פיזיותרפיסטים מומלצים עם נסיון תעסוקתי באסותא עד הבית בשיתוף פיזיוגרופ

אחמד

פיזיותרפיסטים רחובות

.פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת בארי באיטליה משנת 2018 עובד במרכז השיקום הגריאטרי ״נווה עמית״ ברחובות. מטפל שם באנשים עם פגיעות נוירולוגיות, לאחר נפילות, לאחר ניתוחים ואשפוזים ממושכים. בנוסף אחראי פיזיותרפיה במחלקת סיעודי מורכב. בנוסף, עבד במערך ביקורי הבית של קופת חולים מכבי דרך בית בלב. כיום שיקום ביתי של קופת חולים כללית. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל אצל אנשים לאחר ניתוח, לאחר אישפוזים, עם קשיי שיווי משקל והליכה, טיפול בכאב ושיקום נוירולוגי.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

אסף

פיזיותרפיסטים הוד השרון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2020. מורה לקפוארה ומדריך פילאטיס שיקומי. מטפל בכאבים אקוטיים וכרוניים, שיקום לאחר פציעות, לאחר ניתוחים ושברים, טיפול פה ולסת, ושיפור שיווי משקל ומניעת נפילות לגיל השלישי. כמו כן עובד עם מטופלים עם שלל פגיעות נוירולוגיות. עבד כשנה כפיזיותרפיסט בבית החולים שיבא במחלקה פנימית גריאטרית, במחלקות הקורונה וטיפל במרפאה לטרשת נפוצה. לאחר מכן עבד כשנה וחצי במכון פיזיותרפיה פרטי בתל אביב. כיום עובד כפיזיותרפיסט פרטי בבית הלקוח. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

גאדאללה

פיזיותרפיסטים רמלה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2014, מטעם אוניברסיטת בארי באיטליה. בעל רשיון משרד הבריאות. עבד במשך 4 שנים בבית גיל עוז בפתח תקווה עם בני הגיל השלישי. שם עסק בטיפול בכאב, שיקום נוירולוגי, שיקום מניתוחים וכד׳. כיום עובד בבית חולים גריאטרי נווה עמית ברחובות. עוסק רבות בשיקום לגיל המבוגר, שיקום נוירולוגי, שיקום אורטופדי לאחר ניתוחים, שברים ותאונות, טיפול בכאב וכד׳.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

אביאור

פיזיותרפיסטים תל אביב - יפו

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת תל אביב. משנת 2017 עובד בבית החולים איכילוב במחלקת שיקום גריאטרי ופנימית. עובד גם במכון הפיזיותרפיה של בית החולים שם מטפל בחיילים, אנשים עם פציעות ספורט, אנשים אחרי ניתוחים, שברים, כאבים כרונים, שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי וכד, פציעות גב, כתף, ברך, נקעים וכד מציע טיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל. . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

תומר

פיזיותרפיסטים תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2017, בנוסף הידרותרפיסט. עבד ועובד במכוני פיזיותרפיה פרטיים עם אנשים לאחר ניתוחים, לאחר פציעות, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב ושיקום לגיל המבוגר. בעבר, פיזיותרפיסט הפועל רמת גן בכדור יד גברים. עבד כשנה במרכז שיקום גריאטרי נאות התיכון עם בני הגיל השלישי, לאחר ניתוחים, אשפוזים ממושכים, שיקום נויורולוגי וכד׳ בתחילת הדרך עבד כשנה כפיזיותרפיסט בגן בעמותה לילדים בסיכון וכן במכון ״ספיבק״ השיקומי. עוסק באומנויות לחימה מגיל 7 ולכן בקיא מאוד בפציעות בתחום זה.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

דניאל

פיזיותרפיסטים גני תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2020. בנוסף הידרותרפיסט. משנת 2013 מאמן כושר. משנת 2015 ספורטתרפיסט. מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בה מלווה אנשים לאחר פציעות ספורט, ניתוחים ומסייע בטיפול בכאבים. בעבר, עבד במשך שנה כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת, שם עסק בשיקום אורטופדי מניתוחים, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב גם בקרב בני הגיל המבוגר. שיקום כללי, שיקום נוירולוגי למאובחני פרקינסון וכד.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

אחמד

פיזיותרפיסטים באקה אל-גרביה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2010, בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף הידרותרפיסט. בעל נסיון עשיר מאוד בשיקום הנוירולוגי, שיקום לגיל המבוגר ושיקום אורטופדי. עבד 8 שנים בבתי אבות, שם היה מנהל מחלקה במשך 6 שנים. כמובן שצבר שם וותק בטיפול בבני הגיל השלישי, אנשים לאחר ניתוחים ואשפוזים, שיקום אורטופדי משברים ונפילות ושיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי או פרקינסון. בעבר עבד כהידרותרפיסט בבריכה שיקומית בפרדס חנה עם אוכלוסייה מגוונת של אנשים לאחר פציעות, תאונות ושיקום נוירולוגי. עבד בשיקום יום פרטי בעיקר בתחום הנוירולוגי. במשך 6 שנים עבד כפיזיותרפיסט ביחידה להמשך טיפול של קופת חולים כללית בנתניה – עם אנשים בגיל הזהב, טיפולים נשימתיים, שיקום נוירולוגי עד הבית, שיקום מניתוחים אורטופדיים, כאבים ופציעות ושיקום נשימתי. . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

