fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2020. מורה לקפוארה ומדריך פילאטיס שיקומי. מטפל בכאבים אקוטיים וכרוניים, שיקום לאחר פציעות, לאחר ניתוחים ושברים, טיפול פה ולסת, ושיפור שיווי משקל ומניעת נפילות לגיל השלישי. כמו כן עובד עם מטופלים עם שלל פגיעות נוירולוגיות. עבד כשנה כפיזיותרפיסט בבית החולים שיבא במחלקה פנימית גריאטרית, במחלקות הקורונה וטיפל במרפאה לטרשת נפוצה. לאחר מכן עבד כשנה וחצי במכון פיזיותרפיה פרטי בתל אביב. כיום עובד כפיזיותרפיסט פרטי בבית הלקוח. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2020
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10160888
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי מאוד קודם כל להיות אנושי וקשוב למטופלים. הטכניקה והטיפול חשובים אבל ההקשבה והבנת הצרכים של המטופל הם קריטיים להצלחת הטיפול. אני חושב שמטפל צריך להיות מקצועי בכל התחומים ולהתמחות יותר בנישה מסויימת במקביל. בטיפול בכאב אשלב טיפול מנואלי ותרגול. עם בני הגיל השלישי או מטופלים נוירולוגיים הדגש הוא יותר על תרגול ועשייה בהתאם לצורך התפקודי.
15סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
לימור, פציעות ספורט 26.05.2022

עברתי ניתוח לא פשוט, אני מורה ליוגה ומכירה קצת את תחום הפיזיותרפיה. מבחינה מקצועית אסף הוא מספר 1- אנחנו עושים יחד תרגילים ובזכותו הדברים פשוט הולכים ומשתפרים מרגע לרגע. עברו 9 חודשים מאז הניתוח- אסף ממש דואג לפולואו אפ איתי לאורך כל הדרך. באמת אין לי אינטרס להגיד סתם דברים- יש לנו חיבור מדהים, הוא רגיש, נחמד, אסתטי, אמין ומקצוען לכל דבר. לפני-כן לא יכלתי לעבוד והרופא כבר קבע שלא אוכל לחזור בקרוב אך אסף שינה את המצב ובזכותו חזרתי לתרגל יוגה ועבורי זה אחד הדברים המשמעותיים ביותר בטיפול

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
קלי, אורתופדי כאב ופציעה 29.05.2022

קודם כל ברמה האישית אסף הוא אדם מאוד מאוד נחמד, מאוד קשוב באתי אליו עם בעיה בעמוד השדרה הצווארי לאחר תאונה עשיתי לפניכן כמה סבבים של פיזיותרפיה. שהגעתי אליו הוא נתן לי תרגילים לעשות בבית שמאוד מאוד עזרו לי- תרגילים שלא קיבלתי בעבר אסף מאוד נעים וזה מרגיש שאכפת לו באמת! יש לי רק דברים טובים להגיד עליו. חשוב לי להוסיף שהיה לי חשש מאחר והוא פיזיותרפיסט גבר אך זה לא הפריע כלל והוא היה ממש מקצועי לאורך כל הטיפולים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ירון, פציעות ספורט 08.06.2022

הגעתי אל אסף עם פציעת קרסול מאוד חמורה. הוא מאוד נעים, מסביר ברור, סבלני. הטיפול איתו היה חוויה טובה מאוד. אני שחקן כדורסל אז יש פציעות בתחום ואני אחזור אליו עם כל בעיה שהיא. אסף מבין את העבודה שלו, לא עושה דברים שלא צריך, מנסה להרגיש אותך ומה נכון לך מבחינת תרגילים מנחים וטיפול. אני ממליץ לכל אחד שרוצה לחזור לעצמו מפציעה קלה עד חמורה להגיע אל אסף.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם אסף או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px