fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2009. בנוסף, מעסה רפואי.
עבד 3 שנים במרכז השיקום רעות בתל אביב במחלקות השונות (שיקום צעירים, שיקום מבוגרים, מחלקת פגועי ראש, שיקום נשימתי, אשפוז יום של מרפאת כאב כרוני)
במשך שנתיים ניהל מחלקת שיקום ב״נאות התיכון״ ביפו שם עבד עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים או אשפוזים.
עבד במכון פיזיותרפיה פרטי באשדוד, שם טיפל באנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות, פציעות ספורט, טיפול פה ולסת, טיפול בסחרחורות, ושיקום נוירולוגי.
בקופת חולים מאוחדת עוסק בטיפולי אורטופדיים וטיפולי פיזיותרפיה בבית לאנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, ושיקום נוירולוגי.
בקופת חולים כללית עובד במכון הפיזיותרפיה וגם ביקורי בית.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2009
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10105819
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: מה שחשוב לי בטיפולים זה קודם כל ליצור קשר טוב עם המטופל, לקבל את האמון שלו בי ובטיפול. אחר כך אני יכול לשלב את כל שיטות הטיפול שאני מכיר בהתאם לצורך שלו. אני מעורב בכל הטיפול ואנחנו עובדים יחד לעבר המטרות של המטופל. חשוב לי גם להבין את הסיבה האמיתית לטיפול ולוודא שבאמת יש צורך בהמשך הטיפול ושמטרת הטיפול ריאלית. אני מאמין שחשוב להעריך את השינויים הקטנים מטיפול לטיפול.
13סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
יצחק, חולשה כללית 25.10.2021

היה נהדר, הוא בחור מאוד נחמד. אחל'ה בנאדם, מאוד כיפי וסימפתי הראיתי לו במפגש הראשון את כל הניירת ואת ההמלצה של האורטופד ספורט שלי. הוא בדק אותי, עשינו תרגילים ואז התחלנו בטיפול. רואים שהוא יודע מה הוא עושה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוזה, חולשה כללית 05.07.2022

עברתי ניתוח להחלפת ברך לפני כחודש, והתחלתי מיד טיפולים עם אמגד. הוא היה מאוד נחמד, עשה איתי ביחד תרגילים, עלה איתי במדרגות ועיסה לי את הרגל כשהתחילו הכאבים. אני כבר הולכת לבד ללא תמיכה, אמגד פשוט מעולה!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רחל, חולשה כללית 16.08.2022

אמא שלי נפלה ושברה את צוואר הירך, ועברה ניתוח. הטיפולים עם אמגד היו טובים, הוא הסתדר מצוין עם אמא שלי והאינטרקציה בינהם הייתה טובה. אמגד הניע את אמא שלי לעשות תרגילים בטיפולים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם אמגד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px