פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בCRAFTA טיפול בכאבי ראש צוואר ופנים

שלומית

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה. מאוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים וכן פיזיותרפיסטית רצפת האגן. עבדה במרכז הרפואי תל השומר במחלקות השונות וצברת שם ניסיון רב בשיקום הנוירולוגי, הנשימתי והגריאטרי במשך 7 שנים. עבדה בשער הנגב בהידרותרפיה, בנוסף עבדה בקופת חולים כללית בבית שמש שם צברה ניסיון אורתופדי ווסטיבולרי. כיום עובדת בקופת חולים כללית במודיעין, שם עושה טיפולי מכון וביקורי בית. ההתמחות העיקרית היא בשיקום נוירולוגי. עבדה עם אנשים לאחר אירוע מוחי ופגיעה בחוט השדרה ובעיות נוירולוגיות שונות. בעלת תואר שני עם תזה והתמחות של חולי פרקינסון. הייתה בשליחות 5 שנים בסינגפור שם עבדה בקליניקה פרטית. בנוסף, בעלת ניסיון בטיפולים לנשים בהיריון לפני ואחרי לידה וגיל המעבר

אבישי

פיזיותרפיסטים נהריה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם משנת 2010. בנוסף, בוגר תואר שני ברפואת חירום. בעל 5 שנות נסיון בסניפי קופת חולים, בטיפולי מכון וביקורי בית. נסיון עבודה עשיר בשיקום מניתוחים, טיפול בכאב, ושיקום נוירולוגי. יועץ לפעילות גופנית ומדריך קבוצות התעמלות בריאותית לאוכלוסיות מגוונות. נסיון בקליניקה פרטית המתמחה בטיפול בכאב וספורט. ,החל מ 2015 עד 2022 עבד כי פיזיותרפיסט ראשי של עירוני נהריה בכדורסל. עובד גם במכבי חיפה (כדורסל). בנוסף, רץ תחרותי למרחקים ארוכים וכל עולם הספורט קרוב מאוד אליו.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

איגור

פיזיותרפיסטים ראשון לציון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2009. מתמחה בשיקום אורטופדי, פציעות ספורט, טיפול בכאב, פגיעות ובעיות בעמוד שדרה, שיקום מניתוחים, טיפול בסחרחורות ושיווי משקל. פיזיותרפיסט במכון פרטי ופיזיותרפיסט יועץ בצבא. קלניקה נגישה לנכים. חניה חופשית מול הבנין ***כניסה חופשית לחדר כושר של הקליניקה למטופלים***