fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת אירביד ובעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט ומטפל ברפואה משלימה.בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים, טיפולים אורטופדים בכאב, פציעה ושיקום מניתוחים.מנהל קליניקה פרטית לטיפולי פיזיותרפיה בחיפה עם ציוד מגוון. בעבר פיזיותרפיסט במרכז יום של עמותת שילה ובמערך ביקורי הבית עם בני הגיל השלישי הזקוקים לשיקום נוירולוגי, טיפול בכאב ושיקום מניתוחים.עובד משרד החינוך בביקורי בית לילדים בעלי מוגבלויות הזקוקים לטיפול נשימתי. ובחברת א.ד.נ.מ במתן טיפולי פיזיותרפיה בתיאום עם הרווחה. בעבר עבד גם עבור עמותת ה CF

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2013
מוסד לימודים: אוניברסיטת אירביד בירדן
מספר רישיון: 10126484
מיקום הקליניקה: חיפה
קרית אליעזר
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מאמין בטיפולי פיזיותרפיה יותר מהכל. זה טיפול שיכול להפחית כאב, להוריד עומסים מהגוף, משפר את איכות החיים. זה טיפול שמביא לתוצאות. אני מקפיד לשלב בטיפול שימוש במכשור מתקדם, טיפול מנואלי וכמובן תרגילים כדי לשמור על תוצאות הטיפול.
9סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
מורן, שיקום נוירולוגי 17.01.2022

ואוו הוא המטפל הכי טוב שהיה לנו! הבת שלי עברה דום לב ואחרי החייאה ממושכת נפגעה מוחית ממש קשה. היינו בערך חמישה חודשים בבית לוינשטיין ושם אמרו לנו אפילו לא לנסות להביא מטפל הביתה ושעדיף מסגרת של חצי יום. אבל שפיק התעלה על הכל! הוא ברמה אפילו יותר גבוה מהפיזיותרפיסטים בבית לוינשטיין, כל כך אכפתי ודואג. תמיד מתעניין לשלומה ולבת שלי כל כך קשה. היא משותקת ידיים רגליים וכבר ממש הגיעה למצב שהיא לא יכולה לקפל את הרגל ועם שפיק השיפור כל כך משמעותי! הוא הביא את הבת שלי לשיפור לא ייאמן בטווחים בזמן כל כך קצר . גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית, שפיק מדבר איתה תמיד בנועם והאכפתיות והרגישות שלו מעבר לכל דמיון. באמת תמיד חושב קדימה איך אפשר להתקדם ואיך אפשר לעזור ואיך תמיד לשפר לשפר לשפר.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
נאסר, אורתופדי כאב ופציעה 17.01.2022

שפיק הוא פיזיותרפיסט איכותי כל כך! הייתי אצל כמה וכמה פיזיותרפיסטים שהתחייסו אליי ממש כאל רק עוד מטופל והטיפול שלהם לא עזר בכלל! באתי לפשפיק עם כאבי גב וצוואר נוראיים, הפסקתי להתאמן בגלל זה כבר שנתיים. הוא כל כך איכותי בעבודה שלו ורואים שהוא באמת אוהב את מה שהוא עושה, הוא באמת איש מקצוע אמיתי! אתה גם מקבל יחס אישי ונעים וגם מטפל בך כמו שצריך. לא האמנתי בחיים שאני אוכל לחזור להתאמן ובזכותו באמת שכבר חזרתי למכון ולהתאמן ואני בשוק והכל בזכות העבודה הקשה שלו!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
לונה, אורתופדי כאב ופציעה 15.06.2022

שפיק דאג לי. אמר שאני צריכה סיטי, אבחן את הבעיה. ידע 100% מה הבעיה והפנה אותי למומחה ספציפי לברך. לא עשה לי סתם טיפולים. כ"כ אכפתי, לא רק אבחנה מקצועית ורוטינית, גם מצא דברים ממשיים. באמת מומחה, באמת בנדם. הרגשתי מאוד נוח איתו. מטפל מהלב, מקצועי, זיהיתי בנאדם נעים ואכפתי. קיבלתי פינוק יתר! מופתעת מעצמי שאני מחמיאה לו כ"כ. מקצועי ברמות. בנאדם זהב. שאלוהים יברך אותו. יחסי אנוש מעל ומעבר!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם שפיק או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור חיפה וגליל תחתון מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10