פיזיותרפיה באמצעות TRX

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

הילה-ת

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2015. בעלת ניסיון בתחומי אורתופדיה, שיקום אחרי ניתוחים, פציעות ספורט, פה ולסת, וסטיבולרי. טיפלה ממש בכל קשת הגילאים מגיל 5 ועד אנשים בני 80-90. עובדת משנת 2015 בקליניקה פרטית שמתעסקת בספורטאים. שחקנית כדורעף חופים מקוצעני, גם בליגת העל וגם בחופים 26 שנים.

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

ורד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988, בנוסף פיזיותרפיסטית רצפת האגן ופיזיותרפיסטית לימפתית. עבדה בקופות החולים מאוחדת ומכבי 14 שנים בתחום האורטופדי, שיקום לאחר ניתוחים, פציעות, הסרת גבס, פציעות ספורט, כאבים ושיקום נוירולוגי כרוני. במשך 10 שנים, ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בכפר סבא. מתמחה בתחום האורטופדי,רצפת אגן (נשים),לימפטי,עיסויים,טווינה,שיקום לאחר ניתוחים והורדת גבס.

דניאל

פיזיותרפיסטים גני תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2020. בנוסף הידרותרפיסט. משנת 2013 מאמן כושר. משנת 2015 ספורטתרפיסט. מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בה מלווה אנשים לאחר פציעות ספורט, ניתוחים ומסייע בטיפול בכאבים. בעבר, עבד במשך שנה כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת, שם עסק בשיקום אורטופדי מניתוחים, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב גם בקרב בני הגיל המבוגר. שיקום כללי, שיקום נוירולוגי למאובחני פרקינסון וכד.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

ראמי

פיזיותרפיסטים קרית מוצקין

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2010 מטעם אוניברסיטת תל אביב. עבד 6 שנים במרכז השיקום ״רעות״. שם עסק בשיקום מבוגרים במספר תחומים: שיקום אורתופדי, שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי או לחולי פרקינסון, פגיעות ראש, מטופלים סיעודיים, טיפולים נשימתיים, כאב כרוני. עבד ברעות גם במחלקות שיקום ילדים מורכבים. עבד שנתיים בגינאה המשוונית בבית חולים הנשיאותי, במחלקות פגיה, טיפול נמרץ, שיקום משבריםף ניתוחים, כוויות, טיפול נשימתי, כירורגיה, במשך שנתיים עבד במערך שיקום ביתי פרטי משנת 2019 מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי שיקומי. *** לתשומת לבכם – אינו מקבל בקליניקה מבוטחי קופת חולים כללית באופן פרטי***. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

גילי-י

פיזיותרפיסטים ירושלים

גילי-ת

פיזיותרפיסטים תקוע

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, מדריכת פלדנקרייז, פיזיותרפיסטית רצפת האגן, מדריכת הכנה ללידה ומאמנת רגשית. משנת 2015, פיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עובדת כפיזיותרפיסטית רצפת האגן המלווה נשים במעגל החיים. וכפיזיותרפיסטית שיקומית, אורטופדית המטפלת באנשים לאחר ניתוחים, פציעות, הסובלים מכאב או פגיעות נוירולוגיות. ***עושה רק רצפת אגן ונשימתי***

יואב

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2007 מטעם אונברסיטת בן גוריון. בעל נסיון בעבודה בבית חולים, מרכז שיקום ומכון פיזיותרפיה פרטי. בית החולים סורוקה עבד במחלקת כירורגיה פלסטית (כוויות), מחלקה אורטופדית החלפת מפרקים וניתוחים, מחלקות פנמיות ובמכון הפיזיותרפיה של בית החולים. בנוסף, עבד בבית בלב עומר במחלקת שיקום אורטופדי ושיקום נוירולוגי במשך 3 שנים. משנת 2011 עבוד מכון פיזיותרפיה שם עוסק בשיקום כאב, פציעות, שיקום לאחר ניתוחים ושיקום נוירולוגי. בנוסף מציע טיפול פיזיותרפיה פרטי בבית המטופל. . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

ביקורי בית

טלי

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל בשומרון משנת 2014. בנוסף, מדקרת סינית מוסמכת. בעלת נסיון עשיר במכוני פיזיותרפיה של קופות החולים. שם עסקה בטיפולי פיזיותרפיה לשיקום פציעות, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים. הדריכה קבוצות פעילות גופנית לאחר לידה וקבוצות רצפת האגן. מטפלת בפיזיותרפיה לרצפת האגן, ליווי נשים סביב הריון ולידה, נשים בגיל המעבר ועוד. ***טיפולי רצפת אגן בלבד ***

וסים

פיזיותרפיסטים קרית מוצקין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2011.עובד עם אוכלוסיות מאוד מגוונות החל מספורטאים, אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאבים, פציעות, שיקום נוירולוגי וטיפול בגיל המבוגר. בעל נסיון עשיר בשיקום במרכז השיקום רעות בתל אביב ובית החולים איכילוב שם עסק במרפאות השונות ובמחלקת שיקום. עבד בבית החולים רמב״ם במחלקת טיפול נמרץ, מחלקות פנימיות. עוסק בטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל במסגרת קופת החולים וכעצמאי.בעל מכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מוצקין.היה פיזיותרפיסט של מחלקת הנוער של בני יהודה במשך 3 שנים. *** לתשומת לבכם – אינו מקבל בקליניקה מבוטחי קופת חולים כללית באופן פרטי***

אורטל

פיזיותרפיסטים נהריה

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה משנת 2013 מטעם אוניברסיטת חיפה. עבדה 3 שנים באקים עם ילדים עם תסמונות נדירות, סי.פי, אוטיזם, מוגבלות שכלית. בנוסף עבדה בהתפתחות הילד בקופת חולים. עובדת בעמותה לילדים בסיכון. עוסקת באיתור צרכים של מעונות וגנים בעלת נסיון בשיקום נוירולוגי ושיקום לגיל המבוגרים במסגרת פרטית. כעת לומדת הדרכת הורים ב"אדלר" - מסייע רבות לגיוס ההורים לטיפול וגישת הטיפול.