פיזיותרפיה באמצעות הליכון כושר

שלומי

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעל ניסיון שיקומי מגוון בתחום האורתופדיה, כאב כרוני, שיקום נוירולוגי, שיקום בגיל המבוגר, לאחר ניתוחים ואשפוזים. עובד במרכז השיקום "רעות" באשפוז יום. שם מטפל באנשים עם פגיעה נוירולוגית, פגיעות ראש, אירוע מוחי, טיפול בכאב כרוני, שיקום מניתוחים, שיקום קטועים והגיל השלישי. בתקופת הלימודים עבד כסטודנט בטיפולים נשימתייים עם חולי סי.אף. עבד בנוסף בקליניקות פרטיות לשיקום

יוסף

פיזיותרפיסטים כפר ברא

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת ״פולדה״ בגרמניה. בנוסף, בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות. במשך שנתיים עבד בגרמניה במכון פיזיותרפיה עם מטופלים אורתופדיים, פציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוחים. משנת 2019 עובד במרכז השיקום שיבא שבתל השומר. עובד במחלקת ״פעילות משקמת״. שם עוסק בשיקום לאחר פציעות מורכבות, מולטי-טראומה, שיקום פצועי מלחמה, טיפולים אורתופדיים, טיפולים לימפתיים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי ובניית תכנית אימון. בנוסף, עובד עם מכשור מציאות מדומה לשיקום הליכה בקרב פצועים ומאושפזי מחלקות השיקום השונות בתל השומר. באופן קבוע עוסק גם בשיקום נשימתי במחלקות האשפוז ב״שיבא״.

רונית-י

פיזיותרפיסטים ירושלים בית הכרם

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניבריסטת טורנטו בקנדה. בעלת תואר ראשון בקינזיולוגיה ותואר שני בפיזיותרפיה. עוסקת במנעד רחב של בעיות רפואיות החל מטיפול בסחרחורות, פציעות ספורט, כאבים, שיקום מניתוחים, פגיעות נוירולוגיות, טיפולי רצפת האגן נשים, ילדים עם בעיות אורטופדיות ותסמונות ועוד. מקבלת היום מטופלים בביקורי בית או בחדר טיפולים בביתה. בעלת 12 שנות נסיון כפיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עסקה בטיפולי מכון פיזיותרפיה, הנחיית קבוצות וביקורי בית. טיפלה בתחומי השיקום מסחרחורות, שיקום נוירולוגי, טיפול בילדים, שיקום מניתוחים ופציעות, פציעות ספורט, טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן נשים. בקופה הנחתה גם קבוצות תרגול של פרקינסון, קבוצות הפעלה כללית, אוסטיאופורוזיס, יציבה לנערות הסובלות מעקמת, התעמלות לגיל השלישי. בביקורי בית - טיפלה בהרבה מאוד מטופלי טרשת נפוצה ואי. אל.אס. זאת בנוסף לטיפולים בבני הגיל השלישי, שיקום מניתוחים. את נסיונה בטיפול בילדים צברה באלין, גן טיפולי משי וגן שיקומי פרטי עבדה שנה וחצי בקנדה במכון פיזיותרפיה פרטי - בו עבדה בעיקר בתחום הנוירולוגי עם ילדים ומבוגרים. בנוסף בתחום האורטופדי. ** מגיעה לביקורי בית בירושלים אך ורק במקרים של טיפול בסחרחורות וטיפולי רצפת האגן במידת הצורך

דניאל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2018. בעל תעודת מדריך חדר כושר והידרותרפיה. עובד בקופת חולים מכבי משנת 2018 במכון הפיזיותרפיה. עושה גם טיפולים בבית המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בראש העין. מלווה את קבוצת מכבי רעננה כדוריד עוסק בעיקר בתחום השיקום האורטופדי, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, טיפול בכאב, טיפול בפציעות לאחר חבלה או תאונה. מוסמך כמטפל וסטיבולרי ובהפרעות מפרק פה ולסת. בוגר קורס דיקור מערבי.

