fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2016 מטעם אוניברסיטת הטכנולוגיה בירדן. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט מטעם מרכז השיקום שיבא.
כיום עוסק בעיקר בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל בתחום השיקום הנוירולוגי, טיפול נשימתי או ילדים.
בנוסף עובד כהידרותרפיסט בעמק יזרעאל עם מטופלים מגוונים בתחום האורטופדי, שיקום מניתוחים, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וילדים.
בעבר עבד במעון שיקומי בקרית גת, שם טיפל בילדים עם פיגור שכלי ושיתוק מוחי.
באותה התקופה עבד כחצי שנה במכון פיזיותרפיה פרטי המספק שירות לקופות החולים.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2016
מוסד לימודים: Jordan University of Science and Technology
מספר רישיון: 10140120
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מאוד מאמין ביחס אישי, חשוב לי מאוד שאנשים ייצאו מרוצים מהטיפול ויאמינו בדברים שאנחנו עושים. אני אוהב להגיע לאנשים הבייתה ולעזור להם בחיי היומיום. כמובן שהטיפול שונה ממטופל למטופל ומותאם לכל אחד אישית. חשוב לי שאנשים ימשיכו את התרגול גם בבית. כשאני מלמד תרגילים חשוב להמשיך בעשייה כדי להשיג תוצאות. התרגול הוא בשביל הבריאות וההתקדמות שלהם.
33סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
חנאן, שיקום נוירולוגי 24.10.2021

הוא נהדר הוא בנאדם מעולה מסור לעבודתו חברה'מן כל הטוב שבעולם. אפשר להגיד עליו מאוד מקצוען אם הוא קבע איתנו 60 דקות של טיפול אז זה 60 דקות של טיפול ולא 20-30 דקות. תמיד מגיע בזמן ואף פעם לא מאחר לטיפול. בעלי חולה פרקינסון וקשה לו בהליכה והוא זקוק לטיפול פיזיותרפיה תמידיים -ובגלל זה הוא מגיע אל קאסם פעמיים שלוש בשבוע לפחות. מצב בעלי טוב וזה בגלל הטיפולים של קאסם. גם לי יש לי כל מיני כאבים בגלל שאני עוזרת לבעלי מקימה אותו לשבת על כיסא גלגלים ויש לי הרבה כאבים וגם כאן קאסם עזר וטיפל בי במקצועיות ועזר לי הרבה על התנועות היום-יומיות שלי איך להיות בפיזיותרפיה וגם עזר בידיים שלי .המילה הכי מתאימה לקאסם זה מקצוען. בנאדם קשוב, מתחשב ומתייחס בצורה מאוד אישית . אפילו קרוב משפחה שלי שהוא רופא מאיטליה שביקר את בעלי לא מזמן ראה ושמח .על השיפור הרב במצבו ושיבח את קאסם על טיפול המקצועי בו

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ליאורה, שיקום נוירולוגי 18.02.2022

רוצה רק אותו. לא רוצה אף אחד אחר. הוא ממש יודע איך לטפל בכאבי הרגליים שלי. קאסם עושה תרגילים טובים לעיצוב הגוף. כדי שאוכל ללכת. לא יכולתי ללכת לפני הטיפולים איתו ועכשיו אני מצליחה ללכת בלי מקל הליכה בכלל. התרגילים בהתחלה היו קלים ועם הזמן נעשים יותר מאתגרים - זה פיזיותרפיה שמחזקת לי את הרגליים. יש לו גם מכשיר עיסוי שמשחרר את הרגל כשהשרירים מכווצים. אני אמשיך איתו עוד טיפולים כי בזכותו אני צליחה ללכת!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אלישע, שיקום נוירולוגי 17.08.2022

אני בן 86, עברתי שבץ- צריך שיקום לצד הימני שלי לרגל וליד. לפני מספר שבועות עברתי אירוע מוחי קשה עם דימום מוחי והייתי מאושפז שבועיים וחצי בבית חולים. הטיפול הראשון עם קאסם היה ממש טוב, קאסם הגיע בדיוק בזמן, לא עיגל פינות והיה מקצועי עד הסוף! קאסם בן אדם נחמד מאוד.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם קאסם או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px