פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בטיפול בכאב כרוני

תפארת

פיזיותרפיסטים דרום תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם אוניברסיטת אריאל. עובדת בבית החולים שיבא בתל השומר במחלקות השיקום השונות בשיקום הגריאטרי, פנימית, במחלקת טרשת נפוצה וביחידה לשיקום כאב. עובדת גם במחלקת השיקום ״חוזרים לחיים״ עם פצועי מלחמת חרבות ברזל.

מעיין

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם הקרייה האקדמית אונו. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בהולנד. בנוסף, הידרותרפיסטית ומרצה לאנטומיה. מטפלת בעיקר בתחום האורטופדיה, כאב, וספורט. עבדה בקבוצות ספורט שונות ביניהן הפועל רעננה ומועדון הכרודגל מכבי תל אביב, וכיום פיזיותרפיסטית של קבוצת הנשים של מכבי חיפה. עבדה במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי במשך שנתיים וחצי עם אוכלוסייה מגוונת של אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בפציעות, כאבים, גיל המבוגר וכד׳. הנחתה קבוצות תרגול לגפה תחתונה - אנשים עם פציעות קרסול, ברך וכד. קבוצת תרגול כללית לחיזוקים וגמישות. בנוסף, ביצעה ביקורי בית של קופת חולים לאנשים לאחר ניתוחים. במשך שנה עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי בפתח תקווה עם אוכלוסייה מגוונת.

איתמר

פיזיותרפיסטים צפון תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2016. בנוסף, מדריך חדר כושר בהכשרתו. עובד בקופת חולים במסגרת טיפולי מכון וביקורי בית. בנוסף עובד כפיזיותרפיסט פרטי. עוסק בתחום האורתופדי: טיפול בכאב, פציעות, שיקום מניתוחי החלפת מפרקים ושחזור. בתחום הנוירולוגי מטפל במאובחני פרקינסון ואנשים לאחר אירוע מוחי, אנשים עם ירידה תפקודית או לאחר ניתוחים ואשפוזים. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

דנה

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2020. בעלת ניסיון בשיקום מבוגרים, שיקום נוירולוגי והתפתחות הילד. משנת 2023 עובדת בבית החולים השיקומי ״רעות״ בשלוחה ברמת גן – מרפאת כאב. עבדה כשנתיים בהתפתחות הילד בבית החולים שניידר, ילדים עם סי.פי, ילדים על הספקטורום וילדים עם עיכוב התפתחותי. בנוסף, במשך שנה עבדה במכון פיזיותרפיה פרטי כפיזיותרפיסטית התפתחותית לילדים ופיזיותרפיסטית שיקומית למבוגרים, חולשה אחרי אשפוז, ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות, בפרקינסון ואחרי אירוע מוחי. בעבר עשתה ביקורי בית מטעם קופת חולים כללית עם מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי, פרקינסון. עוד כסטודנטית כמעט שנה עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי כמטפלת במעון הדס של עמותת "צ'יימס" בחולון.

וסים

פיזיותרפיסטים קרית מוצקין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2011.עובד עם אוכלוסיות מאוד מגוונות החל מספורטאים, אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאבים, פציעות, שיקום נוירולוגי וטיפול בגיל המבוגר. בעל נסיון עשיר בשיקום במרכז השיקום רעות בתל אביב ובית החולים איכילוב שם עסק במרפאות השונות ובמחלקת שיקום. עבד בבית החולים רמב״ם במחלקת טיפול נמרץ, מחלקות פנימיות. עוסק בטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל במסגרת קופת החולים וכעצמאי.בעל מכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מוצקין.היה פיזיותרפיסט של מחלקת הנוער של בני יהודה במשך 3 שנים. *** לתשומת לבכם – אינו מקבל בקליניקה מבוטחי קופת חולים כללית באופן פרטי***