רונית

פיזיותרפיסטים כפר עציון

טל

פיזיותרפיסטים ראש העין

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2016. עבדה כ 4 שנים בקופת חולים מכבי – טיפולי מכון וטיפולי בית. שם עסקה בטיפול בכאב, שיקום מפציעות, תאונות וניתוחים, טיפול בסחרחורות, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי וחולי פרקינסון. בנוסף, הייתה רכזת תחום שיקום שיווי משקל, הדריכה קבוצות בתחום. לפני כן עבדה שנה במכון פיזיותרפיה פרטי. כיום מקבלת מטופלים במכון פיזיותרפיה פרטי.

כרם

פיזיותרפיסטים שפרעם

פיזיותרפיסט משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית, בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הינו גם אח מוסמך. עובד במרכז יום שיקומי ״בית מרים״ בקריית חיים. עבד בבית אבות מדיקל פאלאס תל אביב. במחלקת שיקום, מחלה סיעודית, מטפל באנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים וכד. במשך שנה עבד בטיפולי בית לילדים עם אוטיזם.

נתי

פיזיותרפיסטים חולון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1997. בנוסף, בעל תואר שני בפיזיותרפיה אורטופדית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מדרסן מקצועי ואוסטיאופת. משנת 2010 מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בחולון שם מלווה מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות בכתף , שיקום מניתוחי, פציעות ספורט וכדומה. היה פיזיותרפיסט של קבוצת כדור-יד מכבי תל אביב כשנתיים וארבע שנים פיזיותרפיסט של קבוצת הנוער מכבי ת״א כדורסל. בעבר עבד 13 שנים כפיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.

דניאל

פיזיותרפיסטים גני תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2020. בנוסף הידרותרפיסט. משנת 2013 מאמן כושר. משנת 2015 ספורטתרפיסט. מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בה מלווה אנשים לאחר פציעות ספורט, ניתוחים ומסייע בטיפול בכאבים. בעבר, עבד במשך שנה כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת, שם עסק בשיקום אורטופדי מניתוחים, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב גם בקרב בני הגיל המבוגר. שיקום כללי, שיקום נוירולוגי למאובחני פרקינסון וכד.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

שפיק

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת אירביד ובעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט ומטפל ברפואה משלימה.בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים, טיפולים אורטופדים בכאב, פציעה ושיקום מניתוחים.מנהל קליניקה פרטית לטיפולי פיזיותרפיה בחיפה עם ציוד מגוון. בעבר פיזיותרפיסט במרכז יום של עמותת שילה ובמערך ביקורי הבית עם בני הגיל השלישי הזקוקים לשיקום נוירולוגי, טיפול בכאב ושיקום מניתוחים.עובד משרד החינוך בביקורי בית לילדים בעלי מוגבלויות הזקוקים לטיפול נשימתי. ובחברת א.ד.נ.מ במתן טיפולי פיזיותרפיה בתיאום עם הרווחה. בעבר עבד גם עבור עמותת ה CF

אדי-ר

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2012. בנוסף, בעל תואר ראשון ברפואת חירום משנת 2006 בעל נסיון עשיר בשיקום על גווניו. עובד במרכז השיקום ״רעות״ משנת 2012 שם מלווה אנשים בשיקום נוירולוגי לאחר פגיעות ראש, ארוע מוחי וכד, שיקום אורטופדי, שיקום מניתוחים ותאונות, טיפול בכאב כרוני וטיפול מונשמים כרוניים.

מוסלם

פיזיותרפיסטים טייבה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת רבת עמון בירדן. בעל רשיון משרד הבריאות. עבד בבית החולים השיקומי-גריאטרי שמואל הרופא קרוב לשנתיים. בעל 8 שנות נסיון בבית החולים קפלן במחלקות השונות (כירורגית, פנימית, אורתופדית, גריאטרית) שם היה גם רכז התחום הוסטיבולרי של בית החולים. עבד 7 שנים ביחידה להמשך טיפול של קופת החולים. במסגרת זו טיפל בבית המטופל ועבד עם אוכלוסיה מבוגרת, אנשים לאחר ניתוחי החלפת מפרק, אנשים לאחר אשפוז, טיפולים נוירולוגיים ועוד. מורשה חתימה של משרד הבריאות להמלצה עח אביזרי עזר וניידות. במרוצת השנים צבר ידע ונסיון רב במסגרת שיקום גריאטרי אורטופדי ונוירולוגי.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון