fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1985, בעלת רשיון משרד הבריאות. בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה מאוניברסיטת פנסלבניה. ותואר שני מאוניברסיטת קולומביה. משנת 2008 עובדת במכון הפיזיותרפיה של קופת חולים לאומית וביקורי בית. עובדת עם נשים בהריון הסובלות מכאבים סביב ההריון, עוזרת לשחרר שרירים תפוסים ולאזן את הגוף, עובדת עם מטופלים הסובלים מכאב כרוני כגון פיברומיאלגיה, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים, טיפול בכאבים, שיקום מתאונות, טיפול בפרקינסון, אירוע מוחי ועוד. בארה״ב עבדה בבית חולים במחלקות השונות ובשיקום. עובדת בלאומית מ2006.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 1985
מוסד לימודים: אוניברסיטת קולומביה, ארה״ב
מספר רישיון: 1097358
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני אוהבת את האתגרים בטיפול, איך למנוע את הניתוח הבא, איך לתפקד טוב יותר. אני אוהבת לעזור לאנשים לעזור לעצמם. אני לא מאמינה בטיפול פאסיבי אלא בטיפול אקטיבי. ועובדת לכיוון תוצאות עם המטופלים שלי ומשלבת מגוון כלים. אני מלמדת אנשים הרגלי תנועה שיבינו מדוע הופיעו התלונות שלהם ומכאן להקנות הרגלי תנועה חדשים.
שפות:
5סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
עירית, אורתופדי כאב ופציעה 12.02.2023

סבלתי מפריצת דיסק וכאבי גב, הייתי אצל הרבה פיזיותרפיסטים אבל כמו תמרה אף פעם לא נתקלתי. יש לה ראיה אחרת, מציעה ועושה טיפולים שונים, טובת לב, מבינה את מקור הבעיה ומקצועית מאוד. אני שנים אצלה, מקבלת אותי כאשר זקוקה לטיפול ואני רק מפחדת מהרגע שתצא לפנסיה, עזרה לי כל כך הרבה פעמים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שני, אורתופדי כאב ופציעה 09.02.2023

תמרה מלווה אותי כבר 8 שנים. עוזרת לי מתי שאני צריכה גם אם זה במצבים דחופים תמיד מוצאת לי זמן. היא מלאך! יש לה ידי זהב, היא נכס יקר! עלתה לבד על כל מיני בעיות ולכל בעיה מצאה פיתרון תרגיל או טכניקה שעזרו לי. והקלה לי על המון כאב שסבלתי

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
חורגין, אורתופדי כאב ופציעה 24.10.2023

תמרה עשתה טיפול ראשוני עם אמא. הטיפול היה טוב, היא הכווינה אותנו למספר בדיקות שיעזרו לבעיה והראתה לנו תרגילים ספציפיים שנוכל לעשות גם עם אמא עד שנעשה את הבירור הרפואי להמשך טיפולים

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם תמרה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px