תסמונות, אוטיזם ושיתוק מוחין. בנוסף, פיזיותרפיסטית רצפת האגן ילדים ופיזיותרפיסטית התפתחותית. עוסקת רבות בטיפולים התפתחותיים מגיל 0 עד 7 שנים. בילדים עם עיכוב התפתחותי, טורטיקוליס ותסמונות למיניהן. במשך 4 שנים עבדה במכוני הסדר של התפתחות הילד - ״מרכז הפעוט״ בטירת כרמל וב ״מהות״ בקרית אתא. משנת 2018 עובדת בעמותת אליה עם ילדים עם לקויות ראייה. עבדה 3 שנים במעון ״הוד״ בחיפה מש״ה עם מבוגרים וילדים הגרים במעון.עם ילדים ובוגרים עם תסמונת דאון ואוטיזם.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
0 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

גמילה

פיזיותרפיסטים תל אביב - יפו

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2016. בנוסף הידרותרפיסטית, מאמנת כושר ומדריכת חדר כושר. בעלת ניסיון מגוון בשיקום מבוגרים, נוער וילדים. במשך שנתיים וחצי עבדה בבתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים במחלקות השונות. עבדה במחלקות הפנימיות, טיפול נמרץ לב חזה, טיפול נמרץ כללי, מחלקות אונקולוגיות, מחלקה נוירולוגית ואורטופדית,ילדים, שיקום בניין אם-וילד בטיפול בפגים, ילדים אחרי ניתוחים ובמהלך אשפוזיים שונים, טיפול נשימתי. בהדסה הר הצופים עבדה באשפוז יום עם מטופלים נוירולוגיים ואורטופדים. במשך שלוש וחצי שנים עבדה ב״אלין״ במחלקות השונות. עבדה עם ילדים ונוער עם אבחנות סומטופורמיות עם מקבעים חיצוניים, חבלות ראש, ומחלת אונקולוגיות. עבודה בצוות רב מקצועי. כסטודנטית עבדה במרכז לשיקום לב פרטי בירושלים. כיום עוד עובדת בשיקום ביתי מטעם בית בלב וכמובן באופן פרטי מטעם חברת פיזיוגרופ. מגיעה לביקורי בית במרכז תל אביב בלבד.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
2 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

סיגל

פיזיותרפיסטים תל אביב

פזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1990 מטעם אוניברסיטת תל אביב. עבדה במרכז השיקום בית לוינשטיין במשך שלוש שנים - במחלקות לשיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי ומחלקת שיקום קטועים. במשך מספר שנים עבדה בבית הלוחם ובנוסף ניהלה את מחלקת הפיזיותרפיה בבית אבות פרטי. משנת 1993, עובדת במשרד החינוך, עם ילדי החינוך המיוחד, ילדים עם סי.פי ותסמונות שונות. מורשית חתימה של משרד הבריאות להתאמת כיסאות גלגלים.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
4 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
3 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
3 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

אלישבע

פיזיותרפיסטים גוש עציון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם אריאל. בנוסף, מדריכת כושר והידרותרפיסטית. שחיינית תחרותית ועוסקת רבות בספורט. בעלת נסיון עשיר בטיפול התפתחותי, אורתופדי ונוירולוגי לילדים. עוסקת גם בשיקום מבוגרים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי ואימון גופני. עובדת במכון התפתחות הילד בקופ״ח לאומית. עובדת במערכת החינוך של פרח בגוש עציון. שם עובדת בהתפחות הילד וגם שיקום נוירולוגי מורכב לילדי מעון. מטפלת בילדים עם ירידה קוגניטיבית, מחלות נדירות גנטיות, פגים. עובדת משנת 2021 בגן תקשורת וגן לילדים עם עיכוב התפתחותי, ילדים עם תסמונת דאון או על הרצף. עבדה בבית החולים אלין בירושלים מ 2016-2021. כהידרותרפיסטית, במערכת החינוך וכן במחלקת חוץ. טיפלה גם בילדים אחרי שבץ או תאונה משנת 2015 עובדת כם כמאמנת אישית עבור בני הגיל השלישי, מניעת נפילות, שיקום הליכה, חיזוק הגוף. עוסקת בשיקום אורתופדי למבוגרים לאחר ניתוחי החלפת ברך, ירך.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
1 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

