פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בטיפול קרניו-סקראל

תפארת

פיזיותרפיסטים דרום תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם אוניברסיטת אריאל. עובדת בבית החולים שיבא בתל השומר במחלקות השיקום השונות בשיקום הגריאטרי, פנימית, במחלקת טרשת נפוצה וביחידה לשיקום כאב. עובדת גם במחלקת השיקום ״חוזרים לחיים״ עם פצועי מלחמת חרבות ברזל.

סיגל

פיזיותרפיסטים תל אביב

פזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1990 מטעם אוניברסיטת תל אביב. עבדה במרכז השיקום בית לוינשטיין במשך שלוש שנים - במחלקות לשיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי ומחלקת שיקום קטועים. במשך מספר שנים עבדה בבית הלוחם ובנוסף ניהלה את מחלקת הפיזיותרפיה בבית אבות פרטי. משנת 1993, עובדת במשרד החינוך, עם ילדי החינוך המיוחד, ילדים עם סי.פי ותסמונות שונות. מורשית חתימה של משרד הבריאות להתאמת כיסאות גלגלים.

יוסף

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת אירביד בירדן. עוסק בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, סחרחורות, נוער, שיקום כאב וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל של באקה אלג׳רביה משנת 2021, לפני כן פיזיותרפיסט של נבחרת הנוער 3 שנים. משנת 2011 עוסק בטיפולי פיזיותרפיה במכונים פרטיים, ביניהם: מכון ״פרולייף״ בהרצליה לשיקום לב ושיקום אורתופדי, ומכון ״ראש המים״ בראש העין שם היה גם הידרותרפיסט. כיום מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי בבאקה אלג׳רביה. משנת 2017 עוסק בהתאמת מדרסים. בעבר עבד 10 שנים במשרד החינוך, היה רכז פרא-רפואי והתמחה בהתאמת אביזרי עזר וניידות. במקביל עבד מטעם משרד הרווחה 6 שנים ברשת דיור לבעלי מוגבלויות. שם היה אחראי על הפיזיותרפיה ועל התאמת אביזרי עזר.

תמרה

פיזיותרפיסטים ירושלים פסגת זאב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1985, בעלת רשיון משרד הבריאות. בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה מאוניברסיטת פנסלבניה. ותואר שני מאוניברסיטת קולומביה. משנת 2008 עובדת במכון הפיזיותרפיה של קופת חולים לאומית וביקורי בית. עובדת עם נשים בהריון הסובלות מכאבים סביב ההריון, עוזרת לשחרר שרירים תפוסים ולאזן את הגוף, עובדת עם מטופלים הסובלים מכאב כרוני כגון פיברומיאלגיה, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפול בכאבים, שיקום מתאונות, טיפול בפרקינסון, אירוע מוחי ועוד. בארה״ב עבדה בבית חולים במחלקות השונות ובשיקום. עובדת בלאומית מ2006.

גיל-עד-י

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2003 מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בעל נסיון עשיר מאוד בטיפולי שיקום אורטופדי, טיפול בפציעות ספורט, כאב, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי ושיקום לגיל המבוגר. עבד שנים במכוני פיזיותרפיה פרטיים,שיקום לב בהדסה, שיקום נוירולוגי בבית המטופל במסגרת פרטית, בית אבות ובמסגרת קופת החולים. בעבר פיזיותרפיסט של מחלקת הנוער הפועל ירושלים בכדורגל. השתתף בעשרות טריאתלונים , חצאי איש ברזל, איש ברזל ומרתונים. בוגר קורס טיפול בעקמת בשיטת שרוט עד גיל 18.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון