פיזיותרפיה באמצעות לייזר נמוך עוצמה

שלומי

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעל ניסיון שיקומי מגוון בתחום האורתופדיה, כאב כרוני, שיקום נוירולוגי, שיקום בגיל המבוגר, לאחר ניתוחים ואשפוזים. עובד במרכז השיקום "רעות" באשפוז יום. שם מטפל באנשים עם פגיעה נוירולוגית, פגיעות ראש, אירוע מוחי, טיפול בכאב כרוני, שיקום מניתוחים, שיקום קטועים והגיל השלישי. בתקופת הלימודים עבד כסטודנט בטיפולים נשימתייים עם חולי סי.אף. עבד בנוסף בקליניקות פרטיות לשיקום

שפיק

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת אירביד ובעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט ומטפל ברפואה משלימה.בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים, טיפולים אורטופדים בכאב, פציעה ושיקום מניתוחים.מנהל קליניקה פרטית לטיפולי פיזיותרפיה בחיפה עם ציוד מגוון. בעבר פיזיותרפיסט במרכז יום של עמותת שילה ובמערך ביקורי הבית עם בני הגיל השלישי הזקוקים לשיקום נוירולוגי, טיפול בכאב ושיקום מניתוחים.עובד משרד החינוך בביקורי בית לילדים בעלי מוגבלויות הזקוקים לטיפול נשימתי. ובחברת א.ד.נ.מ במתן טיפולי פיזיותרפיה בתיאום עם הרווחה. בעבר עבד גם עבור עמותת ה CF

אדי-ר

פיזיותרפיסטים רמת גן

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2012. בנוסף, בעל תואר ראשון ברפואת חירום משנת 2006 בעל נסיון עשיר בשיקום על גווניו. עובד במרכז השיקום ״רעות״ משנת 2012 שם מלווה אנשים בשיקום נוירולוגי לאחר פגיעות ראש, ארוע מוחי וכד, שיקום אורטופדי, שיקום מניתוחים ותאונות, טיפול בכאב כרוני וטיפול מונשמים כרוניים.

שמעון

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 1994 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעל תואר שני במנהל מערכות בריאות. בנוסף, מדריך קליני לסטודנטים לפיזיותרפיה. כיום, פיזיותרפיסט פרטי וכן פיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת החולים. עוסק בעיקר בטיפולים אורטופדיים, פציעות ספורט, טיפול בסחרחורות, בעיות במפרק הלסת וכד׳. מדריך בנושא ארגונומיה של עמדות עבודה ואחראי על רישום מפרטים לאביזרי שיקום. בנוסף, מציע טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל לכאבים אקוטיים, בני הגיל השלישי, שיקום לאחר ניתוחים ואשפוזים ולפגיעות נוירולוגיות כרוניות. בעבר היה פיזיותרפיסט של מספר נבחרות כדורסל, כדורעף והוקי קרח. הרצה במכון וינגייט. וכן, עבד כפיזיותרפיסט בבית החולים הילל יפה במחלקות: אורתופדיה, נוירולוגיה ושיקום נוירולוגי. ***אינו מקבל מבוטחי קופת חולים מאוחדת באופן פרטי***. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

רוני