פיזיותרפיה באמצעות מיטת טיפולים

רודד

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2022. במשך 3 שנים עבד כסגן פיזיותרפיסט של הפועל פתח תקווה. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי, שם מלווה מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב ושיקום. בנוסף מדריך קפוארה. עובד המון עם ילדים ונוער בתחום זה. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל וכן מקבל בחדר טיפולים בביתו.

אורה

פיזיותרפיסטים ירושלים

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2001. בנוסף, מדריכת פילאטיס. בעיקר עוסקת בנוירולוגיה,גריאטריה והגיל השלישי. כמובן שמטפלת גם בבעיות אורטופדיות, כאבים ופציעות. עבדה בעבר כ 4 שנים, בבית חולים ״ביקור חולים״ במחלקות פנימית, כירורגיה, נשים, יולדות, ילדים ובמחלקות השונות. במכון של קופות חולים מכבי ומאוחדת כולל ביקורי בית, והנחיית קבוצות גב, צפיפות עצם וכד׳. משנת 2012 עובדת בבתי אבות.

שירן

פיזיותרפיסטים יהוד-מונוסון

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2015. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים. עוסקת בעיקר בטיפולים אורטופדיים, שיקום, טיפולי רצפת האגן וטיפול בסחרחורות. כיום עובדת בצבא כפיזיותרפיסטית ובמקביל מקבלת מטופלים פרטיים בחדר טיפולים. עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי המתמחה בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים ותאונות. במשך 4 שנים עבדה בקופת חולים מכבי - במכון הפיזיותרפיה, בביקורי בית, ובנוסף הנחתה קבוצות בשילוב פילאטיס מזרן ומכשירים, קבוצות לטיפול בכאבים שונים. במשך שנתיים עבדה בבית חולים שמואל הרופא - בית חולים גריאטרי שם טיפלה באנשים הזקוקים לשיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים, שיקום לגיל המבוגר ושיקום נשימתי מורכב. עבדה גם ב״בתימון״ של כללית בתחילת דרכה.

רונית-י

פיזיותרפיסטים ירושלים בית הכרם

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניבריסטת טורנטו בקנדה. בעלת תואר ראשון בקינזיולוגיה ותואר שני בפיזיותרפיה. עוסקת במנעד רחב של בעיות רפואיות החל מטיפול בסחרחורות, פציעות ספורט, כאבים, שיקום מניתוחים, פגיעות נוירולוגיות, טיפולי רצפת האגן נשים, ילדים עם בעיות אורטופדיות ותסמונות ועוד. מקבלת היום מטופלים בביקורי בית או בחדר טיפולים בביתה. בעלת 12 שנות נסיון כפיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עסקה בטיפולי מכון פיזיותרפיה, הנחיית קבוצות וביקורי בית. טיפלה בתחומי השיקום מסחרחורות, שיקום נוירולוגי, טיפול בילדים, שיקום מניתוחים ופציעות, פציעות ספורט, טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן נשים. בקופה הנחתה גם קבוצות תרגול של פרקינסון, קבוצות הפעלה כללית, אוסטיאופורוזיס, יציבה לנערות הסובלות מעקמת, התעמלות לגיל השלישי. בביקורי בית - טיפלה בהרבה מאוד מטופלי טרשת נפוצה ואי. אל.אס. זאת בנוסף לטיפולים בבני הגיל השלישי, שיקום מניתוחים. את נסיונה בטיפול בילדים צברה באלין, גן טיפולי משי וגן שיקומי פרטי עבדה שנה וחצי בקנדה במכון פיזיותרפיה פרטי - בו עבדה בעיקר בתחום הנוירולוגי עם ילדים ומבוגרים. בנוסף בתחום האורטופדי. ** מגיעה לביקורי בית בירושלים אך ורק במקרים של טיפול בסחרחורות וטיפולי רצפת האגן במידת הצורך

מורן

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2009. בנוסף מדריכת פילאטיס מכשירים ומזרן. במשך 13 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים כללית. שם טיפלה בעיקר באנשים עם כאבים אורטופדיים, שיקום מניתוחים, פציעות ספורט, שיקום נוירולוגי כרוני, טיפולי פה ולסת וטיפול בסחרחורות. במקביל הנחתה קבוצות תרגול פיזיותרפיה ופילאטיס לאנשים עם כאבי גב, כתף צוואר וכד׳. משנת 2022 עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי ״מדיקס״ עם ספורטאים ומטופלים אורטופדיים. עובדת במכון פיזיותרפיה פרטי.

רונית

פיזיותרפיסטים כפר עציון

אלירן

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2019 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריך חדר כושר. עוסק בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, טיפול בכאבים, פציעות, סחרחורות ובעיות במפרק הפה והלסת. עובד כפיזיותרפיסט פרטי במכון פיזיותרפיה שנמצא בתוך חדר כושר. בנוסף עובד במכון הפיזיותרפיה של קופת חולים מכבי, ובעבר שנתיים בקופת חולים כללית. טיפולי הקופה כוללים הנחיית קבוצות תרגול להפעלה כללית, כאבי צוואר, כתף, גב. עסק גם בטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל במסגרת טיפולי הקופה - שם עסק בשיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר אשפוז ממושך וכד׳

שרה

פיזיותרפיסטים מזור

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם המכללה האקדמית צפת. בנוסף מדריכת פילאטיס שיקומי. מטפלת בעיקר טיפולים אורתופדיים, פציעות ספורט וטיפולים וסטיבולריים. בעלת נסיון במגוון מכוני פיזיותרפיה פרטיים וכן בקופת חולים. במשך כחצי שנה עבדה בפגיה בשיבא. במכון בפתח תקווה במכבי, במכון ביבנה שעובד בשיתוף עם כללית. עבדה בקליניקה פרטית כפר האורנים. כרגע עובדת בקליניקה פרטית ביהוד. ופתחה מקום משלה במזור.

כרם

פיזיותרפיסטים שפרעם

פיזיותרפיסט משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית, בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הינו גם אח מוסמך. עובד במרכז יום שיקומי ״בית מרים״ בקריית חיים. עבד בבית אבות מדיקל פאלאס תל אביב. במחלקת שיקום, מחלה סיעודית, מטפל באנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים וכד. במשך שנה עבד בטיפולי בית לילדים עם אוטיזם.

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

מנחם