מירנה

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2015 מטעם אוניברסיטת חיפה. ובוגרת תואר שני מטעם אוניברסיטת תל אביב. מרצה בקריה האקדמית אונו בנושא אנטומיה, פיזיולוגיה, קינזיולוגיה. פעילות גופנית בבריאות וחולי. עוסקת בשיקום מבוגרים, שיקום ילדים וטיפולים התפתחותיים. משנת 2015 עובדת בבית החולים אלין. שם עוסקת באבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות גופניות מולדות ונרכשות. משנת 2017 עושה ביקורי בית מטעם ״צבר״ טיפול בילדים, מבוגרים, שיקום מניתוחים אורטופדיים, שיקום נוירולוגי. עובדת בטיפת חלב שם עושה אבחונים וטיפולים התפתחותיים. התזה שלה בתואר השני היא בנושא שליטה מוטורית בילדים עם שיתוקין מוחין.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
4 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

אפרת

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית משנת 2004 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בתחום השיקום באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף מטפלת בעקמת בשיטת שרוט. וכן מדריכה קליניקת לסטודנטים לפיזיותרפיה. עוסקת רבות בתחום השיקום הנוירולוגי לילדים עם סי.פי, שיתוק מוחין ותסמונות. וכן בתחום התפתחות הילד ושיקום ילדים. משנת 2005 עובדת בגן שיקומי משי בירושלים. בנוסף עובדת במעון ״סולם״ בלוד. בעבר עבדה בגן לילדים עם לקויות שמיעה. מטפלת במנעד רחב של תחומים בהתפתחות הילד עם ילדים מגיל 0 עד 18. גם בטיפולים התפתחותיים סטנדטיים, טיפול בטורטיקוליס, טונוס נמוך וכד. בנוסף מטפלת גם בילדים עם תסמונות מורכבות לאורך חייהם. בתחילת דרכה עבדה שנה בבית החולים שיבא תל השומרבמחלקת אשפוז יום שיקומי. ולפני כן בבית הלוחם בתל אביב.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
5 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

מיכל

פיזיותרפיסטים הוד השרון

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1981. בעלת נסיון עשיר ומגוון מאוד בתחום התפתחות הילד. עובדת עם ילדים בגילאי 0 עד 14. עובדת עם ילדים עם קשיים התפתחותיים מדברים קלים ועד מורכבים, טיפול ומעקב אחר פגים, התפתחות איטית, טורטיקוליס, סרבול מוטורי, ילדים עם שיתוק מוחין, פגיעות נוירולוגיות ותסמונות שונות ועוד. עבדה בהתפתחות הילד בבית חולים מאיר, במרכז להתפתחות הילד בתל אביב ובקריית גת. עבדה בגן של ילדי סי פי, ובבית ספר לבוגרים עד גיל 21 גם טיפולים אחרי שבר, ילדים לאחר אירוע מוחי.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
1 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

אחמד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית משנת 2015. בעל רישון משרד הבריאות. מטפל גם ברפואה משלימה עם כוסות רוח, נרות הופי וכד׳ עובד בבית אבות ״עד 120״ בחדרה משנת 2020 - עובד רבות עם האוכלוסייה הגריאטרית, תשושי נפש, מטופלים סיעודיים. גם עם מטופלים שיקומיים. עובד במסגרת משרד החינוך מ 2016 בביקורי בית לילדים השוהים בביתם. עוסק רבות בטיפול נשימתי, טיפול במחלות נוירולוגיות ותסמונות מולדות. עבד כפיזיותרפיסט של מכבי חדרה (בליגת העל כדורגל נשים) שם ליווה את השחקנים בטיפול ומניעת פציעות. בעבר, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי במשך שנה וחצי. שם ליווה אנשים לאחר תאונות, ניתוחים, פציעות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
4 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

איתי

פיזיותרפיסטים דרום תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משתנ 2020. בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים וילדים. משנת 2021 עובד בבית החולים אלין מגילאי 0 עד 20. רוב המטופלים עם פגיעות ראש, לאחר תאונות דרכים, טראומה, פרתס, ניתוחי ירך ניתוחי ברך, הארכות גידים, שיתוק מוחין, סי.פי וכד׳. בנוסף, עוסק בשיקום ביתי של בית בלב לבני האוכלוסיה המבוגרת והגריאטרית. עם אנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שבץ מוחי, מפרצת. בעבר היה עוזר מחקר למניעת נפילות במחלקה הגריאטרית בבית אבות. במשך שנה עבד במעון לפעוטות על הרצף האוטיסטי. במקביל עבד כשנה במכון פיזיותרפיה פרטי של קבוצות ספורט והיה גם הפיזיותרפיסט של נבחרת הכדור-יד של דימונה.

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
1 ממליצים
מידע נוסף והזמנה