סמר

פיזיותרפיסטים נתניה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2006, בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר שני בפיזיותרפיה מאוניברסיטת בן גוריון. בעלת נסיון עשיר מאוד בשיקום על גווניו, מתמחה בשיקום נוירולוגי, אורטופדי וטיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן. במשך 6 שנים ניהלה מכון פיזיותרפיה של קופת חולים מאוחדת. עבדה במרכז השיקום תל השומר בין השנים 2008-2014. בשיקום הגריאטרי, במחלקת אשפוז יום ובמחלקות בית החולים השונות. שם טיפלה באנשים לאחר תאונות מורכבות, ניתוחים, פגיעות נוירולוגיות כגון אירוע מוחי, פגיעות ראש, פרקינסון וכד׳. בתל השומר עסקה בהדרכת סטודנטים לפיזיותרפיה במסגרת הכשרתם הקלינית. 2006-2007 עבדה בבית החולים השיקומי רעות בשנים ובעבר עבדה במחלקה הקליניקת של חברת מכשור רפואי.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

קאסם

פיזיותרפיסטים עין מאהל

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2016 מטעם אוניברסיטת הטכנולוגיה בירדן. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט מטעם מרכז השיקום שיבא. כיום עוסק בעיקר בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל בתחום השיקום הנוירולוגי, טיפול נשימתי או ילדים. בנוסף עובד כהידרותרפיסט בעמק יזרעאל עם מטופלים מגוונים בתחום האורטופדי, שיקום מניתוחים, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וילדים. בעבר עבד במעון שיקומי בקרית גת, שם טיפל בילדים עם פיגור שכלי ושיתוק מוחי. באותה התקופה עבד כחצי שנה במכון פיזיותרפיה פרטי המספק שירות לקופות החולים.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

אמגד

פיזיותרפיסטים לוד

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2009. בנוסף, מעסה רפואי. עבד 3 שנים במרכז השיקום רעות בתל אביב במחלקות השונות (שיקום צעירים, שיקום מבוגרים, מחלקת פגועי ראש, שיקום נשימתי, אשפוז יום של מרפאת כאב כרוני) במשך שנתיים ניהל מחלקת שיקום ב״נאות התיכון״ ביפו שם עבד עם בני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים או אשפוזים. עבד במכון פיזיותרפיה פרטי באשדוד, שם טיפל באנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, פציעות, פציעות ספורט, טיפול פה ולסת, טיפול בסחרחורות, ושיקום נוירולוגי. בקופת חולים מאוחדת עוסק בטיפולי אורטופדיים וטיפולי פיזיותרפיה בבית לאנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, ושיקום נוירולוגי. בקופת חולים כללית עובד במכון הפיזיותרפיה וגם ביקורי בית.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

רוזי

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 1975, מטעם מכללת וינגייט וסיימה את לימודיה בשוודיה. עבדה מספר שנים בצרפת במכון פיזיותרפיה פרטי וכשחזרה לארץ עבדה בנתניה במעון נכים קשים. במקביל, עבדה כל השנים בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים ובמסגרת קופת חולים במכון פיזיותרפיה ובבית המטופל. בעבר ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בנתניה. עוסקת רבות בטיפול ושיקום נוירולוגי, טיפולים לבני הגיל השלישי ושיקום כללי בבית המטופל לאחר ניתוחים ואשפוזים. בנוסף, עוסקת רבות בהתאמת כיסאות גלגלים, הדרכות על כיסאות גלגלים ממונעים וחשמליים.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

אלי

פיזיותרפיסטים מזכרת בתיה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2006, ותואר שני בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2012. בנוסף, מטפל ברפואה סינית (טווינא, צמחי מרפא, דיקור). בעל נסיון עבודה עשיר ומגוון החל ממרכזי שיקום, עובדה עם מבוגרים, ילדים, טיפוים בקופת חולים, עבודה עם נכי צה״ל, והרצאות. עבד מספר שנים במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי עם אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וטיפולים נשימתיים. במשך כשנתיים עבד במחלקת השיקום ב "בית הדר" אשדוד עם אנשים אחרי אירועים מוחיים, מאובחני פרקינסון, לאחר פגיעות ראש. ואורטופדיה ובמחלקת מונשמים. . בשנים האחרונות עובד עם נכי צה"ל- אנשים עם פגיעות ראש, פגיעות חוט שדרה וטיפול בכאבים. במשך 6 שנים היה פיזיותרפיסט של גן לילדים עם צרכים מיוחדים מטעם העמותה לילדים בסיכון ועבד שנים במכון המתמחה בטיפול בילדים- עם ילדים מסורבלים, ילדים עם שיתוק מוחין, ילדים על הספקטרום האוטיסטי כיום, בעל קליניקה פרטית במזכרת בתיה ומטפל גם בבתי המטופלים- אנשים עם פרקינסון, לאחר אירועים מוחיים, שיקום תפקודי לאוכלוסיה מבוגרת, שיקום אורטופדי לאחר ניתוחים וטיפול בפציעות ספורט. שימש במשך מספר שנים כמרצה בבית הספר ווינגייט . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון