fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם הקרייה האקדמית אונו. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בהולנד. בנוסף, הידרותרפיסטית ומרצה לאנטומיה. מטפלת בעיקר בתחום האורטופדיה, כאב, וספורט. עבדה בקבוצות ספורט שונות ביניהן הפועל רעננה ומועדון הכרודגל מכבי תל אביב, וכיום פיזיותרפיסטית של קבוצת הנשים של מכבי חיפה. עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי במשך שנתיים וחצי עם אוכלוסייה מגוונת של אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בפציעות, כאבים, גיל המבוגר וכד׳. הנחתה קבוצות תרגול לגפה תחתונה - אנשים עם פציעות קרסול, ברך וכד. קבוצת תרגול כללית לחיזוקים וגמישות. בנוסף, ביצעה ביקורי בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים. במשך שנה עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי בפתח תקווה עם אוכלוסייה מגוונת.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2017
מוסד לימודים: הקריה האקדמית אונו
מספר רישיון: 10144780
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי לשלב בטיפול את כל סל הכלים שלי, טיפול מנואלי, אימון ותרגול בטיפול וגם הבייתה. חשוב לי עם הזמן להעביר למטופל את האחריות בטיפול. אני נונתן למטופל הרבה מאוד ידע כדי שיהיה שוטף בטיפול. אסביר למשל על השריר, למה מתרגלים דבר מסויים, הרבה מאוד הסבר על מנגנון הכאב וכד׳. אני ארגיש הכי טוב כשאני יודעת שהמטופל ממשיך אחרי הטיפולים באימונים ותרגול.
שפות:
6סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
שירי, פציעות ספורט 21.11.2022

אני מתאמנת בחדר כושר, ובעקבות הרמת משקולות הייתה לי פציעה בירך. הגעתי למעיין אחרי שהייתי אצל פיזיותרפיסט אחר, והיא נתנה לי את המענה הכי טוב והכי מדויק. היא אבחנה את הנקודה הספציפית בה הייתה בעיה, ונתנה לי תרגילים שעד היום מסייעים לי באימונים ושומרים עליי שלא יכאב לי. בלי קשר למקצועיות שלה, היא גם נחמדה ועדינה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עומרי, פציעות ספורט 21.11.2022

מעיין מטפלת בבנות בקבוצת הכדורסל שאני מנהל. היא מאבחנת ברמה גבוהה, הבנות בקליניקה אומרות שהטיפולים עזרו להם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. בחורה מאוד מקצועית, ממושמעת, מגיעה בזמן ורצינית. אהבתי אותה!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
לאה, אורתופדי כאב ופציעה 24.11.2022

מעיין פשוט נהדרת. בחורה מקסימה, מקצועית מאוד מאוד, היא עוזרת לי מאוד. היא נתנה לי הרבה תרגילים - אני מרגישה שאני מתקדמת יפה בזכותה ומצליחה ללכת על הרגל.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מעיין או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px