fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2009. מתמחה בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, טיפול בכאב, פגיעות ובעיות בעמוד שדרה, שיקום מניתוחים, טיפול בסחרחורות ושיווי משקל. פיזיותרפיסט במכון פרטי ופיזיותרפיסט יועץ בצבא. קלניקה נגישה לנכים. חניה חופשית מול הבנין ***כניסה חופשית לחדר כושר של הקליניקה למטופלים***
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2009
מוסד לימודים: אוניברסיטת בן גוריון
מספר רישיון: 10101746
מיקום הקליניקה: ראשון לציון מערב
נווה ים
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: הבנת צורכי המטופל. התאמת הטיפול למטרות של המטופל. שימוש בידע עדכני הקשטר לסוג כאב או פציעה. שילוב של טרפיה מנואלית עם שיקום תנועה אקטיבי. שימוש במכשור פזיותאפי לפי הצורך. בקליניקה ציוד כושר מלא לשחמוש המטופלים לצורך שיקום מוצלח וחזרה לפעילות מלאה.
140סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
קטיה, אורתופדי כאב ופציעה 18.01.2021

אני יכולה להגיד שבאמת כל הטיפולים עם איגור היו מעולים! גם ישר לאחר התאונה פשוט הכי מדהים שיש ואני אומרת את זה בלב שלם, נתן לי ביטחון. גם מבחינה מקצועית וגם מהבחינה האישית, דיברנו על נושאים שהוא לומד ומלמד. בטיפול בדלקת ברגל הוא עשה לי מתיחות ומסאז, הוא שיקם לי את הידיים בצורה מטורפת וגם עם הרגל הוא עשה עבודה פשוט מעולה. אני יודעת שאם יקרה לי משהו אני מגיעה רק אליו. אחרי התאונה שהגעתי אליו לא יכולתי אפילו לזרוק כדור, אני כרגע מסוגלת לעשות מתח! הייתי מושבתת מעל חצי שנה ולא יכולתי להתנהל עם הידיים, לא יכולתי לצחצח שיניים או להתקלח. בזכותו אני מתאמנת ואני עושה כושר, והשברים כמובן גם החלימו. איגור באמת כיבד אותי ונתן לי הרגשה של ביטחון. הכי חשוב מבחינתי זה אדם שלא רק ייתן תרגילים. החשיבות מבחינתי היא גם על לתת את הביטחון העצמי ולא לפחד ולסמוך עליו כמטפל וזה מי שהיה. הוא שיחרר לי את הפחד, זמין תמיד בוואטאפ. מעולם לא איחר לי. אין לי מילים. באמת מושלם. רק אצלו!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יבגני, אורתופדי כאב ופציעה 11.09.2023

הגעתי לטפל בכאב בכתף... וואו, איגור פשוט מושלם! הייתי צריך את זה דחוף כדי לחזור מהר כי אם הייתי מתעכב זה היה מחמיר. הכתף חזרה די לתפקוד, יש כאבים רק לעיתים רחוקות. אני מצויד בתרגילים והתחלתי כבר להתאמן בחדר כושר במשקלים נמוכים. חוץ מזה, המקום ממוקם בחדר כושר וזה נתן לי ביטחון לחזור לתרגל ולדעת מה לעשות באימונים, ככה שיש לזה ערך מוסף. מזל שמצאתי אתכם, השירות שלכם עשה את כל ההבדל!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
קטיה, אורתופדי כאב ופציעה 30.10.2019

אני כל כך שמחה לדעת שכמו שהבטחתם לי שאני יקבל מישהו מאוד מקצועי ומאוד מדויק עבורי זה באמת מה שקיבלתי, איגור מאוד מקצועי אני באתי והתלוננתי על כאבים בידיים אבל הוא הסתכל כמו שאומרים על כול התמונה ובדק ממש לעומק את כול שאר הדברים חוץ מהידיים, איך רואים את ההבדל בין קופת חולים מכבי לבין טיפול פרטי שמקבלים אצלכם זה כל כך כיף לדעת שקיבלתי את הטוב ביותר כמו שהבטיחו לי

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם איגור או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור ראשון לציון והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10